Gå til innhold
Hundesonen.no

Tidenes beste TV serie


>Lene<

Recommended Posts

Hvilken TV serie synes du er/ var aller best og hvorfor?

Selv var jeg fast tilhenger av Beverly Hills 90210 når det gikk.

Var vel en 12-13 år den gangen, og det var jo så mye spennende som skjedde i serien for en den gang liten og uvitende jente :) Og de kjekke guttene da...

EDIT: Må legge til at favorittene nå i dag er 24, Lost og Kongen av Queens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

for en overoppfinnsom gutt som meg så var MacGyver heeeelt utrolig... :)

*løpe ut i skogen og tenne på kongler å se om de eksploderer* :)

Av nyere tid, når ùberoppfinnsomme gutten ble voksen så er CSI midt i blinken...

EDIT : etter å ha lest IW sitt, Friends såklart også.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vinter har jeg vært "opptatt" fra halv ti til halv elleve nesten hver kveld. Mandag: Top model (Kjempeteit, men deilig å sitte å rakke ned på disse stakkars jentene), tirsdag: CSI (og den fra Miami er jo bare så teit med han med det røde håret som poserer mer enn han etterforsker :) ), onsdag: LOST, torsdag: Prison Break. Fredag er det gullrekka på NRK og LOST i reprise hvis jeg ikke rakk det på onsdag!

TV- slave, neida :) ! Prison break var favoritten i vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akutten og Friends. Har vel sett friends 3-4 ganger etter jeg kjøpte samleboksen. Akutten kjøpte jeg i går, sesong 1-5. Er jo en del timer det. Spørs når jeg får tid til å se den :)

Ja, også Alle elsker Raymond. Kjenner vel igjen Debras svigermor i min <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg er og blir en tv-slave...

Kan ikke rangere de, men her er listen min:

* Touched by an angel er den absolutte favoritten

* Dr. Quinn

* High Chaparall

* Lost

* The 4400

* Gilmore Girls

* Comander in Chief

* Clueless

* CSI

* Cold Case

* Supernatural

* Smallville

* Prinsesseskolen

* So you Think you Can Dance

* Veronica Mars

* SOS programmene (hunder, barn, whatever)

Men jeg følger ikke slavisk med på alle seriene... Men skulle gjerne gjordt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid digget Hotell Cæsar jeg da :) Gjør det fremdeles. Også syns jeg at LOST, Smallville og Prison break er en av de bedre seriene jeg har sett på tv. Ellers er jo mange av de typiske komiseriene veldig bra. (friends, darma og greg, wil og grace, kongen av queens,malcom i midten osv osv.) Når ralityseriene kom 1 gang var de spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så mange gode!

Jeg ser ALTFOR mye på tv.. :)

Friends

Sex and the city

That 70's show

Simpsons

Family Guy

Smallville

Desperate Housewifes

Will & Grace

CSI

One tree hill (jeg lar meg lett fascinere av serier hvor alle er perfekte og har ekstremt spennende liv..)

Hmm.. Har jeg glemt noen mon tro?

Har fulgt med på Lost også, men den måå jeg ikke se. Det skjer jo aldri noe der så.. :)

Edit: Hvis jeg må velge en er det uavgjort mellom Friends og SATC (med andre ord klarer jeg ikke å velge en..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm den sierien jeg elsket var vel Nanny...

også må vi ikke glemme den serien (husker ikke hva den heter) men de englene som alltid dukket opp da en trengte dem mest. det var vel hun unge brun håret som var hoved personen og en mørk eldre dame og så dødengelen andy . Alle visste at når han dukket opp kom noen til å dø. Den serien var helt uendelig god og trist å se på. Gråt nesten vær gang.

og nå til dagens serien er vel csi og LOST som står på toppen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også må vi ikke glemme den serien (husker ikke hva den heter) men de englene som alltid dukket opp da en trengte dem mest. det var vel hun unge brun håret som var hoved personen og en mørk eldre dame og så dødengelen andy . Alle visste at når han dukket opp kom noen til å dø. Den serien var helt uendelig god og trist å se på. Gråt nesten vær gang.

Het ikke den 'Touched by an Angel' mon tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...