Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

2 minutter siden, LØJ skrev:

Hahahaha @2ne var akkurat det som poppa inn i hodet mitt når jeg skrev det. "akkurat det 2ne fikk høre gang på gang". Jeg skal sporenstreks slutte å syte iaf, vil jo hjem :ustol:

Ene kirurgen var her nå nettopp og han mener jeg bør få komme hjem i dag :banana: Og tusen takk til alle de søte og oppmuntrende meldinger jeg har fått her inne. Dere er så gode å ha :wub:

Hvis kirurgen sier du bør få komme hjem, så kommer du nok hjem, de pleier å være forsiktig med å si sånt før de er forholdsvis sikre - ref min uke med "kanskje i morgen" :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

1 time siden, Ozzy skrev:

Guri så fin jeg følte meg klokka fem i morges når jeg møtte på naboen i morgenkåpe, støvler,  lue og hodelykt. :|

:banana: Man føler seg liksom så snæsen... og passe dum. Tror naboene trodde jeg var gal, når jeg løpe tulling etter en valp i hagen- den nekter å komme inn kl 3 om morran i regn...knurrr... og det var i bh og stilongs.

24 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Etter å ha mast i mange år fikk jeg endelig gardiner til halvparten av vinduene på klasserommet mitt. Det er umulig å bruke smartboarden når sola skinner inn gjennom de vinduene. Hurra, nå ser vi halve tavla! :lol:

(Det er ingenting som tyder på at det kommer flere gardiner etter hvert).

 

Så utrolig teit.

Jeg har drømt så utrolig mye i natt, og jeg har sovet:) deilig med en natt uten tull. Men den nye strikte timeplanen om å sove fra 24-08 sprakk...igjen.

Ellers har jeg fått sett igjennom, dobbeltsjekket og fått andre til å dobbeltsjekke. Jeg har faktisk lest 570 bøker i 2016:|

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Hah! I dag tikket det inn en sms fra en kompis om at "Hadde du vært her nå, hadde du sagt hva var det jeg sa? Ramla på isen."

Jeg har prøvd i flere år nå å få den mannen til å innse at det er smart med pigger under skoa, men i hans hode er det bare gamle damer som bruker sånt. Jeg har trua med å kjøpe det til han, men stabeisen har sagt at han nekter å bruke de. Dessuten bor han i Oslo, og der trenger man visst ikke brodder. Så i dag fikk han erfare det selv når kneet hans smalt i isen, og møkkete ble han også. Han hadde møtt på en dame da han datt nemlig, som hadde sagt det samme som meg, at alle aldre bruker brodder nå. Så til slutt så hadde han nå skjønt at han nok burde høre litt mer på meg.:ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Klematis skrev:

Hah! I dag tikket det inn en sms fra en kompis om at "Hadde du vært her nå, hadde du sagt hva var det jeg sa? Ramla på isen."

Jeg har prøvd i flere år nå å få den mannen til å innse at det er smart med pigger under skoa, men i hans hode er det bare gamle damer som bruker sånt. Jeg har trua med å kjøpe det til han, men stabeisen har sagt at han nekter å bruke de. Dessuten bor han i Oslo, og der trenger man visst ikke brodder. Så i dag fikk han erfare det selv når kneet hans smalt i isen, og møkkete ble han også. Han hadde møtt på en dame da han datt nemlig, som hadde sagt det samme som meg, at alle aldre bruker brodder nå. Så til slutt så hadde han nå skjønt at han nok burde høre litt mer på meg.:ahappy: 

Jeg fikk sånne sandpapir-"brodder" av mamma som fungerer ypperlig! Og man kan gå innomhus med de uten at de bråker. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Debbie skrev:

:banana: Man føler seg liksom så snæsen... og passe dum. Tror naboene trodde jeg var gal, når jeg løpe tulling etter en valp i hagen- den nekter å komme inn kl 3 om morran i regn...knurrr... og det var i bh og stilongs.

Så utrolig teit.

