Jump to content
Hundesonen.no

Gamle banner requests

meg123

Recommended Posts

Noen som vil lage et banner med sånn str at jeg kan bruke det her inne. Fare er helt fritt,men det må være bilde av Yaris og Emma og gjerne stå Yaris og Emma ;)

Åsså et vanlig str banner med valgfri farge hvor det skal stå :Kaiza-gatas store skrekk ;) el noe lignende;)

Bilde ligger vedlagt av Kaiza.

ag.jpg

Bilder av Yaris og Emma finner dere på hjemesiden vår

Hjemmesiden vår!!

Noen som vil?? På forhånd takk :P;)

• Replies 514
  • Created
  • Last Reply

Jeg har gjerne lyst på en ny gave som vi skal dele ut på siden min.. Samme åssen farge osv. Vil ihvertfall at det skal stå Takk for besøket, eller takk for poteavtrykket i gjesteboken eller no. Kanskje det kan stå www.bcene.moo.no et sted, finn på dere :P

Noen som gidder :barfy::P ??

Her er det noen bilder du kan bruke ---> http://bcene.piczo.com/?preview=y&g=12744527&cr=5&rfm=y

Håper noen gidder ;):P

Hm...har gave str. blitt endret på?

Sist jeg sjekket skulle en gave være 250 x 200!

Jeg har ikke peiling på hvor stor størrelse en gave skal ha, jeg ordnet bare samme størrelse som flertallet over meg hadde gjort :)

Bruker selv enten 250-250 eller 200-200 etter som det passer meg :)

Helt greit det, er bare det at hvis jeg(f.eks) vil ha en gave fra siden din, blir det heller til at jeg dropper det da str.ikke er lik de andre gavene jeg har.

Skjønner?

Det blir veldig rotete på siden med en haug forskjellige gave og bannerstr.

;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Når jeg fjerner meg selv eller han fra situasjonen begynner han å bjeffe, forså å fortsette atferden. Setter han da bak en grind eller går inn på ett annet rom hvor han ikke har tilgang. Det er ikke i forbindelse med mat, men han blir lett oppgiret. Han kan også være litt munnete bare ved vanlig kos også, og merker at etter 1,5 år begynner jeg å bli litt lei av de tennene. 
    • Det er litt vanskelig å si uten å se hunden og situasjonene. Hva skjer når du fjerner deg selv (eller ham?) fra situasjonen? Jeg antar at du gjør det slik at han ikke kan nå fram til deg, enten gjennom stengt dør, grind e.l. Det kan kanskje hjelpe å evaluere situasjonene det skjer i. Blir han for oppgiret? Er det i forbindelse med mat? Bruk av for sterk belønning i trening? Sammen med andre hunder? Prøv å forutse situasjonene, være i forkant, og roe ned før det tipper over. Det er også viktig at han får nok mental og fysisk aktivisering, men mye kan også trigge overslagshandlinger. Jeg ville satt meg ned og skrevet en oversikt over de gangene det har skjedd, se på likheter, og prøve å unngå eller forutse og forebygge situasjonene først og fremst. I selve situasjonen ville jeg tvert avbrutt og oversett hunden. Og med en så intens rase er det viktig å være konsekvent, for hver gang han opplever at han oppnår noe med biting så blir det vanskeligere å trene det bort.
    • Hei! Har en Jack Russel Terror på 1,5 år som fortsatt er ganske bitete når han ikke får viljen sin.  Har prøvd å trene det bort med "au" som kontaktlyd, fjerne meg selv fra situasjonen og fryse helt uten noe hell.  Er det noen som har noen gode tips? Han har forsåvidt alltid vært litt "munnete". 
    • Våren er her, deilig å kunne gå tur  i skogen igjen.  Ellers har vi klart kvalifiseringsprøven for jakt, første delmål nådd for 2025
    • Lurer på hvorfor kjettinglenker har gått av moten. Lett etter og bare funnet en kjip, for lang, med nylonhåndtak. De er utrolig praktiske når en har villstyring. Ikke kan de tygges istykker, og med den deilige tyngden kjenner en hundens bevegelser umiddelbart, om en ikke ser på den.  Når ble de avlegs? Ønsker meg en tykk og tung kort en med lærhåndtak. 
  • Nylig opprettede emner

• Create New...