Gå til innhold
Hundesonen.no

Vestfold treff

Toya

Recommended Posts

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg må taste kode for å se de :P

Ok, da fikk jeg det ikke til, men på hjemmesiden min under bilder->hudensonentreff ligger de! ;)

Skrevet

F*en, jeg visste ikke om treffet idet hele tatt, hvorfor sa du ikke ifra Line??

:P

Fillern. ;)

Fordi jeg trodde du hadde sett det :P Sorry!

Skrevet

Ok, da fikk jeg det ikke til, men på hjemmesiden min under bilder->hudensonentreff ligger de! :P

De jeg fant var det snø på ;)

Skrevet

jeg ville også... DUMME DUMME JOBB!...

så ut som om dere koset dere masse ;)

neste gang så må jeg også få vært med! :P

Skrevet

Her var de helt fine..

Du får overnattingsbesøk av meg og Kaisa neste gang dere skal ha treff. Jeg vil også hilse på KO.. <_<

Skrevet

Prøv å ta det på en lørdag jeg ikke jobber neste gang.. <_<

Hyggelig at dere koste dere da;) Og heldige Chanell som fikk være med så mange forskjellige hunder.

Skrevet

og gjett hvem som har tatt flest bilder med kamera til Line da:p hihi.. Kjempe koselig tur fine bilder og vi må gjenta det!

Anette; Jaaa! Kjempe bra trenning får henne! og jeg som var så fornøyd da, med at hun løp liksom ikke vekk hvergang noen skulle snuse:p hihi...

Skrevet

Hvis du ser øverst, der er de fra i dag :)

Da må jeg være blind for de bildene som lå øverst på hjemmesiden din het "photosession" og var bare bilder av en tøff puddel på. Fant det du hadde skrevet i dagboka, men ikke bilder. Direktelink? er litt rar i hodet mitt idag virker det som :unsure:

Skrevet

Kjempefine bilder!

Detta var litt tøft. Peik "sneik" seg med den linselusa ^_^

*klippe bort bilde*

Hihi, ja :)

Skrevet

Hvis det er noen som vil ha flere bilder, så har jeg det, men kunne liksom ikke legge ut alle, hehe. Men kontakt meg på PM/mail/msn hvis dere vil ha flere!

Skrevet

det så innmari hyggelig ut! si i fra hvis det blir flere treff! jeg vil gjerne være med! Rikke trenger å være sammen med andre hunder! hun er ganske nervøs, men med slik trening blir hun bedre! :)

Skrevet

det så innmari hyggelig ut! si i fra hvis det blir flere treff! jeg vil gjerne være med! Rikke trenger å være sammen med andre hunder! hun er ganske nervøs, men med slik trening blir hun bedre! :icon_redface:

Bare å følge med på tråden, det blir sikkert fler treff :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...