Jeg har drømt så utrolig mye i natt, og jeg har sovet:) deilig med en natt uten tull. Men den nye strikte timeplanen om å sove fra 24-08 sprakk...igjen.

Ellers har jeg fått sett igjennom, dobbeltsjekket og fått andre til å dobbeltsjekke. Jeg har faktisk lest 570 bøker i 2016:|

Ja følte meg veldig snasen.  Kan være han ikke kjente meg igjen da, så ut som en zombie :D   Hu her hater å være ute så sjeldent problem å få hu med inn, verre å få hu ut :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Siri skrev:

Jeg har alltid lurt på hvordan man får hundene til å ligge sånn, jeg.... ingen av mine gjør det - eller har gjort det før heller... Lukter jeg vondt? Har jeg dårlig ånde? Eller begge deler? :o Evt kan det kanskje hjelpe at jeg ligger litt oftere på sofaen enn jeg har gjort til nå?  

Det virker som om det har kommet veldig naturlig for disse to. X'en var ikke så kosete, hun ville ligge ved siden av og bestemme selv. Men de to andre klenger gjerne. Foenix setter seg gjerne ved siden av meg i sofaen, også bare velter hun til siden eller bakover for å lande oppå meg eller i fanget mitt, så det er bare å ta imot 45 kg kos i fritt fall :D Glam har jeg forsøksvis lært at han ikke får lov til å legge seg oppå oss to igjen, han får legge seg oppå beina mine eller vente på tur. Han ligger gjerne tett inntil meg om natta også, så han er bare en kosete og kontaktsøkende fyr. 

13 timer siden, AussieAllTheWay skrev:

Det har vi nettopp fått- laser trakk de 170 kr for, også ble orde kiropraktor nevnt en gang og da måtte de trekke for det, osv osv........ 

Nå har jeg jo ikke forsøkt ting som kan defineres som "alternative", i mangel på et bedre ord. Men jeg er likevel imponert over at de dekker hver eneste krone av prøver, hygienetillegg, medisiner og alt sånt.

43 minutter siden, Debbie skrev:

Ellers har jeg fått sett igjennom, dobbeltsjekket og fått andre til å dobbeltsjekke. Jeg har faktisk lest 570 bøker i 2016:|

Wow, hvordan rakk du det?

Du vet du er vant til å tenke engelsk på nett, når du skal skrive om Fotballaget Fart, og ikke tenker på norsk... :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegetimen i går var ikke videre suksess, så da prøver vi på nytt i morgen på nytt tannlegekontor! Allerede i tlf for å bestille time følte jeg at jeg ble tatt "litt" mer alvorlig! :ahappy: Så da gjenstår bare å få løst floken med å komme seg dit så tidlig på morgenen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Etter å ha mast i mange år fikk jeg endelig gardiner til halvparten av vinduene på klasserommet mitt. Det er umulig å bruke smartboarden når sola skinner inn gjennom de vinduene. Hurra, nå ser vi halve tavla! :lol:

(Det er ingenting som tyder på at det kommer flere gardiner etter hvert).

 

På gammelskolen fikk vi gardiner først to år før skolen ble revet :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går lurte jeg på hvorfor Pippin bjeffa fortvilt på Symra som lå i sofaen. Det viste seg at rett foran Symra lå en sammenknøvla serviett. Pippin elsker å rive istykker og delvis spise servietter, men han vet at Symra passer godt på sånt som han vil ha, selv om hun selv er helt uinteressert i det. Hun ville ha kommet til å snappe etter ham hvis han prøvde å ta den. Hunder er så rare dyr.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LØJ skrev:

Joda det gjorde du det :sint_01:
:lol::lol::lol:

:whistle: 

1 time siden, 2ne skrev:

Ja, det er utrolig hva man klarer når man bare må! Men da fikk du brukt noen banneord i dag, og det er jo bra - det er sunt å banne litt, det er jeg helt sikker på :aww::lol: 

Ja, det føltes GODT å få det ut liksom :lol: Det skjer jo så sjelden vøtt... :aww: 

