Gå til innhold
Hundesonen.no

PI A Kull født 25.10


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har vært litt usikker på om jeg skulle lage tråd før det lå noen valper i valpekassen min men.. Hell with it, jeg jinxer jo ikke ved å lage en tråd på hundesonen liksom Første gangen ble hun kon

Herregud. Tror jeg drømmer. 6 tisper og 1 hannhund!!

Lettere å skrive her enn å oppdatere alle Første er født, blue merle tispe klokken 20.18 326 gram

Posted Images

Jippi!! 20 minutters parring på morgen idag! De lekte masse sammen i hagen først, og vips så hang dem. Ikke måtte det hjelpes til på noe måte eller, de fikset alt selv :) Når det ikke gikk veien med at de engang parret forrige gang, så betyr det veldig mye for meg :P

*danse befrukteggene dans*

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jippi! 20 minutters parring på morgen idag! De lekte masse sammen i hagen først, og vips så hang dem. Ikke måtte det hjelpes til på noe måte eller, de fikset alt selv :) Når det ikke gikk veien med at de engang parret forrige gang, så betyr det veldig mye for meg :P

*danse befrukteggene dans*

*danser med* :bananas::sorcerer::banana::bow::blissysmile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Det ble en parring til igår kveld. Idag er hun helt ferdig, og vil leke masse. De i sverige lurte på hva vi foret med, for Lyra er ei skikkelig sprettloppe :lol: Hopper over alt som er av grinder der, hopper på trampolinen med sønnen, full fart og leker hele dagen med de andre. Godt å høre at det går så fint! Er glad i rasen min merker jeg. Fremmedløpetispe kommer inn i flokken, og deres egne tisper og valper tar henne imot med åpne armer og synes det er dritkult med besøk :)

Termin fra første parring blir 27 september. Jeg tror ikke vi blir å ta ultralyd (Alene med 2 unger og prøve å dra med meg småtrollene inn på vet kontoret.. Nei :P ) Men vi blir nok å ta røntgen :)

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Krysser fingre for at alt går bra og at dere får hauger av valper den 27. september.

....og om Lyra er like livlig og god som kortisen din, ja - da burde collier etter henne være svært ettertraktet. De var jo levende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt :) De kan komme 28 september, for da har jeg bursdag :D Nå må du ikke glemme å be tantene om hjelp, hvis du vil ta UL, skal til tannlegen, trenger å puste eller hva som helst, da!

Som ida sier. Si ifra. Er ikke som om alle har noe å gjøre på dagen :-P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Det ble en parring til igår kveld. Idag er hun helt ferdig, og vil leke masse. De i sverige lurte på hva vi foret med, for Lyra er ei skikkelig sprettloppe :lol: Hopper over alt som er av grinder der, hopper på trampolinen med sønnen, full fart og leker hele dagen med de andre. Godt å høre at det går så fint! Er glad i rasen min merker jeg. Fremmedløpetispe kommer inn i flokken, og deres egne tisper og valper tar henne imot med åpne armer og synes det er dritkult med besøk :)

Termin fra første parring blir 27 september. Jeg tror ikke vi blir å ta ultralyd (Alene med 2 unger og prøve å dra med meg småtrollene inn på vet kontoret.. Nei :P ) Men vi blir nok å ta røntgen :)

Collie :heart: når er det i såfall tid for ultralyd? Hvis jeg har fri kan jeg bli med eller passe ungene :) hvilken vet bruker du til det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyra var nydelig! Men jeg falt i staver når jeg så den hannhunden. Det var tidligere en tråd om hunder som har "wow-faktor" - for meg har den hannhunden det. Himmel, så vakker!

Krysser fingrer og tær for valper!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...