Grim Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Leit med den lille, men gratulerer med de andre nydelige små! Blå ❤️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Herlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 24. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Valpene nærmer seg styggfort 7 uker, og vi jobber daglig med å bli hund. Vi kjører korte og lengre turer med bil, kikker på trafikk, møter snille fremmede mennesker og hunder, knasker tørrfor til den store gullmedaljen og leker masse! Jeg storkoser meg hjemme med de små. Man knytter jo seg veldig til hver og en, og alle har de hver sin personlighet. Lille Shi (rød) skal få bo her hjemme, Miek (blå) skal ut på for og leter etter det perfekte hjemmet. Danny (grønn) skal bo i Bergen og får fantastiske eiere! Og sist men ikke minst, incredible Hulk (gul) leter etter sitt drømmehjem, grunnet avbestilling. Så skrik gjerne ut om dere kjenner noen som kjenner... Bilder av mine søte små: DannyHulkMiekShiSent from my iPhone using Tapatalk 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Er fortsatt veldig avstandsforelska i Miek :wub: Fine alle sammen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Så fine har du bilder av de oppstilt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 24. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Ja litt senere har jeg det. Må lade batteriet på kamera Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Hellandussen, så vakre de har blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Kjære venne så nydelige!Blir ikke mye valpesyk av og se slike vakringer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Jeg kommer å henter Danny jeg, oki? <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Jeg kommer å henter Danny jeg, oki? <3 Da tar jeg Hulk! <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 24. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 De er nydelig disse to guttene som leter etter hjem da... Eller hva??? Sent from my iPhone using Tapatalk 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Gi meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Åh, de er helt fantastisk fine :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Fortsatt Miek <3 Smelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 ImageUploadedByTapatalk1440436215.140380.jpgImageUploadedByTapatalk1440436280.040878.jpg De er nydelig disse to guttene som leter etter hjem da... Eller hva??? � Sent from my iPhone using Tapatalk Miek hit!!! Dumt dette ikke er ti år frem i tid :-( Nydelige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 25. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Ja det var jo litt lenge... Da har jeg motet meg opp til avgjørelsen om å sende min nydelige Hulk til Canada. Jeg er sikker på han får et flott hjem, blir stilt ut og får trent både rally lp, lp og agility hos nye eiere. Han skal fra nå av hete Marvel.... Digger hvordan ny eier gir hundene kallenavn som er tilknyttet stamtavlenavnet. Altså Vindvakars Lujax Hulk blir Marvel, fordi Hulk er tegneseriehelt hos Marvels.... Love it! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Gleder meg til å hilse på de små Shi er min favoritt utifra bildene, spennende at hun blir igjen så får vi følge med på henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts