Cavalierflat Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Fikk ikke vært med i år, men neste år SKAL jeg igjen! Denne tråden er jo så koselig Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 32 minutter siden, Snøfrost skrev: Riktig Artig at juletre saken falt i smak, var usikker på den. Fant et mønster på Gizmo på nettet og resten er bare fritt komponert av undertegnede. I det minste er den unik, finnes bare en sånn. Artig! Det er faktisk den julegaven som traff meg mest i år. Så den falt virkelig i smak. Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Jeg har fått gave! Et hetlig, morsomt dikt, reinsdyrhodemagnet, enhjørningspin og bling til å dekorere lys - blir lekkert til nyttår! Tusen takk! Jeg legger også ved bilde av det tøffe innpakningspapiret. Men hintet... Ut i hagen, se opp og se ned. Jeg ser ned på Mjøsa, og over til Toten. @Kristin_nord, er det deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 1 hour ago, JeanetteH said: Artig! Det er faktisk den julegaven som traff meg mest i år. Så den falt virkelig i smak. Tusen takk! Så moro å høre! Bra du likte "sjansespillet" mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Er nok ikke det@SFX Jeg ser bare skog jeg og om jeg ser en fjord ser jeg randsfjorden [emoji23]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Akkurat nå, Kristin_nord skrev: Er nok ikke det@SFX Jeg ser bare skog jeg og om jeg ser en fjord ser jeg randsfjorden Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Hmm, da må jeg tenke videre på hvem som bor i nærheten av Mjøsa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 På 24.12.2017 at 11:34 AM, Snoffe skrev: Tusen takk for en fin gave Den håndkremen luktet bare helt nydelig! Trengte en liten håndkrem som passer i vesken, alt julenissen vet ansiktsmasken gleder jeg meg til å teste Hintet var vanskelig. Men må begynne med å gratulere nissen min med bursdagen! Må tenke litt på det hintet, så kommer sterkere tilbake @puddellover er det du som er nissen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Skal legge inn etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 1 time siden, Snoffe skrev: @puddellover er det du som er nissen min? Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 2 timer siden, SFX skrev: Hmm, da må jeg tenke videre på hvem som bor i nærheten av Mjøsa. Nissen din har ikke sett på kartet hvor du bor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Nissen din har ikke sett på kartet hvor du bor. Aah, crap, jeg leste det for bokstavelig, da må jeg tenke videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Jeg er helt blank.. Var en gåte (?) som jeg ikke skjønte og hint om Sverige Må tenke litt mer etterpå når jeg kjem heim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Først vil jeg takke den hemmelige nissen min Jeg fikk votter, mintpastiller og mintdrops, refleks, lys til dyrene og ei lommelykt Alt er tatt i bruk allerede! Jeg tror min hemmelige nisse er @Turb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Først vil jeg takke den hemmelige nissen min [emoji813] Jeg fikk votter, mintpastiller og mintdrops, refleks, lys til dyrene og ei lommelykt [emoji3] Alt er tatt i bruk allerede! [emoji38] Jeg tror min hemmelige nisse er @Turb? [emoji14]Ja [emoji1] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 20 minutter siden, Turb skrev: Ja Jeg er forresten skikkelig imponert over at vottene passet! Jeg pleier alltid å få slikt som er milevis for stort, selv av folk jeg har møtt og som har sett hvor små fingre jeg har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Jeg er forresten skikkelig imponert over at vottene passet! Jeg pleier alltid å få slikt som er milevis for stort, selv av folk jeg har møtt og som har sett hvor små fingre jeg har [emoji38]Så bra. Var redd de ble for små, passet meg, men jeg har også mikrohender. Jeg strikket et annet par som skulle bli litt større, men garnet var grønt og er plantefarget og de ble diarebrune etter toving så eh... ikke gibortmateriale [emoji23] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 4 timer siden, puddellover skrev: Ja Tusen takk for gaven! Og gratulerer med overstått Hintet var kjempe vanskelig, og jeg klarte ikke å forstå hva " har en kjøredress på pinnene" betydde og i dag gikk det plutselig et lys opp for meg, og da fant jeg ut at du sikkert hadde skrevet i håndarbeidstråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 56 minutter siden, Turb skrev: Så bra. Var redd de ble for små, passet meg, men jeg har også mikrohender. Jeg strikket et annet par som skulle bli litt større, men garnet var grønt og er plantefarget og de ble diarebrune etter toving så eh... ikke gibortmateriale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Jeg føler meg litt blåst, for jeg skjønner ikke hintet, men jeg har sunget sangen flere ganger og flirt godt av den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 12 timer siden, Snoffe skrev: Riktig Håper halsbåndene passer, hvis ikke så gir du en lyd så skal jeg lage nye til deg Halsbåndene var virkelig kjempefine og så koselig at du har laget dem ? De passet Albert perfekt, men Bob er en stor bebbe så de var desverre for små til han. Men du behøver virkelig ikke lage nye, har allerede fått så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Takk for gaven hvem du nå enn er Skjønte lite annet av hintene enn at begge gavene var fra Sverige.. Så regner kanskje med at personen er fra Sverige eller har svenske hunder..? Ah for en usikkerhet! Og fikk plutselig skikkelig dårlig samvittighet ovenfor @mushi om de sykt enkle hintene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Akkurat nå, Absolute Entertainer skrev: Takk for gaven hvem du nå enn er Skjønte lite annet av hintene enn at begge gavene var fra Sverige.. Så regner kanskje med at personen er fra Sverige eller har svenske hunder..? Ah for en usikkerhet! Og fikk plutselig skikkelig dårlig samvittighet ovenfor @mushi om de sykt enkle hintene.. Det var noe mer i gaven, var det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Takk for gaven hvem du nå enn er [emoji14] Skjønte lite annet av hintene enn at begge gavene var fra Sverige.. Så regner kanskje med at personen er fra Sverige eller har svenske hunder..? Ah for en usikkerhet! Og fikk plutselig skikkelig dårlig samvittighet ovenfor @mushi om de sykt enkle hintene..Haha! Denne var lett å gjette. Les på nytt. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Akkurat nå, SFX skrev: Det var noe mer i gaven, var det ikke? Åh herre, ikke si sånn da. Nå er jeg redd det er noe som har detti ut. Selve gaveposen inni emballasjen var nemlig revnet hele ene langsiden. Kan noe ha falt ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Akkurat nå, Absolute Entertainer skrev: Åh herre, ikke si sånn da. Nå er jeg redd det er noe som har detti ut. Selve gaveposen inni emballasjen var nemlig revnet hele ene langsiden. Kan noe ha falt ut? Nissen har hvisket at det var en nøkkelring med et hint på. Men teksten er heller ikke random, om du leser den igjen ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts