Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå som sommeren er på trappen, hva gleder du deg til?


olavxxx

Recommended Posts

Ja, som tittel sier:

Hva gleder DU deg til i sommer? --Som du ikke kan gjøre resten av året med like mye hygge?

For min del, gleder jeg meg ikke bare til at jentene går i sommerklær igjen, samt været, grilling, etc.

jeg gleder meg mest til Sykling!! wee..

samt litt småhøydepunkt som biltreff, etc.. og bursdagen min da :huh: eller.. jeg bryr meg ikke så mye om høytider/bursdag, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sykt!

skal sove lenge å dra lage turer og det eg gleder meg mest til er at vi skal til øystese(på landet)!

kjempe kjempe gøy... :P det var det eg vet at eg skal gjøre i sommerferien!

OOOOPS glemte en VIKTIG ting BADE... :huh:

Mvh Synne... :P

kjente meg i gjenn på vidioen din! sant det er i Byn?

*endret av moderator på grunn av to innlegg rett etterhverandre!* Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Skal på hundeleir i Oslo, flesktur til Sverige og shoppe godteri til leiren :huh: + Battery :P

Dessuten så skal jeg til Spania, utstillinger :P

+++Gå tur med Marie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah :-)

hvilken del er du på da?

ikke si det var du som lå der med theateret? :P

nei... :huh: desverre... :P er ikke på en av delene :P men bor jo i bergen å de som bor i bergen har vel vært i byn :P ..kanskje du mosforstod meg en mente at eg kjente igjen den blå steinen og teateret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... :huh: desverre... :P er ikke på en av delene :P men bor jo i bergen å de som bor i bergen har vel vært i byn :P ..kanskje du mosforstod meg en mente at eg kjente igjen den blå steinen og teateret :P

ok, hehe..

en jente la seg litt "uheldig" der med theateret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til å slippe så masse klær. Bade, grille, Slappe av i sola, bli solbrent (ikke noe jeg gleder meg til, men hører liksom sommern til :huh:) bade med bikja, våkne tidlig av at det er så lyst på rommet at jeg ikke får sove igjen. Slippe å kle på seg strømpebukse, bukse, tykk genser, dress, lue og votter, for å gå en liten tur ut med pelsen.

Liker heller det å ta på seg et skjørt/en shorts, og t-shorte/singlet, å bare shippe på seg slippersene :P:)

*glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til sommeren fordi det er grønnt og fint vær. Det MÅ bli fint vær, ellers blir jeg veldig deprimert. Skal nyte sola og varmen og tine opp den kalde kroppen min. Spise is og kose meg. SKal en tur til Sandefjord i mai ei helg, så er jeg heldig er det vel sommer der da :P

Det SKAL være sommer her i Sandefjord i mai.. :P

Jeg gleder meg mest til å bade med fôrhesten min jeg! Også venter vi føll i stallen, og det blir kult! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til lange solfylte og "late" dager... Ta med meg unger og hunder og gå på stranden og bade. Lyse sommerkvelder i lag med gode venner, grille og kose oss.

Slå plen (er noe ingen får ta fra meg!)

Reise på Hundesonen treff i juli!

Og så å reise til Lillestrøm på Norsk Vinner for schäfer og møte Stinemor!

Ikke minst gleder jeg meg til ungene får sommmerferie! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sol. varme. bading. trening. fjellturer. skogsturer. trening med springer. lyst hele døgnet. lange kvelder. grillkoteletter. is. jordbær. bringebær. eple-slang. :huh:

også gleder jeg meg til å sette båten på vannet og dra å fiske :P Ask digger å være ute i båten, sitter og nyter vinden mot ansiktet :P også gleder jeg meg til å sette den lille motorbåten på vannet og rase rundt :P men der er det så lava kanter at ask faller ut, så han får ikke være med, kun i hansviken :P

