Gå til innhold
Hundesonen.no

Thorvald og Aslans slækkedag i dårlig vær :) Evt: Thorvald i alle mulige sovestillinger..


Aslan
 Share

Recommended Posts

Vi sto opp allerede kl 0610, men på det tidspunktet fungerte hverken hode eller kropp. Samboern måtte kjøres på jobb stakkar, men når jeg kom hjem kom jeg på EFIT :)

Så litt etter 0700 har vi krøllet oss sammen på sofaen og ser på pinlige sykdommer på opptak. Der lærer jeg at man kan bruke BCG-vaksine (altså levende, men svake tuberkulosebakterier) til å drepe kreftcellene i noen varianter av blærekreft. Det virket for mannen i episoden. Thorvald er helt enig :P

0700_zps6dfdc150.jpg

0701_zps931ec118.jpg

Kl 0800 later vi oss fortsatt på sofaen

0800_zps9c823364.jpg

Kl 0900 ser jeg på Friends på opptak, og titter ut på drittværet :P

0900_zpse96927d7.jpg

0901_zpsc643456e.jpg

Kl 1000 sov jeg visst søtt, kl 1100 derimot er jeg litt våken igjen, og har funnet meg brunch (spiste frokost kl 07, før jeg husket EFIT), klementiner og kakao i mummijulekopp :D

1100_zps699f493f.jpg

Kl 1200 ser jeg på Simpsons-episode med twilighttema :lol:

1200_zps6cfaf42b.jpg

Kl 1300 var jeg lei av latskapet til tross for drittværet, så har fått kledd på meg ullundertøy og regntøy og har gått en tur ut. Thorvald viser frem de lokale severdighetene. Først kirka, deretter elva :P

1300_zps0efdb18c.jpg

1301_zps9a0495a6.jpg

Må jukse med noen bilder fra rundt 1330, tatt med et par minutters mellomrom, for å beskrive det været :P

1330_zps8c068b8c.jpg

1331_zps7aca1e45.jpg

1332_zpsf94c2cc5.jpg

Rundt kl 1400 er det opphold igjen, og Thorvald koser seg med en snøklump.

1400_zpse600e69b.jpg

Kl 1500 er vi fortsatt ute på tur, jeg begynner å bli våt og kald, Thorvald jakter mus

1500_zps089a98bd.jpg

I det jeg kom inn fra tur (det ble tilslutt ca 2,5 time og over en mil på føttene) og var på vei inn i en god og varm dusj ringer samboer og sier at det ikke går buss hjem på mange timer, så kl 1600 biler jeg meg inn til Trondheim for å hente ham. Uten den varme dusjen :(

1600_zps1d2c4bc1.jpg

Kl 1700 er vi alle plassert i sofaene våre.

1700_zps4af20040.jpg

Kl 1800 har Thorvald tatt kvelden

1800_zpsefb2bc83.jpg

Kl 1900 har Thorvald lagt seg i den andre sofaen :lol:

1900_zpsa5d0bd6c.jpg

Kl 2000 fikser jeg kvelds/middag, ost, kjeks og god øl til :D (vin er oppskrytt, ferdig snakka)

2000_zps1a81cdb0.jpg

Kl 2100 ser vi fredagens Nytt på Nytt (legg merke til pelsen nederst i bildet :lol: Ja, han liker å ligge sånn)

2100_zpsc782b501.jpg

Kl 2200 bedriver jeg litt ufrivillig kontorarbeid :getlost:

2200_zpsa12eca11.jpg

noe som fortsatte heelt til jeg la meg.. :)

Søndager med drittvær blir ikke mye spennende EFIT altså :lol: Sorry!

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøøø! Heldiggriser!

Thorvald :wub: :wub:

En vakker dag skal du se at han bare har fordufta. Og plutselig bor han i Tønsberg!

Det er borte igjen nå da :P Gledene med høststormer. Men onsdag skal det visst snø igjen, og da ryktes det at det forblir resten av uka :D

Hmpppffr! Flaks for meg at jeg vet hvor Tønsberg er og kan dra og kidnappe ham tilbake! :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koseklump! Han virker rett og slett helt herlig :D

Hihi ja :D Det er han virkelig, en eneste stor klump med kos :)

Eg digger sånne dager, nesten alltid aleine ute i slikt vær. :GrinBlue: Det må da vere heilt ok vær for ein fin pelsdott?

Fascinerande med tuberkulose! Takk for kunnskapen!

Ja, hehe, jeg så bare et menneske sånn utenom de som kjørte forbi oss eller som jeg gikk forbi huset til :P Vi skulle egentlig på julegrantenning og alt, men ble helt utelukka i det været :P

Pelsdotten stortrives i været han, det var tilsvarende dagen før, da lå han utendørs og sov halve dagen :lol: Men han er glad i sofakos også, kjekt for meg som kan ha varm pelsdott på føttene :)

Bare hyggelig! Jeg er fortsatt fascinert selv :P

Hehe, stakkar Thorvald med flate ører i uværet. Da er det bra man har pels!

Kult med tv på veggen! :lol:

Hahaha, ja, jeg digger det når han går i vind. Går han i medvind får han GIGARUMPE, i motvind mister han ørene :lol:

Jepp :D Det var det første vi bestemte oss for når vi kjøpte eget hus, da ble det skjult elektrisk system rundt TV'en, så alt henger på veggen med ledninger inni veggen :D

Haha, alle de rare sovestillingene og bytting av plass er bare bittelitt kjent :lol:

Regna med det :P Er helt fascinert over avslapningsevnen hans jeg :lol:

Ohhh, Christian Jessen jo! :wub: ( han legen i Pinlige sykdommer)

....og fine Thorvald :D:heart:

Ja :wub: Pinlige sykdommer er gøy :D Selv om jeg ikke klarer å se på når de opererer :P

Takk :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropo sovestillinger og sovevne, når Leo var valp sovnet han som en stein engang med halsen og hodet oppetter et par gummistøvler, det var så komisk å se på :lol:

:lol: Haha, ler så jeg triller! Helt fabelaktig med sånne trøttlapper. Jeg syns dog Thorvald er på sitt aller mest fantastiske når han legger seg godt tilrette med hodet på ei pute, og skikkelig trøtt og god i fjeset :wub:

Åh, Thorvald :wub:

Syntes han så litt missfornøyd ut på noen av snøstorm bildene, men det skjønner jeg godt :lol:

Så ut som at det ble en koselig tur alikevel da :)

Hehe, ja, været var ikke overveldende trivelig, så er fornøyd med at vi gadd å være ute i 2,5 timer :P Eller, at JEG gadd, Thorvald sover gjerne utendørs i sånt vær han, men enig, han ser skikkelig misfornøyd ut :P Neste helg ryktes det om snø og kaldt, krysser fingrene!

Ost og kjeks, nam! Thorvald ser ut til å være glad i sofaen :lol:

Jess :D Vi har begynt å få det som en liten helgetradisjon, sånn istedetfor middag, kjempekos!

:lol: Skjønner ikke hva du snakker om altså.. :P Han har en god av og på-knapp kan man vel si, når den er av så er den AV også liksom :lol: Heldigvis går det fint an å få den på, ellers hadde jeg blitt sprø :P

Jeg veit jeg sier det hver eneste EFIT du legger ut, men jeg bare ELSKER det trynet på Thorvald! :wub:

Aww takk :heart: Jeg liker å høre det :D Han er litt gummikosetryne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...