1 time siden, 2ne skrev:

Nok en supereffektiv morgen, føler jeg! Jeg har vaska en maskin med tøy, fora og lufta bikkjer, kokt egg og spist frokost (og jeg fikk all eggehviten min selv i dag :aww: ) satt i gang første liter med væskebehandling (eller, det har sykepleieren gjort, jeg får ikke tak i picclinen min, så det klarer jeg ikke), skifta bandasjer og på stomier (begge to, til og med) - og jeg satte på igjen stomiplata sjøl i dag! Det er andre gang jeg prøver, men første gang med sykepleier-hjelp, så jeg håper det går bedre i dag enn forrige gang :lol: Jeg må jo lære meg det her, jeg kan jo ikke få sykepleier hjem hver gang jeg skal skifte på stomien resten av mitt liv, liksom. Håper den holder seg tett da, jeg har sånn aktiv utedag i dag, så akkurat i dag passer det ikke med lekkasjer :P 

Du imponerer altså :ahappy: Krysser fingrene for at stomien oppfører seg som den skal når du ut :) 

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Etter å ha mast i mange år fikk jeg endelig gardiner til halvparten av vinduene på klasserommet mitt. Det er umulig å bruke smartboarden når sola skinner inn gjennom de vinduene. Hurra, nå ser vi halve tavla! :lol:

(Det er ingenting som tyder på at det kommer flere gardiner etter hvert).

Jeg kan godt donere et tonn persienner til dere... :aww: 

1 time siden, Debbie skrev:

Ellers har jeg fått sett igjennom, dobbeltsjekket og fått andre til å dobbeltsjekke. Jeg har faktisk lest 570 bøker i 2016:|

Som SFX lurer jeg på hvordan i all verden det er mulig? Lest sånne små bildebøker for barn? :lol: 

8 minutter siden, SFX skrev:

Det virker som om det har kommet veldig naturlig for disse to. X'en var ikke så kosete, hun ville ligge ved siden av og bestemme selv. Men de to andre klenger gjerne. Foenix setter seg gjerne ved siden av meg i sofaen, også bare velter hun til siden eller bakover for å lande oppå meg eller i fanget mitt, så det er bare å ta imot 45 kg kos i fritt fall :D Glam har jeg forsøksvis lært at han ikke får lov til å legge seg oppå oss to igjen, han får legge seg oppå beina mine eller vente på tur. Han ligger gjerne tett inntil meg om natta også, så han er bare en kosete og kontaktsøkende fyr. 

Det er jo bare søtt med 45 kg i fritt fall :D 

8 minutter siden, SFX skrev:

Du vet du er vant til å tenke engelsk på nett, når du skal skrive om Fotballaget Fart, og ikke tenker på norsk... :D 

:lol: 

Har jeg spist lunch og gumlet litt kålrotstenger :) 

Også leste jeg nå nettopp om noen i Sverige som har mistet briardtispa si pga skader etter at hun ble angrepet av to hunder... og siden det åpenbart ikke er tillatt å skrive rase på dette forumet, så skal jeg ikke gjøre det.... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Altså...Telefonen ringte, og jeg fikk vite at mitt lille bonus tantebarn på 10 år ble sparket ned i Oslo på vei hjem fra trening i går av eldre ungdommer. De sparket han i ryggen og hodet med beskjed om at han ikke hørte til der, fordi han er norsk.

Stakkars lille løp gråtende hjem til pappa'en sin, og visste ikke hvem ungdommene var, hadde aldri sett dem før. Så nå går far rundt med øya på stilk og vokter nabolaget, noe som ikke er så enkelt fordi ingen veit hvem dem er.

