Gå til innhold
Hundesonen.no

Evalueringstråden for Dogs4All


Siri
 Share

Recommended Posts

Om folk hadde hatt både vaksinasjonskort og inngangskort klare når de kom inn, så ville jo også alt gått mye glattere i inngangen, men jeg ser alltid så himla mange som kommer med stabler av bur og hunder som selvsagt MÅ stoppe opp MIDT i inngangen for å rote frem papirer på sine hunder.

Folk er så sløve azz.... :).

Helst med 5 hunder i 3 meter langt bånd så ingen andre kan komme forbi!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Men folkens - evaluering går på arrangementet, ikke på enkeltpersoner som dommere, ringpersonell, dørvakter osv.

Og deretter stopper de rett bortenfor kontrollen, og sperrer hele passasjen videre fordi de må dra fram mappa fra bunnen av sekken hvor de pleier å legge startnummer og pass, og finne riktig plastikkm

Jeg var ikke der, men jeg hørte radioreklamen. Kanskje ikke nødvendig å oppfordre tilskuere til å ta med seg hunden og komme når man ikke skal stille, gitt det antallet hunder som skulle være der fra

Bra med plass rundt på hele området (dog sikkert ikke rundt utstillingsringene mellom 9 og 12, men sånn er det jo). Bra kapasitet på toaletter, fint at det er ubegrenset med plass til å gå ute, lett å finne frem, gode forhold for LP og andre sporter, bra opplegg i finaleringen hele dagen med gode oppvisninger. Veldig god plass til å trene egen hund i mange av hallene - særlig på fredag og søndag. Ja, jeg er fornøyd, jeg :) Men så er jeg ganske rutinert på årets siste utstilling/LP konkurranse i både inn og utland og synes systemet er veldig likt overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jeg gjorde det :) Og det gjør jeg alltid. Men personen som mottok det lukket det før h*n åpnet det på nytt :nesevis: Var vel stressa eller noe..

Nei, det er rutine når man sjekker pass. Man åpner forsiden først for å faktisk se at man har riktig rase i passet. Nok av folk kommer med passet til andre hunder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er rutine når man sjekker pass. Man åpner forsiden først for å faktisk se at man har riktig rase i passet. Nok av folk kommer med passet til andre hunder ;)

Da var det sikkert derfor :) Har aldri hatt pass til hundene før, så jeg slo bare opp på siden med vaksinasjons bevis :) Noterer det til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er rutine når man sjekker pass. Man åpner forsiden først for å faktisk se at man har riktig rase i passet. Nok av folk kommer med passet til andre hunder ;)

men da må de i såfall ha med chip-leser også, for å sjekke at det faktisk er den riktige hunden

Da de sjekket mine, så de først på vaksinen, og så på første siden, mener jeg :) men de scanna ikke for chip

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er rutine når man sjekker pass. Man åpner forsiden først for å faktisk se at man har riktig rase i passet. Nok av folk kommer med passet til andre hunder ;)

Det ble ikke sjekket på våre hunder, vi bare holdt opp rett side for sist vaksinasjon. Det var det eneste de så på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da må de i såfall ha med chip-leser også, for å sjekke at det faktisk er den riktige hunden

Da de sjekket mine, så de først på vaksinen, og så på første siden, mener jeg :) men de scanna ikke for chip

Det stemmer, men det hjelper mye å sjekke at det faktisk står rett rase, kjønn og farge på hunden forann seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk hadde hatt både vaksinasjonskort og inngangskort klare når de kom inn, så ville jo også alt gått mye glattere i inngangen, men jeg ser alltid så himla mange som kommer med stabler av bur og hunder som selvsagt MÅ stoppe opp MIDT i inngangen for å rote frem papirer på sine hunder.

Folk er så sløve azz.... :).

Og deretter stopper de rett bortenfor kontrollen, og sperrer hele passasjen videre fordi de må dra fram mappa fra bunnen av sekken hvor de pleier å legge startnummer og pass, og finne riktig plastikkmappe det skal i, og dobbeltsjekke at de fikk alt tilbake, og dra forsiktig igjen glidelåsen, og forsøke å få mappa ned i den proppfulle sekken hvor det ikke lenger er plass, også gjerne krangle litt med kjerringa om å kjøpe en større bag neste gang, også også også... Også står man der :P

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savnet også skriftlig kritikker, ingen av dommerne som sa noen ting som helst.

Og det var veldig trangt å komme seg rundt ringene spesielt fredagen men også enkelte plasser søndag.

Pass ble sjekket fredag og søndag men ingen som sjekket at passet tilhørte hunden jeg hadde med inn.

Var mange vaskepatruljer som gikk rundt men noen av dem gikk rett forbi skit og piss uten å ta opp dette. Og lufte området var skikkelig ekkelt. Savnet også flere søppelbøtter for å hive skitposer oppi ute og inne.

Gaven som jeg fikk var en liten refleks og en nøkkelholder så ikke noe til godbitposen som mange andre fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som hadde fått med seg noe om info re: raseparaden :icon_confused: Ble invitert med av bernerstandfolket på lørdag og når vi kom fram måtte vi pent snu.

Det jeg synes er verst med d4a er alle de som lar voksne hannbikkjer pisse ned alt mulig innendørs!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst med 5 hunder i 3 meter langt bånd så ingen andre kan komme forbi!

Selvsagt :lol:

Og deretter stopper de rett bortenfor kontrollen, og sperrer hele passasjen videre fordi de må dra fram mappa fra bunnen av sekken hvor de pleier å legge startnummer og pass, og finne riktig plastikkmappe det skal i, og dobbeltsjekke at de fikk alt tilbake, og dra forsiktig igjen glidelåsen, og forsøke å få mappa ned i den proppfulle sekken hvor det ikke lenger er plass, også gjerne krangle litt med kjerringa om å kjøpe en større bag neste gang, også også også... Også står man der :P

:lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble heller aldri sjekket.

Gaven min var forresten en hals. Syns den var grei. Tynn, blå med hundesiluetter.

Det og godbitbag er jo en grei gave. Hva jeg skal med et hvitt halstørkle der det står "I love dogs" med rosa skrift er rimelig usikkert. *ler* Mistenker kanskje at jeg vil bli lagt inn hvis jeg hadde tatt på meg noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det og godbitbag er jo en grei gave. Hva jeg skal med et hvitt halstørkle der det står "I love dogs" med rosa skrift er rimelig usikkert. *ler* Mistenker kanskje at jeg vil bli lagt inn hvis jeg hadde tatt på meg noe sånt.

Jeg fikk tre sånne på Oslo pet show fra eukanuba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som hadde fått med seg noe om info re: raseparaden :icon_confused: Ble invitert med av bernerstandfolket på lørdag og når vi kom fram måtte vi pent snu.

Det jeg synes er verst med d4a er alle de som lar voksne hannbikkjer pisse ned alt mulig innendørs!

Var du en av dei som kom ens ærend inn for å vere med? Eg var der likevel, så det var greit å slippe å gå inn:P

Æsj, det var jo bæsj og tiss overalt... Det var faktisk det verste med heile arrangementet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var jo bæsj og tiss overalt... Det var faktisk det verste med heile arrangementet:(

Spesielt ved eine utgangen (gjekk kun ut der, så veit ikkje korleis den nederste var), og der var det så nedpissa og ekkelt, at eg syns nesten dei burde satt opp ei vakt der som kunne jaga alle vidare...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du en av dei som kom ens ærend inn for å vere med? Eg var der likevel, så det var greit å slippe å gå inn:P

Æsj, det var jo bæsj og tiss overalt... Det var faktisk det verste med heile arrangementet:(

Neida, var det for å kikke men man får jo ikke gå forbi bernerstanden med berner uten å stoppe :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...