Gå til innhold
Hundesonen.no

Gamle banner requests


meg123

Recommended Posts

Vil noen lage til meg åsså?

Jeg har ikke noen nå...

Skulle hatt 1 stor og 1 liten, skal ha til hjemmesia vår :P

Det kan stå: Miko og Bailar, og med mindre skrift: www.mister-miko.com

Denne bakgrunnsfargen---> i196236919_59586.gif

Denne fargen på skriften---> i191629667_40772.gif

Bilde av Miko--->i195283106_92892.jpg

Bilde av Bailar---> i192758836_39491.jpg

Huff, nå blei jeg kravstor her :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 514
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk, så flink du er, de var kjempe fine :P:P:P

Men kunne du laget 1 sånn "button" åsså ;) ?

(den bør du ikke skvise inn hjemmesie adressa på altså)

Her er en button. Teksten synes ikke så godt, men det gjør kanskje ikke så mye? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny her på "sonen" og blir helt imponert over alle de flotte bannerene.. Hadde vært gøy å hatt et selv, så da lurer jeg på om noen kunne tenkt seg å hjelpe?? Jeg ser for meg et banner med en av mine sorte, og en rød basenji, med teksten " Kingwanas Basenjis"

Bilder finnes på min hjemmeside www.kingwanas.com under fotoalbum, mine hunder og valper- tidligere valper (Særlig under c kullet)

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, så flott! Er det mulig å lage med to hunder på et banner?? Takker masse for hjelp:D

Du kan ha så mangen du vil :P bare hyggelig å kunne hjelpe da :P Vil du ha andre farger osv så bare si fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange flotte forslag! Synes de var fine, jeg! Takker & Bukker! Så en oppskrift på hvordan jeg kunne legge det inn, men det skjønte jeg ikke så mye av... Kan noen forklare? :P

---

Nr jeg først er i gang, og det er så mange flinke data folk her;

Jeg har akuratt fått meg ny logo, der jeg har brukt en av mine tisper som modell for "I'en" synes den er ganske fin, men kanskje noe kjedelig. Hadde vært gøy å få en litt mer "levende" bakgrunn. F.eks med et afrikansk eller egyptisk motiv.. Er dette mulig?? (Er som dere kanskje skjønner ikke helt inni bilderedigerings- verden enå) Synes det er skrekkelig gøy, da.. er så mye fint en kan gjøre :)

Logoen finner dere forresten i flere formater rundt omkring på www.kingwanas.com

*Endret av moderator Nina, dobbelpost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har noen spessielle egyptiske/afrikanske motiv du ønsker deg så kan jeg se hva jeg får til. Vet ikke helt hvordan motiv du kunne tenkt deg, og jeg er litt tom for ideer, så hvis du har noen spesielle, så kom med de.

For å få banner i signaturen skriver du:

[url=*url til adressen*][img]*adressen til bildet*[/img][/url]
Eksempel: baj8wt.jpg
[url=http://www.kingwanas.com]

[img=http://img228.imageshack.us/img228/7763/baj8wt.jpg][/url]

Edit:

Noen bannere(som jeg ikke ble helt fornøyd med selv):

untitled12dq.gif

untitled28va.gif

untitled34ku.gif

untitled44am.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst til å lage til meg og Chicka også??

Gjerne i 60*468 str som jeg kan ha på bannersiden min...

Bilder her: http://www.renatea.com/bilde.htm

Gjerne med i litt grå, sort og lyesblå farger, som er fargene på hjemmesiden min :)

Skriften kan dere egentlig velge selv, men Renate & Chicka, www.renatea.com eller Chicka hadde vært fint :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKal vi se... :) Du får bare si ifra om du ikke likte dem.

Her er det 3 forslag:

renateaa.jpg

renatea2a.jpg

renatea3copy.jpg

Tuuusen takk Maria!

Har jeg tillatelse til å bruke dem på banner siden min?

Skulle du stille på lør eller søn? jeg skal kanskje være med ei venninne på søndag, vil jo se litt på dere iallefall hilse på. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk Maria!

Har jeg tillatelse til å bruke dem på banner siden min?

Skulle du stille på lør eller søn? jeg skal kanskje være med ei venninne på søndag, vil jo se litt på dere iallefall hilse på. :)

Ja, selvsagt kan du bruke dem.. :( Hehe.

Jeg skal stille på lørdag klokken 12.00 i ring 11... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAH! Der klarte jeg det! Masse flotte forslag her:) Tusen takk! Satt inn det jeg fikk adressen til... Hvordan finner man ellers imgadressen til et bilde?

Om noen har lyst til å prøve mer hadde det som sagt vært skrekkelig gøy med enten noe egyptisk, slikt som en pyramide eler noen hieroglyfer i bakrunn eller et afrikansk tema som f.eks zebra striper med en sort basenji i front, eller kanskje gepardmøsnter m en rød/hvit i front??? ;)

---

Må si jeg er imponert over hjelpe-viljen her inne på sonen. Er alt blitt "hekta", jeg;)

*Endret av moderator Nina, dobbelpost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...