Gå til innhold
Hundesonen.no

Tidenes beste TV serie


>Lene<

Recommended Posts

SMALLVILLE! Uten tvil! Etter Smallville kommer Gilmore Girls, One Tree Hill, LOST, Heartbeat(ja, jeg vet jeg er sær :P )

Det er flere andre serier jeg liker å se på, men tråden handler jo om tidenes beste, så jeg får stoppe nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Friends - fordi at jeg ler selv om jeg ser episoden for 7ende gang (da ler jeg vel som regel før det blir ordentlig morsomt, fordi jeg veit at det blir morsomt, liksom :P )

C.S.I - og nei, ikke Miami-versjonen - jeg liker heller ikke han rødhåra saken, han ER ikke fin selv om han vissnok skal være et sexsymbol :P Fordi det er spennende hver gang, selv om jeg veit de løser saken! Liker New Yorke-versjonen og, men Las Vegas (den orginale) er best :P

Cheers - nesten av samme grunn som Friends, selv om jeg syns sesongene før Kirsty Allie (skrives det sånn?) er bedre enn de etter..

M.A.S.H - jeg liker de tidlige sesongene best..

Gilmore Girls - jeg håper jeg klarer å ha et like avslappet forhold til mine barn fremover.. Og jeg skulle ønske at jeg hadde et sånt forhold til mine foreldre når jeg vokste opp (mellom Loralei og Rory, selvsagt.. Jeg ville IKKE hatt hennes foreldre :P )

Prison Break - jeg ble overraska over hvor spennende de hadde klart å lage en serie om et så lukka miljø! Det hjelper på at Michael og Lincon er super-søte og! Og jeg venter spent på sesong 2, håper virkelig den ikke blir teit og utvanna som visse andre serier jeg følger med på (se neste bra serie.. hehe)

LOST - første sesong var genial, sesong 2 er en skuffelse.. Veit ikke helt hva jeg forventa meg jeg, men litt mer?!? Om de fikk en radio til å funke såpass at de fikk sendt et nødsignal noen kanskje hørte, litt mer forsøk på å komme seg av øya, litt mer spenninger folkene fra flyet imellom, kanskje?

Den eneste som virkelig vil av øya nå, ser ut til å være Michael, de andre har bare slått seg til ro med at de er stranda, liksom.. Jeg tror ikke jeg hadde vært så tilfreds med DET, om jeg hadde havna på ei øy med så mye teknologisk utstyr som det er på DEN øya..

Og "The Others" var skumle nok, men det blir bare rart at de er så mange og skumle hele tiden, uten å vite hvorfor de er mange og skumle, om det var foståelig? (laaaangt om LOST.. hehe)

- Sawyer og Jack er bonus da, kjekke mennene, men ikke grunn nok til å fortsette å se om jeg ikke syns det blir spennende igjen snart..

Ser forøvrig på Beat for Beat jeg og, men det regner jeg ikke som serie.. Isåfall må jeg ha med Nytt på Nytt, jeg syns Knut og Jon er super-morsomme (AnneKath. glimter til innimellom hun og, men stort sett så er hun slitsom..)

- 24 gikk jeg lei av etter sesong 2 tror jeg det var? Det er grenser for hvor mye humbug som kan skje en gjeng folk på et døgn vel? Og hvorfor er hun datteren til Jack så himla dum? Ramler inn i den ene farlige situasjonen etter den andre, og tilsynelatende like naiv og godtroende.. :rolleyes:

EDIT: Egentlig burde ikke serier som Prison Break og LOST (for min del ihvertfall) være med på en "tidenes beste"-liste i det hele tatt, det er mange serier som har vært bra i første og andre sesong, men som blir for dum etterhvert.. Som Twin Peaks - den var kjempeskummel i begynnelsen, jeg turte knapt å se serien når jeg var alene.. Men etterhvert så ble det bare så dumt med han Bob-saken og den dansende dvergen og hele pakka at jeg ga opp hele serien.. Samme med 24 - var superspennende i første sesongen, men JEG syns det blir for teit at de samma folka havner i de samme situasjonene i sesong etter sesong.. Og Jack Bauer er helt sikkert en god agent, han som redder USA og derfor verden med jevne mellomrom - og det bare på 24 timer - men jeg har ikke sansen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffy og Angel (spike :P )

Fullstendig enig :P . Har alle Buffysesongene og mangler bare to sesonger av Angel. Å spike er bare snadder!

Ellers:

Friends og M.A.S.H . Er ikke så mange som kommer på tidenes beste tv-serielisten min. Har et par andre favorittserier, men det har gått så få sesonger av de så jeg venter å se. De kommer ikke på en slik liste om de bare er bra i de første sesongene. De på min liste er serier hvor jeg ble litt trist over at det var over, og som jeg kan se omat å omat igjen. Ikke noe sutring over repriser og slike ting.

