Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Som noen diskuterte lenger opp i tråden, så har jeg samme tanken om å gå tur uten hund. Det er nå litt over en uke siden jeg lot frøkna mi slippe, og jeg har ikke gått tur på denne tiden. Det roper inni meg når det er nydelig sol som det var tidligere denne uken, men terskelen er høy for at jeg går alene, både fordi jeg syns det blir trist, og fordi det er kjedelig alene:(

Akkurat nå, ble frokostbaconet mitt brent, så ble salat med kremert bacon i stedet[emoji19]

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Guest *Kat84*
57 minutter siden, Justisia skrev:

Må jo bli Odins koner. Han får jo ingen sønner uten å ha minst ei kjærring ...

Og for å sikre fremtidige genreasjoner så bør Tor inn i bildet. Tor's soldater, sønner, søskenbarn, og barnebarn. 

5 minutter siden, Celeritas skrev:

Som noen diskuterte lenger opp i tråden, så har jeg samme tanken om å gå tur uten hund. Det er nå litt over en uke siden jeg lot frøkna mi slippe, og jeg har ikke gått tur på denne tiden. Det roper inni meg når det er nydelig sol som det var tidligere denne uken, men terskelen er høy for at jeg går alene, både fordi jeg syns det blir trist, og fordi det er kjedelig alene:(

Akkurat nå, ble frokostbaconet mitt brent, så ble salat med kremert bacon i stedetemoji19.png

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Kjenner godt til det der. 
Jeg er ikke den som går i mark og fjell alene. Gå for å gå er ikke helt meg. Men så lenge jeg har hund med så storkoser jeg meg, selv om jeg er alene med hundene :P 
Med ungene så går jeg jo uansett, men det er jo begrenset hvor lange turer det blir med de så klart. 

Hadde kanskje vært på tide å komme seg avgårde snart. 
Må ha et par knekkebrød først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alene på tur hele tiden og kjenner alltid på følelsen av at det virker helt meningsløst uten hund. Går jo også på fjellet ca 1 gang i uken. Da er det viktig med gode venner som har hund :P! Tur = Meditasjon, så jeg må gjøre det selvom jeg går alene.

---

Var på byn i går, det var gøøøy :D. Var lønningspils med kollegaer og det er bare en så deilig gjeng. Men det skjedde noe rart med mobilen min, hadde over 80% strøm da vi kom, to timer sener slo mobilen seg av!!! Så jeg gikk hele kvelden uten telefon og det var helt grusomt! Tok bybanen hjem i 02:45 tiden for da hadde jeg mistet alle sammen og de var umulig å komme i kontakt uten strøm :( . Ja til nødladerstasjoner i sentrumsbildet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jag och djuret varit testkaniner för ett gäng blivande domare. Det var superfin träning och så fick vi en liten present också med nyckelring och grejor. Väldigt uppskattat! :jump: Ja, jag är en barnunge, det skall inte mer till för att jag skall bli en lycklig själ...
Nu är vi lika slitna både hunden och jag och planerar att spendera en timme eller två i framstupa viloläge på soffan.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh coop extra selger robotstøvsugere til 2000 kr, frista! Men siden jeg ikke finner noen tester eller noe som helst info om den modellen, så tror jeg at jeg står over. Skal jeg først legge mye penger i en støvsuger, uansett om den er robot eller vanlig, så bør den helst være verdt penga. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittdag. Først drepte jeg telefonen min ved å miste den i vaskebøtta (så ****** typisk meg), så vræla ungen i et par timer. Nå har eieren til Ziva lagt ut en film fra rallytrening, og det gjorde mer vondt enn jeg hadde trodd å se Ziva med en annen fører. At det går an å savne en hund så voldsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Raksha skrev:

Åh coop extra selger robotstøvsugere til 2000 kr, frista! Men siden jeg ikke finner noen tester eller noe som helst info om den modellen, så tror jeg at jeg står over. Skal jeg først legge mye penger i en støvsuger, uansett om den er robot eller vanlig, så bør den helst være verdt penga. 

Jeg lurte også, men finner bare tester fra Belgia/Nederland. Jeg har også lyst på robotstøvsuger ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bananen skrev:

Jeg lurte også, men finner bare tester fra Belgia/Nederland. Jeg har også lyst på robotstøvsuger ...

Ja, samme jeg fikk opp. Det gav meg liksom ikke så mye. 2000 er mer penger enn jeg strengt tatt har å bruke på sånt, så... engang jeg blir rik heller :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Raksha skrev:

Ja, samme jeg fikk opp. Det gav meg liksom ikke så mye. 2000 er mer penger enn jeg strengt tatt har å bruke på sånt, så... engang jeg blir rik heller :aww: 

 

Får dra innom en Coop Extra og se om det ikke er en skrivefeil, eller om det faktisk er 605-versjonen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ, tror planene mine for dagen nettopp gikk solid til *******. Hun ene som skulle komme har fått migrene, så hun vet ikke om hun orker komme hit, da tipper jeg typen hennes også blir hjemme, og siste personen som skulle komme er mer deres venn enn meg og mr. Eple sin. :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Belgerpia skrev:

Tror nesten alle hundeeiere tenker sånn, nesten alle - for jeg har truffet hundeeiere på tur og bikkja hjemme.  Det er enda mer WHY.

 

Vi har vært ute i 2 timer i dag, gikk ikke mer enn ca 7 km men vi har kosa oss og ørna på jorder. 

 

18 timer siden, Line skrev:

Det er ikke why, det er jo komplett idiotisk! :blink: 

 

Som de gangene vi møtte naboen på joggetur, mens bikkja hans sto ute i bånd på trappa hjemme... Og han hadde setter :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turet hund, venter på at pizzan skal bli klar også er det å ta fatt på rettebunken. Ble ferdig med genseren min før tur også :D Nå er det bare å feste tråder igjen. Men det får vente til etter rettebunken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Det ble en liten jobb på vakthavende veterinær på lørdagskvelden i går. Biz og hunden til venninna mi hadde en diskusjon og det endte med en liten flenge under øyet på venninna mi sin cocker spaniel som måtte syes med et par sting. Jeg betalte selv om det ikke var min hund som var bitchy i utgangspunktet,men hun svarer om hun synes det er på sin plass. Og det gjorde hun i går kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde lappen så jeg kunne putta hunden i bilen og tatt ham med til nye steder å snuse på... Blir så låst til samme rutene når vi uansett må starte og ende turen her. Vi har skog heldigvis, men i dag kunne jeg tenkt meg å gått Mjøspromenaden i solskinn... Men gubben ser på fotball og jeg orker ikke engang spørre om han vil kjøre, han har alt vært med på skogstur i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg skal våge meg ut på en minirunde med hundene straks. Litt frisk luft er jo bare bra :ahappy: Mistenker faktisk at det var matforgiftning jeg hadde og ikke influensa, da jeg spiste noe mat på fredag som hadde lagt litt lenge og kanskje blitt dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekaker med blåbærsyltetøy er undervurdert! Nå driver C å pakker sammen sakene sine for å dra hjem, ikke en eneste hund som leer på øyelokket :ahappy: Trym skal være med han, mens vi jentene skal være til imorra :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...