Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet November 2006

Yodel

Recommended Posts

Hadde vært bedre om alle hadde en button eller en sløyfe på seg...

Stemmer for en roterende lampe på hodet jeg :)

Ikke sikkert at jeg kjenner igjen folk da heller. Er så sykt med folk at alt blokkeres ute. På søndag da jeg skal stille er nok både jeg og voffsen utslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Kan ikke alle gå med en rose i munn ;) Blir vi så ellegante alle mann (og kvinner) :)

Ikke 100% om jeg kommer, og evt hvilken dag(er), og om jeg medbringer Rex. Blir nok for dyrt om jeg må reise frem og tilbake flere dager ;) og vil gjerne komme fredag og søndag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! Jeg har fått litt problemer med hamar-turen min,for de jeg skulle dra sammen med skal ikke dra før på fredagen,og det er jo da jeg aller helst skulle vært der :) Så derfor lurte jeg på om det ikke er noen her som kanksje har lyst til å dra sammen med meg?Har ikke leid noe sovested ennå(blir mest sannsynlig på stranda camping,ca 3kvarters kjøring fra skipet)og ting er ikke helt planlagt,men jeg orker ikke dra hvis jeg må dra alene.Så de som kunne være interessert,rop ut! :) eller evt.send PM :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gleder meg nå altså! ;) Skal sove sammen med 7 andre i et leid hus. Blant annet Lene K.W., Elisabeth Topnes, Birte og Silje M.H. :D

Håper på å møte masse kjentfolk. Dere finner meg nok mest sannsynelig ved portisringen på søndag, og ved NKKU stand litt av tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gleder meg nå altså! ;) Skal sove sammen med 7 andre i et leid hus. Blant annet Lene K.W., Elisabeth Topnes, Birte og Silje M.H. :D

Håper på å møte masse kjentfolk. Dere finner meg nok mest sannsynelig ved portisringen på søndag, og ved NKKU stand litt av tiden.

Gleder meg masse jeg også. ;) Gledet meg lenge til dette...

På lørdag er jeg å finne ved Cavalierringen iallefall og på fredag er jeg litt rundt om kring. Skal prøve å komme til finalene på søndag og om ikke annet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer mest sannsynlig til å sitte ved siden av NKKU-standen og storeringen mesteparten av tiden. Gleder meg til å se NM i agility!

Kommer litt an på om det er noen spennende raser som stiller (katalansk gjeterhund, field spaniel, ches osv), også kan det vel hende jeg ser på når kjentfolk stiller (om noen med hannhunder vil dobbelhandle med overhormonell tispe som ikke kjefter om hun blir ridd på, er det bare å rope ut! :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer mest sannsynlig til å sitte ved siden av NKKU-standen og storeringen mesteparten av tiden. Gleder meg til å se NM i agility!

Kommer litt an på om det er noen spennende raser som stiller (katalansk gjeterhund, field spaniel, ches osv), også kan det vel hende jeg ser på når kjentfolk stiller (om noen med hannhunder vil dobbelhandle med overhormonell tispe som ikke kjefter om hun blir ridd på, er det bare å rope ut! :lol: ).

Motsatt av min tispe med andre ord.. :S Hun lurer til seg masse hannhunder, for så å kjefte og smelle om de prøver seg. Luremus, er det ikke det vi kaller slike? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Motsatt av min tispe med andre ord.. :S Hun lurer til seg masse hannhunder, for så å kjefte og smelle om de prøver seg. Luremus, er det ikke det vi kaller slike? :rolleyes:

:P Snakket forresten med tanta mi, Anne (eier av blandingstispa Goldie) som bor på Fjellhamar, og hun sier at hun kjenner deg og Chessea! :) Du er visst en venn av Simen, eldstesønnen hennes?

Beklager rotet, men syns det var litt morro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tilfeldigvis noen som kjører forbi Tønsberg lørdag morgen, og har plass til en person og en liten terv? Spleiser gjerne på bensin, og trenger bare plass en vei (tog hjem). Pm meg :)

Jeg har plass til en person fra Tønsberg området, men dessverre ikke hund, da jeg har med begge mine. Så kanskje ikke så hjelpsomt for deg. Men mulig det er andre som trenger plassen.

Mvh

Cindy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud er så sinna nå!

Jeg dro til Skottland på mandag, og i alt stresset GLEMTE jeg å melde på! :):P

Ok, nå er jeg blitt bedt om og stille 2 settere da, men allikevel :/

Hadde gledet meg utrolig til og prøve Aris blandt nordens beste

flat-unghunder! :P

Måtte bare få ut litt irritasjon =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Å herregud er så sinna nå!

Jeg dro til Skottland på mandag, og i alt stresset GLEMTE jeg å melde på! :P:P

Ok, nå er jeg blitt bedt om og stille 2 settere da, men allikevel :/

Hadde gledet meg utrolig til og prøve Aris blandt nordens beste

flat-unghunder! :P

Måtte bare få ut litt irritasjon =P

Å, så kjipt :P

Men hvilke settere? Irske? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Snakket forresten med tanta mi, Anne (eier av blandingstispa Goldie) som bor på Fjellhamar, og hun sier at hun kjenner deg og Chessea! :) Du er visst en venn av Simen, eldstesønnen hennes?

Beklager rotet, men syns det var litt morro :D

Hehe.. :D

Jeg vet hvem de er. De var med i samme "babyklubb" som oss da jeg var liten. Har ikke snakket med de på mange år, annet enn et par ganger jeg har møtt dem på tur. Simen har gått i parallellklassen min i 10 år, men jeg kjenner han ikke.

Verden er ikke så stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin da! Hvilken oppførsel er dette? :rolleyes:

Om du vil at jeg skal passe henne litt, så bør du stille henne! ;)

Edit: Pappa ringer hotellet i kveld, så jeg krysser fingrene for at det ikke er fullt ;)

jeg er ikke påmeldt :P;)

skal bare se på fredagen (:

resten er jeg plassarbeider og vaksinasjonskontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...