Forresten, tv2 har jo sendt macgyver i reprise tusenvis av ganger, så hvorfor ikke sende M.A.S.H i reprise bare en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt ??? hmmm...................*tenke*...........det første jeg kom på var A-Team ! :P Gammel serie som gikk på tv3 før...hehe.. - og en annen jeg ikke husker navnet på - øøøhhh..... - AIRWOLF ! :P

Mimrer tilbake til Nightrider som jeg tilbrakte mang en time foran tven for :P Bra serie det også egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt sans for det makabre og intrikate så min favorittserie er uten tvil de 5 sesongene med Six Feet Under. Ingen over - ingen ved siden!

Har aldri opplevd maken til god menneskeskildring og ekthet som i denne serien. De av dere som ikke har sett den - DO IT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes beste er vel kanskje Twin Peaks.

Min klare favoritt er CSI (og bare las vegas de andre er ikke det samme). Har CSI maraton for tiden og har kommet til sesong 5 wohoo!

Liker også six feet under, men har ikke fått med meg så mange episoder da det går på en underlig tid. Skal nok få meg den på dvd.

Har hørt at sopranos er bra, men har ikke sett en eneste episode.

Har fulgt med på glamour og days of our lives i mange mange år. Det fine emd de er at man kan se en gang i måneden og likevel være oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C.S.I - og nei, ikke Miami-versjonen - jeg liker heller ikke han rødhåra saken, han ER ikke fin selv om han vissnok skal være et sexsymbol :icon_redface: Fordi det er spennende hver gang, selv om jeg veit de løser saken! Liker New Yorke-versjonen og, men Las Vegas (den orginale) er best :P

Hva?! David Caruso får meg til å skjelve i buksene :P Stemmen hans er bare nyydelig, og måten han sier ting på, slik at han tar pauser og sånn, det er bare så bra :P

Har sett samtlige C.S.I. - episoder av Miami, New York og Las Vegas, og har de samlet på DVD, men Miami er favoritten. Caruso er mmmm :P

Så uenig der ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Sex in the City.. Det er bare noe magisk med den serien, jeg virkelig, simpelthen ELSKER den. Og blir veldig sint om jeg ikke får samleboksen til bursdagen min i år:p Ellers er Friends like bra som Sex og singelliv, og minst like magisk. Det er de to seriene..

Eller digget jeg "One girl, two guys and a pizzaplace":icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig glad i akutten og slike serier, så de er alltid en sikker vinner :P

Men jeg kom på her en dag, en serie jeg fulgte med på når jeg var noen år yngre: morgen dagens avis eller noe. Husker ikke helt om det var det den serien het. Noen som husker?

Det var en serie jeg husker, og syntes var spennende før :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt Nanny. Det er helt elendig humor, men det er noe med den serien.

Friends er også morsomt, selv om søsknene mine har ødelagt serien litt ved å se på den på dvd 24/7. Sex og singeliv og That 70's show ser jeg også på iblant. Åpen Post, Team Antonsen, Tre brødre som ikke er brødre og Rikets Røst liker jeg godt. Og Will & Grace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at FRIENDS er en veeeeeeeeeeldig bra serie ja.

Men også SCRUBS er veldig artig, nesten like morsom som friends, den er å anbefale!! :)

Også må jeg si at Dog Whisperer er artig å se på :D

Prison Break er jo knask for tiden også ja hehe

sikkert flere men kommer ikke på akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også CSI..

Og i Sommer er jeg dritforbanna på TV2! HVORDAN KAN DE LA VÆRE OG SENDE PACIFIC BLUE DA!?!

Har theme låten som ringetone på mobilen som protest :)

det er vel første året på lenge at de ikke sender den serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Glemte jo: 21 Jump street! Det var jo der Johnny Depp debuterte! :( Å så kjekk!

Ponnyekspressen (Masse hester!)

det var mine favoritter også n år jeg var litt yngre! :D + A-Team

- Airwolf, skippy, flipper og den serien om den bilen som han i baywatch(mitch) kjørte..huseker ikke hva den het"

idag så er det LOST så klart, kongen av queens, Sex in the City alle elsker ray, CSI og den nye serien ghost whispers er ganske bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt nå er jeg helt hekta på Prison Break, syns den er kjempe spennende :(

Før så var det, her er det full blandings altså nytt og gammelt:

A-TEAM (digga B.A og Murdoc)

Macgyver

Sex og singleliv

Friends

21jumpstreet

Airwolf

Den svarte hingsten

NCIS

Dr.Quinn

Chicagohope

Dynastiet

Falkoncrest

Nightrider

Sunsetbeach

Heartbreakhigh

Saved by the bell

Scrubs

Helene og gutta

Huset på prærien

Nor og Sør

Twinpeaks

My name is Earl

My so called life... (Angela)

Alf

Simpsons

Steg for steg

Fult hus

Life goes on

Da kommer jeg ikke på flere, skal vedde på at jeg har glemt masse. Jeg har vært ganske tv-slave igjennom årene :D Nå ser jeg ikke så mye på tv, ha`kke tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var mine favoritter også n år jeg var litt yngre! :D + A-Team

- Airwolf, skippy, flipper og den serien om den bilen som han i baywatch(mitch) kjørte..huseker ikke hva den het"

idag så er det LOST så klart, kongen av queens, Sex in the City alle elsker ray, CSI og den nye serien ghost whispers er ganske bra! :D

Serien med bilen het Knightrider, bilen het Kit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...