Gå til innhold
Hundesonen.no

blandingshund.


Tina

Recommended Posts

Hvis du skulle have en blanding, hvilke racer ville du helst mixe hvis du helt selv kunne vælge?

Eller sagt på en anden måde... hvis du skulle skabe en drømmehund (udover den/de du har naturligvis) hvike racer skulle da sammensættes?

... Dette er selvfølgelig bare fiktivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

En chihuahua med intelligensen/kjappheten til en BC, ment to be kul altså! :D

Er flere andre jeg kunne tenkt meg å "satt sammen" også, men kommer ikke på akkurat hva i farten (tror tropevarmen har slått meg ut..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En chihuahua med intelligensen/kjappheten til en BC, ment to be kul altså! :D  

Er flere andre jeg kunne tenkt meg å "satt sammen" også, men kommer ikke på akkurat hva i farten (tror tropevarmen har slått meg ut..)

chihuahuaen er jo utrolig kjapp og smart da:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blanding av storpuddel og dalmis :D Dødskult!

Men jeg har drømme rasen i hodet: Hvis dere har sett pommer i 6-7 mnd alder så har de mista veldig masse pels og har kort pels. Jeg vile hatt en hund på størrelse med keeshound med pelsen til en 6-7 mnd gammel pom (altså tett,tykk,kraftig,kort pels) så skulle den hatt KRAFTIG beinstamme med store kraftige bein og kraftig skalle. *drøøøøømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chihuahuaen er jo utrolig kjapp og smart da:) hehe

Joda, men mener at de skal ha hurtigheten som en voksen BC. Altså du ser bare en liten strek som suser forbi deg!:D

Chihuahua er kjapp til å være så liten, ja! Men enda raskere, hehe.. En chi med påhengsmotor hadde vært perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...