Gå til innhold
Hundesonen.no

Gamle banner requests

meg123

Recommended Posts

• Svar 514
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg kan lage om en liten stund. Kom gjerne med ønsker om farger. :)

hvor finner du sånne flotte bakgrunner?

om du skal lage til meg vil jeg gjerne ha blå el grønn bakgrunn;)

Skrevet

Det spørs hva jeg leter etter da, men noen ganger søker jeg på bare en spesiell farge og ser om dukker opp noe kult. Skog, vann, sjø, foss, landskap, natur solnedgang osv.. hehe

Skrevet

du er flink altså!

hadde du kanskje hatt lyst til å lage til meg å eller? :)

i så fall, så kan du velge farge og sånn... og kanskje bruke bildet som er på hjemmesida mi! forsida! (ikke enter bildet!) :P

hvis ikke du vil, så er det bare å prøve hvis noen andre vil altså! :P finner flere bilder på hjemmesida mi! hjemmesida til Rikke!

Skrevet

du er flink altså!

hadde du kanskje hatt lyst til å lage til meg å eller? :P

i så fall, så kan du velge farge og sånn... og kanskje bruke bildet som er på hjemmesida mi! forsida! (ikke enter bildet!) :P

hvis ikke du vil, så er det bare å prøve hvis noen andre vil altså! ;) finner flere bilder på hjemmesida mi! hjemmesida til Rikke!

glemte forresten å si at hvis noen skal lage, så skal det stå Rikke på det! ikke Cingaro`s Ulricke! :)

Skrevet

hvis ikke du vil, så er det bare å prøve hvis noen andre vil altså!

Prøvde å lage til deg også jeg :)

rikke.jpg

Cingaros.jpg

Skrevet

Her er noen forslag fra meg ... ;) Fant ingen bilder av valpen din jeg synes passet på et banner egentlig.. *sorry* Men hvis du absolutt vil kan jeg lage et med nyere bilde og, bare vis meg noen fine og klare bilder.. ;)

MrsPowersstandardbannercopy.jpg

MrsPowersmediumbannerpuffitimon.jpg

MrsPowersmediumbannertimon.jpg

MrsPowersmediumbannerpufficopy.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...