Det hadde vært mange voksne som hadde sett det, og ingen hadde gjort noe som helst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe nedtur dette her, men jeg tror oppriktig han får det mye bedre i et roligere hjem. Hvis noen kjenner noen som ser etter en herlig, kul, morsom liten hund, send de gjerne linken eller del videre. Har ikke de helt store forhåpningene om å finne noe, men det er lov å prøve seg:

https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=88803145&ref=ads&myad=88803145

 

22 minutter siden, Klematis skrev:

Altså...Telefonen ringte, og jeg fikk vite at mitt lille bonus tantebarn på 10 år ble sparket ned i Oslo på vei hjem fra trening i går av eldre ungdommer. De sparket han i ryggen og hodet med beskjed om at han ikke hørte til der, fordi han er norsk.

Stakkars lille løp gråtende hjem til pappa'en sin, og visste ikke hvem ungdommene var, hadde aldri sett dem før. Så nå går far rundt med øya på stilk og vokter nabolaget, noe som ikke er så enkelt fordi ingen veit hvem dem er.

Det hadde vært mange voksne som hadde sett det, og ingen hadde gjort noe som helst.

 

Stakkars unge og stakkars foreldre :( Tenk at alle er så redd for seg selv og sitt at ikke de bryter inn.. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerteorm funnet hos gatehund importert til Kristiansand . Og så lurer folk på hvorfor jeg er så streng med import sånn?? 

 

Akkurat nå, soelvd skrev:

Passe nedtur dette her, men jeg tror oppriktig han får det mye bedre i et roligere hjem. Hvis noen kjenner noen som ser etter en herlig, kul, morsom liten hund, send de gjerne linken eller del videre. Har ikke de helt store forhåpningene om å finne noe, men det er lov å prøve seg:

https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=88803145&ref=ads&myad=88803145

Lykke til og uff veldig kjedelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, SFX skrev:

Det virker som om det har kommet veldig naturlig for disse to. X'en var ikke så kosete, hun ville ligge ved siden av og bestemme selv. Men de to andre klenger gjerne. Foenix setter seg gjerne ved siden av meg i sofaen, også bare velter hun til siden eller bakover for å lande oppå meg eller i fanget mitt, så det er bare å ta imot 45 kg kos i fritt fall :D Glam har jeg forsøksvis lært at han ikke får lov til å legge seg oppå oss to igjen, han får legge seg oppå beina mine eller vente på tur. Han ligger gjerne tett inntil meg om natta også, så han er bare en kosete og kontaktsøkende fyr. 

Nå har jeg jo ikke forsøkt ting som kan defineres som "alternative", i mangel på et bedre ord. Men jeg er likevel imponert over at de dekker hver eneste krone av prøver, hygienetillegg, medisiner og alt sånt.

Wow, hvordan rakk du det?

Du vet du er vant til å tenke engelsk på nett, når du skal skrive om Fotballaget Fart, og ikke tenker på norsk... :D 

 

40 minutter siden, Siri skrev:

:whistle: 

Ja, det føltes GODT å få det ut liksom :lol: Det skjer jo så sjelden vøtt... :aww: 

Du imponerer altså :ahappy: Krysser fingrene for at stomien oppfører seg som den skal når du ut :) 

Jeg kan godt donere et tonn persienner til dere... :aww: 

Som SFX lurer jeg på hvordan i all verden det er mulig? Lest sånne små bildebøker for barn? :lol: 

Det er jo bare søtt med 45 kg i fritt fall :D 

:lol: 

Har jeg spist lunch og gumlet litt kålrotstenger :) 

Også leste jeg nå nettopp om noen i Sverige som har mistet briardtispa si pga skader etter at hun ble angrepet av to hunder... og siden det åpenbart ikke er tillatt å skrive rase på dette forumet, så skal jeg ikke gjøre det.... 

Takk. Jeg leser mye til vanlig. Men i år har jeg faktisk jobbet mye i barneavdelingen, og der er det jo en del litteratur å være oppdatert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt ikke streng og somme tider på grensa til ufin med de derre doodlene heller... :icon_confused::innocent: Siste jeg var henni var en cavapoo, der var alle problemene til cavalieren *poff* trylla bort(men den hadde store problemer med seperasjonsangst). Magiske evner den der puddelen altså! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sitter jeg nede i guttebulen til gubben, mens hjemmehjelpen jobber oppe. Hun som er her, er så fæl til å spørre og grave om sykdommen min så greit å få trekt seg unna litt.

