Baby Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 Jeg kan lage om en liten stund. Kom gjerne med ønsker om farger.
TineSimbaNana Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 Jeg kan lage om en liten stund. Kom gjerne med ønsker om farger. hvor finner du sånne flotte bakgrunner? om du skal lage til meg vil jeg gjerne ha blå el grønn bakgrunn;)
Baby Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 Google er min venn. Finner som regel bilder derfra som jeg kan klippe ut fra.
TineSimbaNana Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 Google er min venn. Finner som regel bilder derfra som jeg kan klippe ut fra. akkuratt Hva søker du på a ??
Baby Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 Det spørs hva jeg leter etter da, men noen ganger søker jeg på bare en spesiell farge og ser om dukker opp noe kult. Skog, vann, sjø, foss, landskap, natur solnedgang osv.. hehe
TineSimbaNana Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 Laget to jeg. Håper du liker de! Tuuusen takk kan jeg ha de i signaturen tro?? eller er de for store...
Baby Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 bare å bruke de i signaturen. De er i riktig størrelse.
Marianne&Java Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 du er flink altså! hadde du kanskje hatt lyst til å lage til meg å eller? i så fall, så kan du velge farge og sånn... og kanskje bruke bildet som er på hjemmesida mi! forsida! (ikke enter bildet!) hvis ikke du vil, så er det bare å prøve hvis noen andre vil altså! finner flere bilder på hjemmesida mi! hjemmesida til Rikke!
Marianne&Java Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 du er flink altså! hadde du kanskje hatt lyst til å lage til meg å eller? i så fall, så kan du velge farge og sånn... og kanskje bruke bildet som er på hjemmesida mi! forsida! (ikke enter bildet!) hvis ikke du vil, så er det bare å prøve hvis noen andre vil altså! finner flere bilder på hjemmesida mi! hjemmesida til Rikke! glemte forresten å si at hvis noen skal lage, så skal det stå Rikke på det! ikke Cingaro`s Ulricke!
Kjerstii Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 hvis ikke du vil, så er det bare å prøve hvis noen andre vil altså! Prøvde å lage til deg også jeg
Marianne&Java Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 Prøvde å lage til deg også jeg ååh!! tuuuusen takk! de ble kjempefine! banana
Kjerstii Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 ååh! tuuuusen takk! de ble kjempefine! banana Så fint at du likte dem
Marianne&Java Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Skrevet 3. Juni 2006 :imrgreen: Tuuuuuusen takk altså! dere er innmari flinke!! :imrgreen:
Maria Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Skrevet 4. Juni 2006 Her er noen forslag fra meg ... Fant ingen bilder av valpen din jeg synes passet på et banner egentlig.. *sorry* Men hvis du absolutt vil kan jeg lage et med nyere bilde og, bare vis meg noen fine og klare bilder..
Baby Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Jeg kunne tenkt meg en god vår farge Lager til deg nå jeg.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar