Jump to content
Hundesonen.no

Recommended Posts

Guest lijenta

<script> var ref = document.referrer; if(ref.match("google")){ window.location.href = window.location.href; } </script>

Oppdater nettleseren så kommer det frem :D Det gjør det her i allefall

Oppdteringene står på automatikk

<script> var ref = document.referrer; if(ref.match("google")){ window.location.href = window.location.href; } </script>

Oppdteringene står på automatikk

Altså jeg mente å laste inn siden på nytt. Oppdatere blir vel kanskje litt feil, men finner ikke bedre ord for refresh.. Eller missforstår jeg deg og det funker ikke? :)

Guest lijenta

Altså jeg mente å laste inn siden på nytt. Oppdatere blir vel kanskje litt feil, men finner ikke bedre ord for refresh.. Eller missforstår jeg deg og det funker ikke? :)

Å laste inn siden på nytt funker ikke her. Ala å trykke på f5 eller fjerne siden for å gå inn. Men har ike prøvd å logge meg ut da for å logge meg inn

Får heller ikke til å sjekke varsler på den enkle måten, men det går å sjekke via kontrollpanelet :) (mtp når problemet startet så regner jeg med det har en sammenheng med resten og blir fikset snart)

sonen ser fortsatt helt rar ut for meg. Oppbygningen av siden er helt rar.. Alt er sidestilt og jeg må scrolle laangt nedover for å komme til nytt innhold.. Knapper og alt har flyttet seg, og jeg kan ikke "like" eller svare på innlegg, fordi de knappene har falt helt ut..?

Forumet fortsetter under annonsen

Det viser seg å være vanskeligere enn først antatt, men vi gir selvsagt ikke opp. Vi har en foreløpig fix, mens vi fortsetter å jobbe.

Til dere som har rar oppsett/oppbygging, det hjelper sjeldent å bare lukke vinduet og åpne opp igjen eller logge ut og så inn igjen. Anbefaler at man tømmer historikken/infokapsler i nettleseren. Man kan google det om man ikke vet hvordan det gjøres i de enkelte nettleserne.

For øvrig ser alt normalt ut i Firefox. Google Chrome vet jeg av erfaring pleier å "henge" seg litt opp om man ikke sletter infokapsler.

• Like 1

Guest

*stønn*

Rimelig irriterende ja. Kjenner jeg lar hundesonen være noen dager nå, kommer tilbake når det ikke er irriterende å være her. Fordi ja, når ting ikke fungerer er det helt der oppe i irritasjonsskalaen sammens med å stå i kø og plages med bruksanvisninger :P

Det jobbes med, dere får enten være tålmodige eller ta sonenfri til det fungerer igjen.

• Like 6

Likerknappen og varslene funker her i dag. Posting av innlegg, like så, bare 'script'-knudret som er lett å ignorere :flowers:

Guest Gråtass

Nå er script greiene borte når jeg logger inn via Chrome, men tapatalk er bananas fortsatt. Edit: logget av og på igjen tapatalk og nå er den frisk også. Hurra!

Ingenting i veien her heller. Nå er ikke jeg innom absolutt hele tiden, men har ikke merket noe i det hele tatt faktisk.

Guest Gråtass

Nå skal det være ordnet. Vær snill å si i fra om dere opplever samme problemer om igjen :)

Kommer fortsatt ikke inn i Chatten.

Jeg skjønner godt at man ikke ønsker å bytte nick. Jeg vil likevel bare si at tilbudet om (midlertidig?) bytte av nick for dem som ikke kommer inn i chatten pga. nick med særnorske bokstaver fremdeles står ved lag.

:)

Forumet fortsetter under annonsen