Har tatt med meg en kopp te og en appelsin, og alle dyrene :ahappy: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Klematis skrev:

Altså...Telefonen ringte, og jeg fikk vite at mitt lille bonus tantebarn på 10 år ble sparket ned i Oslo på vei hjem fra trening i går av eldre ungdommer. De sparket han i ryggen og hodet med beskjed om at han ikke hørte til der, fordi han er norsk.

Stakkars lille løp gråtende hjem til pappa'en sin, og visste ikke hvem ungdommene var, hadde aldri sett dem før. Så nå går far rundt med øya på stilk og vokter nabolaget, noe som ikke er så enkelt fordi ingen veit hvem dem er.

Det hadde vært mange voksne som hadde sett det, og ingen hadde gjort noe som helst.

 

Så grusomt!

4 minutter siden, Snoffe skrev:

Akkurat nå sitter jeg nede i guttebulen til gubben, mens hjemmehjelpen jobber oppe. Hun som er her, er så fæl til å spørre og grave om sykdommen min så greit å få trekt seg unna litt.

Har tatt med meg en kopp te og en appelsin, og alle dyrene :ahappy: 

Jeg tror jeg hadde sagt fra til arbeidsgiver/sjef at det er ønskelig at hjemmehjelpen fokuserer på relevante arbeidsoppgaver og harmløs smalltalk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klematis skrev:

Altså...Telefonen ringte, og jeg fikk vite at mitt lille bonus tantebarn på 10 år ble sparket ned i Oslo på vei hjem fra trening i går av eldre ungdommer. De sparket han i ryggen og hodet med beskjed om at han ikke hørte til der, fordi han er norsk.

Stakkars lille løp gråtende hjem til pappa'en sin, og visste ikke hvem ungdommene var, hadde aldri sett dem før. Så nå går far rundt med øya på stilk og vokter nabolaget, noe som ikke er så enkelt fordi ingen veit hvem dem er.

Det hadde vært mange voksne som hadde sett det, og ingen hadde gjort noe som helst.

Det er svært vanlig, det der. Vi gjør det alle andre gjør, fordi det sikkert er riktig, selv om vi mener at det oppriktig er feil. Man håper på at noen andre tar ansvaret meg å fikse opp i det og vil man vil ikke være "utstikkeren" som gjør noe ... konformitet og sånn. Vi mennesker er noen rare dyr. Håper det går bra med ham!

--

Det regner! :hmm: Liker ikke. All snøen er borte igjen. I går kveld var det skitglatt ute etter regnsmeltingen, men i dag var det heldigvis borte. Men jeg garderte meg med disse sandpapirbroddene mine!  :lol: Fått gjort en del ting som måtte bli gjort i dag, men nå vet jeg bare at magen trenger mat. Godt man posjonerte lasagne i fryseren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
6 timer siden, Cavalierflat skrev:

Stress med retriever UTEN matlyst om morgenen. Da blir jeg bekymra, gikk gjennom hele hunden og fant to svære byller på tissen hennes. Ringer dyrlegen klokken åtte jeg :|

Oi! Håper det ikke er noe farlig! 
Lykke til hos vet! 

4 timer siden, Siri skrev:

Herregud... hannhunder altså... det MÅ jo være pga at han er hannhund. I morges måtte jeg ned i kjelleren for å dra ut kontakten til varmekablene til vannet mitt (eller måtte og måtte... en rent økonomisk operasjon). Jeg har sånn lem i gulvet, og jeg åpnet den og gikk ned, mens hundene stod i åpningen og glodde ned på meg. Jeg måtte opp en tur for jeg glemte selvsagt timeren som lå på kjøkkenbenken, og mens jeg strakte meg etter timeren mens jeg ennå stod på øverste trinnet i trappa (nei, jeg har ikke så stort kjøkken, jeg :ahappy:), greier Willy fader meg å gå seg rett ned i hullet til kjelleren... dvs jeg greide å fange ham i det han var i ferd med å falle ned :o Tulling altså... men han overlevde :aww: 