EDIT: shit :P glemte SOMMERFERIE :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg ført og fremst til å få fri fra skolen. Jeg skal nyte solskinnsdagene fult ut med å dra på stranda og gå på fjellet. Jeg kjører opp om 2 mnd så da har jeg lappen i sommer. Jeg, Ero, søskenbarnet mitt og hennes hund skal dra til barndomshjemmet til pappa, det er kjempefint der. Da skal vi gå på fjellet, bade i vannet og dra på fisketur. Jeg skal slappe av, nyte være en dag og lese masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å klippe plen, kose meg i hagen med å luke i beddene mine og kanskje anlegge en grønnsakshage! :P

Gleder meg og til seilesesongen begynner, så jeg får kommet meg på sjøen igjen! :huh:

Kystens landsstevne i Bodø kommer også til å bli et høydepunkt! :P

Og ikke minst, til Norsk Vinner for schäfer i sommer! :P Der skal jeg møte Sølvi, og hun skal være min personlige kokk! :P

Ellers til grilling og sene kvelder med vaaaarme i lufta!

*vil ha sommer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg først og fremt til Sandvolley'en World tour som blir holdt i Stavanger, og bare gå rundt å vandre der med bikkjene..

Elsker Stavanger om sommeren.

Også Hundesonen ferien som blir holdt i Rogaland.

Gleder meg også til det fine været, hytteturen som jeg og Silje forhåpentligvis skal på..

Elsker å gå tur med bikkjene i det fine været, og at det ikke blir mørkt før i 12 tiden. Jada, masse å bli glad for om sommeren. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gleder meg mest til, er at skogen igjen blir trenbar i. Med de snømengdene som er nå, så kan vi sikkert dra og ake 17. mai...

Komme skikkelig i gang med treninga på nykommeren. NM i lydighet.

Ellers gleder jeg meg veldig hyttetur med tre venner, og rundt ti bikkjer. Sykkelføre igjen. Tour de France (selv om jeg sikkert ikke får sett så mye i år...). Slippe ullsokker og fryse på beina. Grille. Solvarm veranda. Men da kommer jeg sikkert til å klage på at det er for varmt...

Så skal jeg jobbe en del. Og det gleder jeg meg til. Men det kan man jo ellers og da. Blir bare litt varmere og lettere å traske rundt sommerstid, enn nå på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til NY VALP :huh: (Forhåpentligvis) Når det gjelder andre ting så gleder jeg meg til å ro ute i det (igjen, forhåpentligvis) fine været midt på Nordåsvannet. Blikk stille og knall sol=helt konge :P Ellers så gleder jeg meg til sommerferie og lappen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder mig til og kunne gå utenfor døren og ikke skulle fryse ihjel :P

Til og kunne ta ned til fjorden med hunden og bade. Og kunne gå ute i lette klær. Og til en sydentur så klart :huh:

Er så lei vinteren nå, så går bare og venter på sommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg aller mest til midnattsola kommer :huh: , og å kunne sitte på brygga å spise reker på loff i solskinnet. Gleder meg til å muligens dra på hytta (hvis den er fikset). Å så bading, fisking og grilling. Og så klart gleder jeg meg til skoleferien :P . To måneder hvor jeg slipper å tenke på pensum, eksamen og oppgaver som må inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å dra på hytta vår på Nøtterøy, og til å sitte på stranda, nyte sjøluften og å spise jordbær.

Skal bare være hjemme og på hytta i år, skal sikkert andre ting som ikke er planlagt enda. Har veldig lyst til å dra til London i år og..

Blir også morsomt å se hvordan Vesla reagerer på sjøen og om hun liker å bade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå. Jeg gleder meg til å gå i lette klær, gå barbeint, gå tur i skogen med lunah, slappe av og være lat, sitte inne å klage over varmen, drikke og røyke i parken, ta masse sommerbilder, forhåpentligvis ny valp og leilighet, sonen ferie i rogaland, vandre rundt midt på natta uten å fryse, osv osv...

AAAH! Jeg gleder meg :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...