Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ofte skifter dere på sengen?


Kristiin
 Share

Hvor ofte skifter du på senga?  

71 stemmer

  1. 1. Hvor ofte blir sengetøyet skiftet?

    • En gang i uken
      29
    • Annenhver uke
      23
    • En gang i måneden
      17
    • Annenhver måned
      0
    • En gang i halvåret
      0
    • En gang i året
      2


Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg pleier å vaske det når jeg har kveldsvakt, for da må C legge det på når han skal legge seg

Om jeg gjør det sånn er det jeg som må legge det på når jeg kommer hjem, for den imaginære kjæresten min er ikke god på slike praktiske ting  

Ehm, en gang i måneden... max. Og jeg har et stk berner i senga til vanlig, pluss en mönsterländer nå... Rister bare litt med lakenet hvis det er mye sand, da er det så godt som nytt atte! Litt pels e

Skifter antagelig ikke så ofte som jeg burde. Det er så kjeeeedelig. Og så kommer jeg ikke på det før jeg skal legge meg, og da orker jeg ikke. Hvis jeg tar av sengetøyet når jeg står opp, så husker jeg det, men om morgenen er jeg trøtt og må lufte hunder, så det glemmer jeg som regel også :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å tro at det skiftes annenhver uke, men sannheten er vel heller den at det fort har gått nesten en måned. Fordi jeg glemmer det å kommer på det når jeg skal legge meg, det sagt skal jeg gå å ordne nytt sengetøy med engang og glede meg til ikveld! For jeg er heeelt enig i at nydusjet i nyvasket sengetøy er en fantastisk følelse!

Skifter mye oftere på sengen til barnet i hus, der er det ukentlig til annenhver.

Men blir å øke til ukentlig nå som det kommer valp (i senga...).

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifter nok for sjelden, (en til to ggr pr mnd) fordi jeg kommer på det når det er for sent og sengetøyet ligger inne på ungen sitt rom. Skifter oftere når vi har enkeldyner enn når vi sover med dobbeldyne, for det er så pes ¨skidte på :P Eldste ungen får nytt sengetøy flere ganger i uka fordi hun drasser rundt på dyna og den blir liggende overalt. Tar to sek å skifte på ei barneseng.

Jeg er skikkelig flink til å huske å snu madrassen jevnlig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Jeg pleier å vaske det når jeg har kveldsvakt, for da må C legge det på når han skal legge seg :teehe:

Om jeg gjør det sånn er det jeg som må legge det på når jeg kommer hjem, for den imaginære kjæresten min er ikke god på slike praktiske ting :lol: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ca. 1 gang i uka, men det kommer litt an på vær og røyting. Sånn som det er nå med vått og møkkete føre og Nora røyter som et uvær så skrifter jeg hver tredje-fjerde dag, mens når det er snø og kaldt og ingen hunder røyter så kan det nok fort gå bortimot et par uker mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...