borderen Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Skrevet 21. Mai 2006 Noen som vil lage en vår-GAVE for meg a? Siden vi er innpå våren allerede? ' http://www.bordercollie.moo.no
Tine Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Skrevet 21. Mai 2006 Her er din Tine, må innrømme det var litt vanskeligt å få den til pga bilde kvaliteten ikke var den beste. Så den ble ikke 100% men om du ikke vil ha den så gi beskje så skal jeg se om jeg får den bedre til om du har andre bilder
TineSimbaNana Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Skrevet 21. Mai 2006 Her er din Tine, må innrømme det var litt vanskeligt å få den til pga bilde kvaliteten ikke var den beste. Så den ble ikke 100% men om du ikke vil ha den så gi beskje så skal jeg se om jeg får den bedre til om du har andre bilder Takk likte den jeg
Tine Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 Noen som vil lage en vår-GAVE for meg a? Siden vi er innpå våren allerede? ' http://www.bordercollie.moo.no Her kommer det en til deg
Guest Vicky Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 � s� flinke dere er! Helt gr�nn p� s�nne greier jeg =( Hvis noen har veeldig lyst kan de godt lage til meg ogs�! (A) Cavalita husker du lagde til meg en gang, men hadde tenkt p� et nytt, gjerne med rosa i, i og med at jeg har sorte hunder, eller en litt fresh farge til de sorte dyra da Bilder p� www.kathrine.tk Tekst \"www.Kathrine.tk\" Eller \"Aris, Xanto & Kathrine\" Er jo lov og h�re om noen vil da jeg kan også lage til deg etterpå om du vil
Wanderlust Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 Å så flinke dere er! Helt grønn på sånne greier jeg =( Hvis noen har veeldig lyst kan de godt lage til meg også! (A) Cavalita husker du lagde til meg en gang, men hadde tenkt på et nytt, gjerne med rosa i, i og med at jeg har sorte hunder, eller en litt fresh farge til de sorte dyra da Bilder på www.kathrine.tk Tekst "www.Kathrine.tk" Eller "Aris, Xanto & Kathrine" Er jo lov og høre om noen vil da Da kommer det noen forslag fra meg også EDIT: sorry, men valgte ikke rosa som farge. Syns det ble litt feminint
TineSimbaNana Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 Her kommer det en til deg Lage vår hilsen til oss også ??
Tine og Kip Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 Noen som har lyst til å lage til oss også? bilder finner du her
Basse Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Skrevet 25. Mai 2006 Jeg har laget en jeg også: Si ifra dersom det er noe da.
Marianne&Java Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Skrevet 25. Mai 2006 for en nydelig hest! dere er kjempeflinke til å lage bannere!
Basse Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Skrevet 25. Mai 2006 for en nydelig hest! dere er kjempeflinke til å lage bannere! Ja, fin hest Jeg er ikke spesielt hesteinterresert jeg da, men den var da fin den! Og takk skal du ha!
HHC Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Skrevet 26. Mai 2006 Da kommer det noen forslag fra meg også EDIT: sorry, men valgte ikke rosa som farge. Syns det ble litt feminint Tusen takk, de var utrolig flotte!!
Basse Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Skrevet 27. Mai 2006 Tenkte jeg skulle si ifra om at du bare kan si ifra dersom du vil jeg skal endre på noe Ikke for å mase (noe er hvilket jeg nettopp gjør ), men likte du bannerne?
M2d Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Hei! Er det noen som gidder å hjelpe meg med å lage noen banner?? Bilder finner dere på www.-assi-.piczo.com på "bilder".. Hunden heter: Assi Eier: Malin PS: Fritt valg med farger og div.. Hvis noen gidder å hjelpe meg hadde det vært KJEMPE BRA!! Hilsen Malin & Assi
Maria Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Nå har jeg laget 3 eks. på bannere til deg.. Et standardbanner, et til å bruke her på sonen, og et minibanner. Bare si ifra om jeg skal endre noe på det..
borderen Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Hei Er det noen som vil lage et par bannere og/eller buttons (mini banner) som passer til denne layouten? http://www.bordercollie.moo.no
Nina Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Her er to forslag fra meg ble ikke helt fornøyd med den siste.
Tine og Kip Skrevet 29. Mai 2006 Rapporter Skrevet 29. Mai 2006 Til Tine og Kip tuusen takk! kjempe fine
Artemis Skrevet 30. Mai 2006 Rapporter Skrevet 30. Mai 2006 Jeg har jo to hunder nå, og Timon kan nesten ikke få all æren på banneret mitt Lurte på om noen hadde lyst til å ta på seg oppdraget med å lage et banner til meg? Teksten som skal stå på er www.MrsPowers.moo.no eller bare MrsPowers. Bilder ligger altså påwww.mrspowers.moo.no under "Bilder". Vil gjerne ha med et bilde av hver av hundene og gjerne litt natur/fjell. Bruk fantasien! Blir veldig glad om noen har lyst til å lage et banner i samme størrelse som det jeg har nå, og evt. en sånn liten button hvis dere skjønner hva jeg mener. Dere skal få en takk på hjemmeside om det er noen som gidder
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar