Tine Kristine Lindbeck Skrevet 17. April 2018 Rapporter Skrevet 17. April 2018 Etter flere års venting var det endelig min tur. Ei nydelig tricolor tispe ble endelig født natt til 3 januar 2018.Endelig skulle drømmen om egen korthårs collie gå i oppfylle. Drømmen om Arya datter skule endelig bli til virkelighet. Drømmen om ny konkurranse hund, utstillings hund men det viktigste en bestevenn som og skal bli min terapihund. Målet for Liste er at hun skal bli godskjent skolehund mens jeg går på videregående. Etter store deler av mitt liv som mobbeoffer så trenger jeg en hund som ikke er redd, skeptisk eller aggressiv. Kravene til valpen var ikke lite, men med så gode og stabile foreldre som Arya og Darrel er, så skulle ikke det bli noe problem. Fra dag en har hun bare gått på, veldig lite redsel og spore opp. Elsker mennesker og andre dyr. Smooth X-Clusive Darrel of Torrosly x Dispiritos Viva La Bluish Voyage http://www.smooth-collie.net/view.php?id=15087 3 og en halv uke. Første gang jeg møtte henne. Kjærlighet med første blikk <3 9 uker 11 uker 3 mnd Gleder med til hun blir stor. Allerede nå har hun egnene meninger, elsker og jobbe. Men det beste hun vet er faktisk og få kos <3 18 Siter
MonicaT Skrevet 17. April 2018 Rapporter Skrevet 17. April 2018 Nydelig gleder meg til flere bilder og følge dere fremover Siter
Lapras Skrevet 17. April 2018 Rapporter Skrevet 17. April 2018 Hun er nydelig Dette blir kjekt. Gleder meg til fortsettelsen Siter
PixinaCollie Skrevet 19. April 2018 Rapporter Skrevet 19. April 2018 Hun er altså så vanvittig fin! ? Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 2. Mai 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2018 Lille jenta er 4 mnd i morgen ♡ Bare 10 dager til vi skal i utstillings ringen for første gang ♡ 8 Siter
Raksha Skrevet 2. Mai 2018 Rapporter Skrevet 2. Mai 2018 Lykke til på utstillingen Hun er så fin Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 13. Mai 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2018 Da var debyen unda gjort. Bir og BIG 2. Dommen var forelsket i henne. Hun var litt overbygd. derfor ble hun plassert bak. Men jeg er veldig fornøyd jeg ♡ Babyen min fikk masse skryt, og var utrolig flink ♡ Fikk å tatt noe bilder av gullet fra Charlotte ♡ Er veldig glad hun havna hos meg ♡ 10 Siter
MegaMarie Skrevet 14. Mai 2018 Rapporter Skrevet 14. Mai 2018 Hun er super fin Får jo nesten lyst på en slik en. Gratulerer med super utstillingsresultat Siter
Lapras Skrevet 14. Mai 2018 Rapporter Skrevet 14. Mai 2018 Hun er så nydelig Får lyst på egen korthåret nå. Gratulerer med resultat Siter
Guest Yellow Skrevet 14. Mai 2018 Rapporter Skrevet 14. Mai 2018 Hun er så flott! (Blir helt betatt når jeg ser flotte hunder i profil uten stopp ??) Gratulerer! Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 15. Mai 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2018 17 timer siden, Yellow skrev: Hun er så flott! (Blir helt betatt når jeg ser flotte hunder i profil uten stopp ??) Gratulerer! Takk 17 timer siden, Mrs.Fisken skrev: Hun er så nydelig Får lyst på egen korthåret nå. Gratulerer med resultat Takk hihi hun skal forhåpentligvis ha kull i 2020 1 Siter
Lapras Skrevet 15. Mai 2018 Rapporter Skrevet 15. Mai 2018 Akkurat nå, Tine Kristine Lindbeck skrev: Takk Takk hihi hun skal forhåpentligvis ha kull i 2020 Virkelig? Kanskje jeg skal prøve å henge meg på? Er veldig interessert i en Liste-valp Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 15. Mai 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2018 11 minutter siden, Mrs.Fisken skrev: Virkelig? Kanskje jeg skal prøve å henge meg på? Er veldig interessert i en Liste-valp Vis hun er frisk og lever opp til krava så ja:) Jeg håper jo at henne er frisk. planen er jo at hun skal ha kull men alt må stemme:) 1 Siter
Lapras Skrevet 15. Mai 2018 Rapporter Skrevet 15. Mai 2018 Akkurat nå, Tine Kristine Lindbeck skrev: Vis hun er frisk og lever opp til krava så ja:) Jeg håper jo at henne er frisk. planen er jo at hun skal ha kull men alt må stemme:) Stemmer det Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 9. Juni 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2018 Andre valpeshow unda gjort ♡ Bir-Big 1 og Best In Show 5mnd gammel og en drømå føre. Ble veldig varmt på underlaget. Men lille diamanten slår til ♡ Begge dommene var super fornøyde ♡ 6 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 6. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2018 Liste har bikka 6 mnd ♡ Liste har enda ikke lært seg og sitte pent ?? 7 Siter
lillesmula Skrevet 8. Juli 2018 Rapporter Skrevet 8. Juli 2018 For en herlig hund! Veldig hyggelig lesing! Lykke til videre med utstilling og alt annet kjekt Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 29. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2018 Blir litt utsilinger når hun er så vakker. Til nå har hun 8 bir, 1 bim og en 3 beste tispe 1 bis, 2 big 2, 2 big 4 Etter helgens utstiling. Vålerbanens 3 dagers utsiling Fra ustiling i juni. Ble tatt ut i bisen men ikke plasert. var ikke big. Lille rampen begynner å bli så stor ♡ 3 Siter
Recommended Posts