Gå til innhold
Hundesonen.no

Gamle banner requests


meg123

Recommended Posts

  • Svar 514
  • Created
  • Siste svar

Det spørs hva jeg leter etter da, men noen ganger søker jeg på bare en spesiell farge og ser om dukker opp noe kult. Skog, vann, sjø, foss, landskap, natur solnedgang osv.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er flink altså!

hadde du kanskje hatt lyst til å lage til meg å eller? :)

i så fall, så kan du velge farge og sånn... og kanskje bruke bildet som er på hjemmesida mi! forsida! (ikke enter bildet!) :P

hvis ikke du vil, så er det bare å prøve hvis noen andre vil altså! :P finner flere bilder på hjemmesida mi! hjemmesida til Rikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er flink altså!

hadde du kanskje hatt lyst til å lage til meg å eller? :P

i så fall, så kan du velge farge og sånn... og kanskje bruke bildet som er på hjemmesida mi! forsida! (ikke enter bildet!) :P

hvis ikke du vil, så er det bare å prøve hvis noen andre vil altså! ;) finner flere bilder på hjemmesida mi! hjemmesida til Rikke!

glemte forresten å si at hvis noen skal lage, så skal det stå Rikke på det! ikke Cingaro`s Ulricke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen forslag fra meg ... ;) Fant ingen bilder av valpen din jeg synes passet på et banner egentlig.. *sorry* Men hvis du absolutt vil kan jeg lage et med nyere bilde og, bare vis meg noen fine og klare bilder.. ;)

MrsPowersstandardbannercopy.jpg

MrsPowersmediumbannerpuffitimon.jpg

MrsPowersmediumbannertimon.jpg

MrsPowersmediumbannerpufficopy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...