Gå til innhold
Hundesonen.no

Gamle banner requests


meg123

Recommended Posts

  • Svar 514
  • Created
  • Siste svar

'Dog Lover' - hvilke program bruker du til å lage bannere? Kan du anbefale et greit gratis program?

Bruker photoshop cs og paintshop som oftest.... Ett gratis program kan du finne her : Potofiltre helt ok gratis program.. Lykke til :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha. :rolleyes:

Her er en til deg snuppa :P

oscar9mf.jpg

Amira sin :icon_redface:

amira8mj.jpg

Tine du må legge bilder ut her,da jeg ikke fikk lagre bilder på min pc. Pga at der du har albumet ditt ikke ville godta at jeg skulle lagre bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så flinke dere er! Helt grønn på sånne greier jeg =(

Hvis noen har veeldig lyst kan de godt lage til meg også! (A)

Cavalita husker du lagde til meg en gang, men hadde tenkt på et nytt, gjerne med rosa i, i og med at jeg har sorte hunder, eller en litt fresh farge til de sorte dyra da :icon_redface:

Bilder på www.kathrine.tk :P

Tekst "www.Kathrine.tk" Eller "Aris, Xanto & Kathrine"

Er jo lov og høre om noen vil da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøve litt jeg også, lenge siden jeg har drevet på med photoshop og det merkes

Men her er resultatet

priscilla5th.gif

Takk! Så fin den var! Imponerende at dere får så naturlige kanter rundt bildet når dere limer det på bakgrunnen. Gjør programmet det av seg selv eller må man merke omrisset av eks. hunden for hånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Så fin den var! Imponerende at dere får så naturlige kanter rundt bildet når dere limer det på bakgrunnen. Gjør programmet det av seg selv eller må man merke omrisset av eks. hunden for hånd?

Muligens at jeg gjør det på en vanskelig måte, men jeg visker vekk bakgrunnen før jeg klipper ut hunden og limer den på banneret. Tar litt tid, men det er slik jeg får best resultater. Bruker også et viskelær tilslutt som ikke visker skarpe kanter, men de blir litt mer dus hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens at jeg gjør det på en vanskelig måte, men jeg visker vekk bakgrunnen før jeg klipper ut hunden og limer den på banneret. Tar litt tid, men det er slik jeg får best resultater. Bruker også et viskelær tilslutt som ikke visker skarpe kanter, men de blir litt mer dus hvis du skjønner.

OK, du brukte photoshop? Er det gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...