Mirai Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 Dette er tråden for oss som kun har tenkt å glo! Er det noen flere enn meg som skal se på agility og lydighet i Hamar? Kanskje vi kunne dannet en egen heiagjeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 jeg og bertene skal være heiagjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Det spørs litt... Om jeg kommer tar jeg med meg bikkja, og heiagjeng duskene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Jeg skal antagelig se litt på Med mindre bernerne holder på like lenge som i fjor da.. Da holdt de på til klokka var nermere halv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Øhhmm... Jeg skal SE på på lørdagen Fredag og søndag er jeg deltaker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Jeg skal bare nedover for å glo,skikkelig GLO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Dette er tråden for oss som kun har tenkt å glo! Er det noen flere enn meg som skal se på agility og lydighet i Hamar? Kanskje vi kunne dannet en egen heiagjeng Jeg skal GLO alle dagene! Forslaget om heiagjengen var bra! jeg er med Noen fler som er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Jeg kommer nok opp og ser. Ikke helt sikker hvilken dag, og hvordan jeg skal komme meg dit, men det finner jeg ut av. Men regner med at jeg kommer fredag, og kanskje søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 edit: logget på feil bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 heiagjeng? I'm in B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 13. August 2006 Rapporter Share Skrevet 13. August 2006 Jeg vil også væreduskedame! Hvis jeg plasserer meg i JH i morgen, går jeg vel det, men det tviler jeg virkelig på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 13. August 2006 Rapporter Share Skrevet 13. August 2006 hvis jeg får noen til og kjøre meg kommer jeg oppover og ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. August 2006 Rapporter Share Skrevet 13. August 2006 Vel, jeg har veldig lyst, men har ikke overnatting så det spørs om det kun blir på søndagen når sheltiene går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 13. August 2006 Rapporter Share Skrevet 13. August 2006 Skal dere ha med hundene, så lenge dere bare skal se på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Skal nok glo ja! Tar tog opp og ned regner jeg med (hvis det ikke er noen som har plass til lille meg i bilen sin da ).Også sover jeg nok på hotell med Kristine Mali og Guro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Skal dere ha med hundene, så lenge dere bare skal se på? jeg skal stille Sico ene dagen da, så han blir med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Jeg skal dit bare for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Jeg har tenkt å se på lørdagen og søndagen.. Muligens stille agility fredag.. Men så er det overnattingsmulighetene for de som er veeeldig treige da.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Skal dere ha med hundene, så lenge dere bare skal se på? hundene skal være med ja! selvfølgelig! skal være der hele helgen! gleder meg alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Nå kommer jeg meg nedover jeg også! Tinka blir også med. Og vi skal bare se på, for jeg tviler på at det skjer en radikal forandring på lydighetsfronten i høst. Skal se både fredag, lørdag og søndag (men misser nok BIS-finalen siden jeg skal ta toget oppover igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Nå kommer jeg meg nedover jeg også! Tinka blir også med. Og vi skal bare se på, for jeg tviler på at det skjer en radikal forandring på lydighetsfronten i høst. Skal se både fredag, lørdag og søndag (men misser nok BIS-finalen siden jeg skal ta toget oppover igjen). Hvor skal dere bo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Skal dere ha med hundene, så lenge dere bare skal se på? Jeg skal ha med to av hundene, Albin og Bella. Albin skal stilles på søndag, mens Bella er med for sosialisering og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Jeg og Elwira skal se på alle tre dagene (hvis jeg får fri fra skolen på fredag da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackburn Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Det spørs litt... Om jeg kommer tar jeg med meg bikkja, og heiagjeng duskene Er det ikke sikkert du skal? Selv skal jeg dit alle dagene om alt går etter min plan- går det etter pappa sin kan det hende jeg tar en tur en av dagene... Om jeg kommer tar jeg med en heiadusk laget av pølser- og jeg skal passe på å vifte å heie ekstra i fellesdekken B) Tar nok med bikkja også- sånn at jeg blir hørt når jeg kommer (ja, han lager lyd ) Hvor er det folk bor under hamar? Helst et sted det kanskje er plass til meg og min hund (familien trenger ikke være med, jeg klarer å passe på meg selv )... Blir kjedelig å ta tog ned og tog opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Hvor er det folk bor under hamar? Helst et sted det kanskje er plass til meg og min hund (familien trenger ikke være med, jeg klarer å passe på meg selv )... Blir kjedelig å ta tog ned og tog opp... Jeg skal bo på Hotell Victoria (takk Liv Anne! ). Det er stort sett fullt overalt nå, men de har noen ledige enkeltrom på Rica Hotell Olrud (et stykke fra Vikingskipet, men det går greit å ta taxi eller buss derfra). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar