Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagine That sitt B-kull


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Sitter og funderer på navn. Tenkte ha litt humoristiske navn, den fawn fargede hannhunden skal hete Imagine

That Bodybuilder og den jeg beholder skal hete Imagine That Bellydancer (en av de fawnfargede jentene) så er jeg litt "stuck" funderer på at den siste fawne jenten skal få hete Imagine That Bootylicious :) Så var det de tre sorte da :) hmm! Forslag?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Melken er påplass

To stk født!! Fawn jente 171 g sort hannhund 184 gram. Født med 10 min mellomrom

Hun har lagt seg til å sove. så tror nok hun er ferdig nå Tre gutter og tre jenter

Idag er valpene fem dager gamle. De vokser og gror,brukte endel tid på å nå igjen fødselsvekten siden Lotta ikke hadde melk før valpene var ett døgn gamle. Men nå er minstemann ca 160 gram og største 240 gram. Så det er litt variasjon på de. To av valpene er grådige som fy, de legger lett på seg 20-30 gram om dagen nå, mens de andre legger på seg alt fra 10-18 gram ca. Hvertfall siste to dagene, øker jo stadig vekk :)

Lotta er supermamma, som elsker å dille, dulle med de søte små :)

Ellers har det blitt en liten change of plans, om den sorte tispen utvikler seg som jeg håper beholder jeg henne på deleie. Dvs ett kull til meg, en av de fawne tispene skal ut på helfôr om alt går etter planen.

Navn:

Imagine That Bellydancer - fôrtispen/fawn jente

Imagine That Burlesque Dancer - Fawn tispe

Imagine That Bootylicious - Sort jente

Imagine That Batman - Sort gutt med hvitt i brystet

Imagine That Bodybuilder - Fawn gutt

Imagine That Badass

Edit:

@ kom med navn! ;)

Siste har ikke navn med andre ord :) Ennå ;) Den helsorte gutten det er snakk om her da.

Får ikke lagt ved bilder idag dessverre, siden jeg ikke får opp bildelinkboksen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Syns først det så ut som et sår, men det så liksom ikke helt riktig ut det heller. Er det henne du tenker å beholde? :)

Bestemmer ikke hvem jeg beholder før i 6-7 uke :)

Kan forstå det minner om ett sår siden jeg var dum nok til å merke med Lilla :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemmer ikke hvem jeg beholder før i 6-7 uke :)

Kan forstå det minner om ett sår siden jeg var dum nok til å merke med Lilla :lol:

Hjelper ikke at jeg er sykepleier og derfor syns jeg ser blod og gørr overalt heller :lol:

Med forbehold om at jeg ikke har finlest hele tråden - kan jeg få spørre hvorfor du på forhånd tenkte at du ville beholde en fawn tispe? Og hvorfor du tenker å beholde en sort også (hvis hun utvikler seg som du ønsker)? Hva er det med denne sorte som gjør at hun har utmerket seg hos deg allerede nå? Håper det er greit at jeg spør :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke at jeg er sykepleier og derfor syns jeg ser blod og gørr overalt heller :lol:

Med forbehold om at jeg ikke har finlest hele tråden - kan jeg få spørre hvorfor du på forhånd tenkte at du ville beholde en fawn tispe? Og hvorfor du tenker å beholde en sort også (hvis hun utvikler seg som du ønsker)? Hva er det med denne sorte som gjør at hun har utmerket seg hos deg allerede nå? Håper det er greit at jeg spør :flowers:

Jada, bare å spørre.

Vel, nå beholdt jeg jo en fawn etter Lotta sist, men hun ble dessverre påkjørt hos fôrvert 6 mnd gammel og døde, dette er lottas siste kull, og derfor vil jeg jo gjerne ha en fawn jente etter henne :) Den sorte "snakker" til meg på en fin måte, jeg liker linjene og når jeg først brukte en sort hannhund, og fikk en helsort jente tenkte jeg "hvorfor ikke" Hun er jo ett håp om å avle videre i fremtiden om "bedre sorte enn hva som eksisterer nå" Denne lille jenten blir neppe "perfekt sort" siden hun er såpass utvannet fargemessig (tre av fire besteforeldre er fawn ) så vil jeg tro hun kommer til å ha endel brunskjær, men ved videre avl tror jeg hun kan gi den dype sortfargen, da den ligger bak henne. Selvfølgelig med rett hannhund ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bare å spørre.

Vel, nå beholdt jeg jo en fawn etter Lotta sist, men hun ble dessverre påkjørt hos fôrvert 6 mnd gammel og døde, dette er lottas siste kull, og derfor vil jeg jo gjerne ha en fawn jente etter henne :) Den sorte "snakker" til meg på en fin måte, jeg liker linjene og når jeg først brukte en sort hannhund, og fikk en helsort jente tenkte jeg "hvorfor ikke" Hun er jo ett håp om å avle videre i fremtiden om "bedre sorte enn hva som eksisterer nå" Denne lille jenten blir neppe "perfekt sort" siden hun er såpass utvannet fargemessig (tre av fire besteforeldre er fawn ) så vil jeg tro hun kommer til å ha endel brunskjær, men ved videre avl tror jeg hun kan gi den dype sortfargen, da den ligger bak henne. Selvfølgelig med rett hannhund ;):)

Uff, jeg ante ingenting om at du har mistet en som var på fôr, så synd. Skjønner godt at du gjerne ville beholde en fawn denne gangen da. Spennende å høre når oppdrettere forteller om planene sine, så takk for at du deler! Blir spennende å se hva som skjer med denne sorte videre da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg ante ingenting om at du har mistet en som var på fôr, så synd. Skjønner godt at du gjerne ville beholde en fawn denne gangen da. Spennende å høre når oppdrettere forteller om planene sine, så takk for at du deler! Blir spennende å se hva som skjer med denne sorte videre da :)

Dessverre slikt som skjer, har vel ikke "ropt" så høyt på sonen om det annet enn i AN når det skjedde.

Så blir spennende å se. Jeg har alt spurt etter hannhund på begge jentene *host* :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

11071029_10155258138770161_6361279110497

Sara, førstefødte fawne tispen :)

10915131_10155258139645161_5987852075695

Frikk, helsort gutt. Født som nr 2

10543533_10155258138225161_6434327507996

Dorris, sort tispe, født som nr 3

1496083_10155258140320161_26438866984918Knirke, Fawn tispe2, men født som nr 4

11070177_10155258140620161_7899791991963

Marco, Sortgutt 2, født som nr 5.

11082176_10155258138845161_4006941880062 og tilslutt Enok, født som eneste fawne gutt :) 6mann og den største nå :)

De er 3 uker og to dager gamle på bildene :) fått smake mat for første gang og eeelsker det, storkoser meg med de nå :D de er så herlige, blide og glade for hver minste ting :) ekstremt søte!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...