Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei hei!


Guest Just me!!

Recommended Posts

Guest Just me!!

Tatt har jeg endelig klart å komme meg inn her etter litt stress, med et øh, originalt nick :lol:

Jeg heter Marianne, bor i Oslo og er 14 år. Er hundegal, og om ni dager henter jeg min aller første hund - en wheaten terrier fra kennel Wheatenhamran i Molde :D Fra før av har jeg en sta og litt gal katt ved navn Pus :wub:

Masse bilder kommer når vi har hentet valpen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit!

Spennende med valp, kan tenke meg de siste ukene har vært lange for deg :wub: Det er flere andre med wheaten terrier her inne, så du får nok svar dersom du skulle komme til å lure på noe om rasen.

Håper du vil trives, og bare spør dersom det er noe du lurer på angående forumet :wub: Husk også å lese gjennom Retningslinjene, du finner dem øverst til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, velkommen hit! Moren til valpen din ser veldig fin ut på hjemmesiden til oppdretteren! Jeg tror også du finner eieren til et kullsøsken på wheatenterrierklubben sitt forum (hvis det ikke er du som bruker å være der da?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Hei, velkommen hit! Moren til valpen din ser veldig fin ut på hjemmesiden til oppdretteren! Jeg tror også du finner eieren til et kullsøsken på wheatenterrierklubben sitt forum (hvis det ikke er du som bruker å være der da?).

Det er meg som er der og ja, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...