Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.

Svedge

Recommended Posts

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar
  • 4 weeks later...
Hei !

Jeg lurte på om du kunneha laget buttons og sann bilde i profilstørrelse.

Hadde satt veldig stor pris på det.

Her finner du bilder: www.123hjemmeside.no/cairnkaisa

Jeg kan godt prøve å lage til deg jeg.

Mener du buttens til hjemmeside eller? også profilstørrelse bilde til hundesonen? størrelse 150x150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg lurte på om du kunneha laget buttons og sann bilde i profilstørrelse.

Hadde satt veldig stor pris på det.

Her finner du bilder: www.123hjemmeside.no/cairnkaisa

Nevemind... Jeg bare lagde noen jeg.

Får håpe det var rett størrelse og det du mente da.

Håper du liker dem :D

kaisacairnterriertt5.jpg

kaisa2kl7.jpg

39801922hr8.gif

89537841il1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente med profilstørrelse er sann stor som du bruker til profilen. Men det gjør ingen ting. De var kjempe flotte. Og jeg takker igjen :D

Ble det for stort til å brukes i profilen?

Mente det var 150x150 jeg. men kanskje størrelsen var større.

Kan godt lage et nytt et til deg om du vil,slik at du får brukt det her på dyresonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du dem inn her ? Har laget et enkelt et selv som jeg skal vise :)

Å legge bilder inn hertenkte du på?

Jeg laster opp bilder på www.Imageshack.us så kopierer jeg den nederste linken som heter Bilde url eller noe slikt. Så trykker jeg på ikonet med et bilde på inne der jeg skriver innlegget. Så legger jeg linken inn dr og trykker okey. Så poster jeg inlegget,da skal bilde komme frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bruker det samme men jeg får ikke inn filen når jeg laster ned på imageshack. Men

glem det. Trenger ikke det holder meg til de dere lager til meg :console:

Bruker du da Copy/paste metoden?

Det burde da gå,er iallefall slik jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bruker det samme men jeg får ikke inn filen når jeg laster ned på imageshack. Men

glem det. Trenger ikke det holder meg til de dere lager til meg :console:

Har du lagret som .jpg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg litt, men syns ikke de ble så bra akkurat. Men du får nå se.

ayshabanner1jv5.jpg

ayshabanner2wz8.jpg

ayshaheadbanner1fk1.jpg

Kjedet meg, så laget et til deg Vilde.

banneraysha.jpg

Ble ikke på langt nær så bra som Nessie sitt da...

Jeg så ikke disse før nå jeg :ahappy:

Men tusen takk! De var kjempefine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tja, min forrige hund måtte ha små måltider gjennom hele dagen, ellers ble hun kvalm og spydde hun magesyre. Det feilte henne ikke noe utover det at magesekken ikke tålte å bli helt tom. Det hunden jeg har nå sultestreiket i sitt tidligere hjem og kunne gå dagevis uten mat. Hun klarer seg like fint på ett stort måltid daglig som flere små. Jeg har prøvd OMAD selv, og jeg klarer faktisk ikke å spise ~2000 kalorier (som er mitt dagsbehov for vedlikehold) på ett måltid. Fasting kan sikkert være positivt for noen individer i noen tilfeller, men jeg tror absolutt ikke det er noe som passer for alle.
    • Det var lenge siden! Hvis du faktisk skal ha noe særlig sol og varme så er det sør-Spania som gjelder. Kanariøyene hvis du vil være værsikker. Det kan være ganske hustrig ellers i sør-Europa, og husene der er jo ofte ikke laget for vinter og ikke spesielt godt isolert. Heller ikke i Spania, forsåvidt. Kanskje se på feriehusutleiere som Novasol og den type ting?  Tenker du å fly eller kjøre? Det blir jo fort dyrt å fly tre store hunder fram og tilbake i cargo.
    • Jeg har begynt å se etter sydendestinasjoner pga helsa, og tenker at hvis jeg blir ufør så blir det å tilbringe vintrene der nede. Jeg vil ha noe veldig rolig, ei hytte ved et stille fjellvann med bare en dagligvarebutikk i nærheten hadde funka, liksom, men jeg sliter litt med å orientere meg. Er det noen som har forslag til feriedestinasjoner for ei litt pysete dame med to mellomstore (alaskan husky og storpuddel) hunder? 🙈 Pris har en del å si, jeg vil helst ikke blakke meg 🙈
    • Hei.  Jeg har hatt Mitt spor og err veldig fornøyd med dem men nå skal jo dem legges ned fra 30sept nå.. Så da fikk jeg tilbud om å få gratis brikker igjennom Lildog og dette er noe av det mest ubrukelige jeg har hatt.. Dem har ikke i nærheten av det Mitt spor har av aktivitetsovervåkning og turfunkjon osv.. Så jeg skal over til Tractive men har 2 hunder så det som holder meg igjen er prisen på abennomentene jeg må ha siden jeg vil jo ha alle de funksjonene som er tilgjengelig men da må jeg ut med minimum 2520-, for ett år på begge gutta samtidig for å få fullt utbytte av trackeren.. + at det koster jo fra 1000-, - 1500-, pr sporingsenhet oppå der igjen.. Og med uførepensjon så har man ikke mulighet til å betale sånne summer på engang på en sporingsenhet men heller det enn å miste dem fordi dem kanskje løp etter ett rådyr ellernoe og løp for langt og ikke finner veien hjem igjen..  Så du betaler for trygghet på tur tenker jeg.. Jeg har mine løse på tur nesten hver eneste dag.. Det har gått bra hittil men man vet aldri..  MEN STYR UNNA LILDOG IHVERTFALL ER MITT RÅD!!! 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...