Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar tilskuere


Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Et spørsmål.. De som går på skole fortsatt, hvordan får dere fri fra skolen for å dra på hunde utstilling?.. Må ha noen gode argumenter =P

Skrevet

Et spørsmål.. De som går på skole fortsatt, hvordan får dere fri fra skolen for å dra på hunde utstilling?.. Må ha noen gode argumenter =P

Si noen dager i forveien at du kommer til å ha vondt i hodet på fredag- så du kan desverre ikke dra på skolen den dagen B)

Nei- jeg kommer til å si til pappa at jeg har kjempe lyst til å dra og at det betyr utrolig mye for meg å være der... Læreren min vet at jeg er opptatt av hund- så det går nok greit :huh:

Så er jo jeg snill på skolen :rolleyes:

Guest Christine
Skrevet

Er det ikke sikkert du skal? :P

Selv skal jeg dit alle dagene om alt går etter min plan- går det etter pappa sin kan det hende jeg tar en tur en av dagene...

Om jeg kommer tar jeg med en heiadusk laget av pølser- og jeg skal passe på å vifte å heie ekstra i fellesdekken B)

Tar nok med bikkja også- sånn at jeg blir hørt når jeg kommer (ja, han lager lyd :huh: )

Hvor er det folk bor under hamar? Helst et sted det kanskje er plass til meg og min hund (familien trenger ikke være med, jeg klarer å passe på meg selv :P )... Blir kjedelig å ta tog ned og tog opp...

Duu!

Om jeg kanskje kan bo hos deg eller Softis så tar vi toget sammen :P

Skrevet

Et spørsmål.. De som går på skole fortsatt, hvordan får dere fri fra skolen for å dra på hunde utstilling?.. Må ha noen gode argumenter =P

Da jeg dro på Hamar i fjor skreiv pappa melding om at jeg ble borte på fredag for jeg skulle på hundeutstilling. Helt greit for læreren min. I år går jeg på vgs så da tar jeg meg fri uansett.

Men det var kanskje ikke overbevisning av lærere du tenkte på? Her i huset er det ikkeno problem å få fri i alle fall. Mamma er nesten mer engasjert enn meg.

Skrevet

Wesminster: Det var lærerne jeg tenkte på, men tror det går greit siden jeg har fått fri 2 ganger for å være hjemme litt lenge når vi fikk valp.. hehe.. :huh:

Skrevet

Et spørsmål.. De som går på skole fortsatt, hvordan får dere fri fra skolen for å dra på hunde utstilling?.. Må ha noen gode argumenter =P

jeg tar meg fri! :huh:

men hva slags skole går du på?

Skrevet

Jeg har jo alltids et ledig rom hjemme hos meg om det skulle bli krise for noen ang overnatting. Jeg bor en halvtime unna. Men regner med jeg skal innover hver eneste dag så det blir ikke noe problem med skyss :huh:

Skrevet

Jeg skal ikke glo noen av dagene, men vi trenger kanskje heiagjeng i lydighet og juniorhandling altså!1:D

Det skal ordnes B)

Jeg skal også stille Zolla (Saluki) i CH klasse ;)

Skrevet

Jeg og dyret kommer nok og ser på, muligens stiller på Vikingskipet, ja. Vi skal overtale Lene og Elisabeth til å stue oss inn på rommet dems...;)

Skrevet

Jeg skal stille i ag på fredagen, og skal sikkert jobbe en av dagene(med mindre aldersgrensa er satt til 16 år ;)*håpehåpe*) og den tredje skal jeg se på ;) I fjor jobba jeg under nm i lydighet, så da fikk jeg sett på det ;)

Guest Christine
Skrevet

Jeg kommer! Lørdag og søndag regner jeg med ;)

Da får alle hilse på min nye valp: Phoebe! ;)

Gjett om jeg skal ;)

  • 4 weeks later...
Skrevet

Vi skal også bortover, både to- og firbeinte, antakelig blir jeg å se hele helgen, vil i hvert fall få med meg lydighet + belgerne, så avhenger resten litt av vertskapet mitt :wub: Lommeboken satser jeg på at 2ne eller Loke låser bort for meg.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...