Gå til innhold
Hundesonen.no

Tidenes beste TV serie


>Lene<

Recommended Posts

Mine favoritter er (i tilfeldig rekkefølge)

Friends

Desperate Housewifes

CSI

Prison Break

Lost

Gilmore Girls

24

Cold Case

Jeg klarer aldri å følge med på serier fra uke til uke, så jeg har fått meg en "uvane" med å kjøpe seriene jeg liker på DVD. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Gode og onde dager... avhengig.. selvom det aldri blir ferdig...

Det ser jeg også på på dagtid når jeg har anledning. Det er vel en av disse evighetsprogrammene som man nok aldri får med seg slutten på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirsdag: CSI (og den fra Miami er jo bare så teit med han med det røde håret som poserer mer enn han etterforsker

Åååhhh!! Endelig en som er enig med meg! *sprette rundt* Jeg takler bare ikke han fyren, hehe.

Titter på

CSI

Lost

Og så så jeg Grey's anatomy med Zipp i går, virka litt kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seinfeldt! Og twin peaks :D

Liker også den nye serien på tv2, Greys anatomy. Virker fin. Lost har jeg aldri sett en eneste episode av fordi jeg ikke har den kanalen og 24 synes jeg blir for overdreven og dum.

Edit: glemte nesten M.A.S.H :) Den er en klassiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er å blir Tv slave ..

(tilfeldig rekkefølge)

Gilmore girls

Medium

Supernatural

Ghost Whisperer

buffy

friends

one tree hill

Veronica mars

CSI

osv osv ......

Er vel en av få som faktisk ble lei av Lost & prison break og 24 har jeg ikke sett en epi av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den desidert beste og skumleste serien ever er selvfølgelig Twin Peaks. Er vel 15 år siden jeg satt klistret til skjermen, bet negler og plutselig mørkeredd. Scary..

Siri

Og twin peaks :)

Begynte å føle meg riktig gammel før dere kom på banen - Twin Peaks er selvsagt og uten tvil den beste serien som noen gang har gått på TV. Tror den skal finnes på DVD, tror nesten jeg må skaffe den snart - og oppfordrer alle som er for unge (eller ikke kjente sin besøkelsestid) til å gjøre det samme. OK, så var vel de første episodene de beste, men de var til gjengjeld så suverent bra at man ikke kunne la være å se resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å føle meg riktig gammel før dere kom på banen - Twin Peaks er selvsagt og uten tvil den beste serien som noen gang har gått på TV. Tror den skal finnes på DVD, tror nesten jeg må skaffe den snart - og oppfordrer alle som er for unge (eller ikke kjente sin besøkelsestid) til å gjøre det samme. OK, så var vel de første episodene de beste, men de var til gjengjeld så suverent bra at man ikke kunne la være å se resten.

Kjøpte meg sesong 1 av Twin Peaks for 5 år siden, fikk da vite att sesong 2 skulle komme om ett halvt år.

Den har enda ikke blitt utgitt, men får stadig ny release :lol: Så ting tar tid.. Jeg vil jo så gjerne se skumle Bob...

Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOST

Frustrerte fruer

Friends

Malcolm i midten

Pasefic Blue (klassiker om sommeren)

FBI (serien der de forteller om kjente drapsmenn, og hvordan de løste drapssaker)

SOS barnevakten

Jackass

Viva La Bam

Hogan Knows best (selv om han ikke gjør det.. hehe)

Rex

That's 70 show

Summerland

Tilfeldig rekkefølge..

Er en par til jeg ikke husker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æhhhhh... DYNASTIET var jo det store for oss som var unge tv-slaver på 80-tallet og bare hadde NRK ! Glamour og glitter fenget ung pikehjerter det tenker jeg :-).

Ellers var jo selvsagt Twin Peaks stor da den kom...

Men hva med Sunset Beach ??? Jeg så en dubbet versjon på tysk tv en gang - DET var nedtur.. hahaha !

Nå for tida får jeg ikke med meg NOEN serier eller sånt - jeg rekker liksom ikke å se noe på tv... man skal jo lage middag etter jobb, så må man jo ut med hundene for tur eller trening, og når man er vel hjemme så har man jo en PC som bare VERKER etter å bli slått på.... Lost har jeg aldri sett, ei heller 24... har jeg gått glipp av noe ? :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med Sunset Beach ??? Jeg så en dubbet versjon på tysk tv en gang - DET var nedtur.. hahaha !

Så aldri Sunset Beach, men angret da jeg mye senere leste en artikkel om den. Noen så vanvittige handlingstråder tror jeg sjelden jeg har vært borti. Må ha vært moro mens det sto på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er tidenes beste TV-serie den engelske sci-fi komiserien "Red Dwarf" uten tvil.. Men det er vel så sært at få vet hva det er.. (jupp, er sci-fi fan..)

Akkurat nå må jeg få med meg "Midsummer Murders" eller "Mord og Mysterier" som den heter på norsk, Det er noe eget med den engelske landsbygda og mordgåter.. ah!

En til serie jeg måtte ha med meg, "Det gode liv i Alaska", gikk for mange år siden på TV2, en av de få seriene TV2 ALDRI har sendt i reprise..

Får dessuten med meg "Home And Away" når jeg er hjemme på dagen en sjelden gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell.... hotel cæsar og alle dem er geniale fordi du kan la være å se på dem i ca. 2 år og egentlig ikke gå glipp av stort.. hehe..

men skal jeg kun si ett program må jeg være tradisjonell og velge FRIENDS..

men: Futurama, Simpsons, Alle elsker Raymond, Joey, Frustrerte Fruer, 24 får delt 2 plass :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...