Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar tilskuere


Mirai

Recommended Posts

Nå kommer jeg meg nedover jeg også! Tinka blir også med. Og vi skal bare se på, for jeg tviler på at det skjer en radikal forandring på lydighetsfronten i høst. :huh:

Skal se både fredag, lørdag og søndag (men misser nok BIS-finalen siden jeg skal ta toget oppover igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nå kommer jeg meg nedover jeg også! Tinka blir også med. Og vi skal bare se på, for jeg tviler på at det skjer en radikal forandring på lydighetsfronten i høst. :huh:

Skal se både fredag, lørdag og søndag (men misser nok BIS-finalen siden jeg skal ta toget oppover igjen).

Hvor skal dere bo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs litt...

Om jeg kommer tar jeg med meg bikkja, og heiagjeng duskene :P

Er det ikke sikkert du skal? :P

Selv skal jeg dit alle dagene om alt går etter min plan- går det etter pappa sin kan det hende jeg tar en tur en av dagene...

Om jeg kommer tar jeg med en heiadusk laget av pølser- og jeg skal passe på å vifte å heie ekstra i fellesdekken B)

Tar nok med bikkja også- sånn at jeg blir hørt når jeg kommer (ja, han lager lyd :huh: )

Hvor er det folk bor under hamar? Helst et sted det kanskje er plass til meg og min hund (familien trenger ikke være med, jeg klarer å passe på meg selv :P )... Blir kjedelig å ta tog ned og tog opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det folk bor under hamar? Helst et sted det kanskje er plass til meg og min hund (familien trenger ikke være med, jeg klarer å passe på meg selv :huh: )... Blir kjedelig å ta tog ned og tog opp...

Jeg skal bo på Hotell Victoria (takk Liv Anne! :P ). Det er stort sett fullt overalt nå, men de har noen ledige enkeltrom på Rica Hotell Olrud (et stykke fra Vikingskipet, men det går greit å ta taxi eller buss derfra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...