Gå til innhold
Hundesonen.no

Gamle banner requests


meg123

Recommended Posts

Jeg har jo to hunder nå, og Timon kan nesten ikke få all æren på banneret mitt ;)

Lurte på om noen hadde lyst til å ta på seg oppdraget med å lage et banner til meg? Teksten som skal stå på er www.MrsPowers.moo.no eller bare MrsPowers. Bilder ligger altså påwww.mrs.powers.moo.no under "Bilder". Vil gjerne ha med et bilde av hver av hundene og gjerne litt natur/fjell. Bruk fantasien! :rolleyes:

Blir veldig glad om noen har lyst til å lage et banner i samme størrelse som det jeg har nå, og evt. en sånn liten button hvis dere skjønner hva jeg mener. Dere skal få en takk på hjemmeside om det er noen som gidder ;)

Har du gjort så adressa di er en moo adresse? For jeg får nemlig opp at jeg kan velge hvilken adresse det skal være.

Kommer jeg meg inn på siden skal jeg prøve å lage et banner til deg jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 514
  • Created
  • Siste svar

Har du gjort så adressa di er en moo adresse? For jeg får nemlig opp at jeg kan velge hvilken adresse det skal være.

Kommer jeg meg inn på siden skal jeg prøve å lage et banner til deg jeg ;)

Beklager! Hadde laget moo-adresse, men til mrspowers.moo.no, ikke mrs.powers.moo.no ;) Men nå skal faktisk begge adressene funke, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da spør jeg alle dere oppfinnsome sjeler her inne: Har dere lyst til å lage noe jeg kan trykk på en genser?

Det skal hvertfall være bilde av rex. ikke for lite, men heller ikke større enn A4...

Resten er valgfritt: ramme, form, skrift (ikke web.adresse), antall bilder. osv osv...

Vil bare høre om noen har lyst, så legger jeg ut link senere til bilder, for de på hjemmesiden min er av så dårlig kvalitet (driver å laster opp en del bilder nå)

Mulig jeg skal ha både forran og bak... (ønsker mange forslag. og en blir den heldige å får den trykket på en genser) :P

EDIT: Her kan dere finne bilder

Ligger litt på "hagen", "hvaltjern" og "trening hjemme"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :icon_redface:

Er det noen som vil hjelpe meg å lage flere banner, har noen men har lyst på flere! :lol::P

Noen som vil hjelpe?? :lol:

PS: Mer info finner dere på www.-assi-.piczo.com

MVH

Malin & Assi :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...