Også lurer jeg litt på hvorfor jeg har så mange skrivefeil når jeg skriver her? Det manger jo bokstaver både her og der, eller det er feil bokstaver i slutten av ord og sånt? Det er jo ikke sånn at jeg ikke vet hvordan ordene skrives liksom? :icon_confused:

Gjetere er jo klønete. Og gutta er ekstra svimete synes jeg :aww: 
Sjef har klart å nesten tryne utfor en trebro i skogen. Ikke høye fallet, men jeg grabbet nå tak i ham på første stedet jeg fikk tak i og dratt ham opp. 
Tydeligvis får vi litt sånn der superkrefter. Og står de i fare for å tryne og brekke noe er ikke dyrevelferden i hvordan man tar tak det viktigste der og da nei :P 

Hvis jeg skriver på mobil her blir det fort mye feil. Rettere sagt så hopper teksten litt slik at jeg begynner å skrive et ord inni et annet. :blink: Så egentlig har jeg gitt opp å bruke mobil. Det blir bare tull ut av det. :aww: 

3 timer siden, Ozzy skrev:

Guri så fin jeg følte meg klokka fem i morges når jeg møtte på naboen i morgenkåpe, støvler,  lue og hodelykt. :|

Det er slike ting som det som gjør at jeg forstår hvorfor vi hundeeiere blir sett på som rare :lol: 

 

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Etter å ha mast i mange år fikk jeg endelig gardiner til halvparten av vinduene på klasserommet mitt. Det er umulig å bruke smartboarden når sola skinner inn gjennom de vinduene. Hurra, nå ser vi halve tavla! :lol:

(Det er ingenting som tyder på at det kommer flere gardiner etter hvert).

 

Men i alle dager da :lol: 

2 timer siden, LØJ skrev:

Ene kirurgen var her nå nettopp og han mener jeg bør få komme hjem i dag :banana: Og tusen takk til alle de søte og oppmuntrende meldinger jeg har fått her inne. Dere er så gode å ha :wub:

Krysser fingrene for at det blir hjemreise på deg veldig snart! 
 

1 time siden, Klematis skrev:

Altså...Telefonen ringte, og jeg fikk vite at mitt lille bonus tantebarn på 10 år ble sparket ned i Oslo på vei hjem fra trening i går av eldre ungdommer. De sparket han i ryggen og hodet med beskjed om at han ikke hørte til der, fordi han er norsk.

Stakkars lille løp gråtende hjem til pappa'en sin, og visste ikke hvem ungdommene var, hadde aldri sett dem før. Så nå går far rundt med øya på stilk og vokter nabolaget, noe som ikke er så enkelt fordi ingen veit hvem dem er.

Det hadde vært mange voksne som hadde sett det, og ingen hadde gjort noe som helst.

 

Åh fy f... 
Jeg kjenner jeg blir både sint og trist på vegne av stakkars gutten :(  
Håper han har det etter forholdene greit :hug: 

 

Jeg sitter nå her og fryser med vondt i hele kroppen og i hodet. Holder hele tiden på å sovne også.. 
I løpet av dagen skal jeg klare en god tur. Men får se når det blir. Får få i meg noe paracet og se hva som skjer videre i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

 

Jeg tror jeg hadde sagt fra til arbeidsgiver/sjef at det er ønskelig at hjemmehjelpen fokuserer på relevante arbeidsoppgaver og harmløs smalltalk...

Har sagt i fra, men de er ikke så flink med beskjeder. Så satser på å¨"flykte" når hun er her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimmelhet ved anstrengelser,  det er normalt når man går på blodtrykksmedisin?  Ja? 

Prøver meg på ting jeg ikke har gjort på en stund,  og svimler noe grusomt.  Måtte kapitulere og be Bonden om hjelp :o. Han er heldigvis bedre da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...