Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundebøker selges


Taz
 Share

Recommended Posts

Hvis ikke utstillings trening er solgt vil jeg gjerne ha den og Hunden - Anatomi och sjukdomar. Men hva skal du ha for den siste boka?

Krutsi ville ha boken "Hunden - Anatomi og sjukdomar", men hvis det ikke var noen andre som har skrevet i tråden før deg som ville ha "klikkertrening for din hund", så kan du selvsagt få kjøpe den. :)

Vil veldig gjerne hæ bøkene i alle fall ;)

Sent from my GT-I9100

Det kan du selvsagt få. :) Vi må bare finne en fornuftig pris, for oss begge to. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutsi ville ha boken "Hunden - Anatomi og sjukdomar", men hvis det ikke var noen andre som har skrevet i tråden før deg som ville ha "klikkertrening for din hund", så kan du selvsagt få kjøpe den. :)

Det kan du selvsagt få. :) Vi må bare finne en fornuftig pris, for oss begge to. :P

Du får tenk på det ;) alternativt 2/3 av prisen på de nye og halv pris på de godt brukte ;)

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tenk på det ;) alternativt 2/3 av prisen på de nye og halv pris på de godt brukte ;)

Sent from my GT-I9100

Ingen er godt brukte, jeg kjøpte de når jeg hadde Khal, men han ble syk før jeg fikk kjangs å lese de.

Så mange av de er omtrent ikke åpnet.

Aggressivitet hos hunder kjøpte jeg når jeg hadde Emma, men boken er veldig fint behandlet og fremstår nesten som ny egentlig.

Hvordan syns du 1100 kr inkl frakt høres ut?

Endret av Taz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er godt brukte, jeg kjøpte de når jeg hadde Khal, men han ble syk før jeg fikk kjangs å lese de.

Så mange av de er omtrent ikke åpnet.

Aggressivitet hos hunder kjøpte jeg når jeg hadde Emma, men boken er veldig fint behandlet og fremstår nesten som ny egentlig.

Ahh.. Hva me 2/3 av prisen på alle da? Og så sjekker du ut hva porto kommer på?

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 + frakt for "lydighetstrening i teori og prakis + "klikkertrening for utstillingshunden". Deal? :D

Det høres bra ut. :) Men husk at lydighetstrening i teori og praksis er en tung bok, så frakten kan komme på 170 kr.

Men kanskje jeg kan få putta dem inni en liten smartpost eske til 140 kr.

(jeg føler det er tryggere å sende med sporingsnr)

Edit: Liten smartpost eske har en tykkelse på 4,5 cm, bøkene er 6 cm. :(

Endret av Taz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha ikke skyt hunden hvis du har den enda. Kan du oppdatere med hvilke bøker du har igjen? :)

Den boken har jeg enda, og jeg har nettopp fjernet alle bøker som er solgt, eller som jeg tror er solgt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut. :) Men husk at lydighetstrening i teori og praksis er en tung bok, så frakten kan komme på 170 kr.

Men kanskje jeg kan få putta dem inni en liten smartpost eske til 140 kr.

(jeg føler det er tryggere å sende med sporingsnr)

Edit: Liten smartpost eske har en tykkelse på 4,5 cm, bøkene er 6 cm. :(

Hmm.. Så dyrt ja :( Tenkte frakta kanskje var på en 50-lapp eller noe :P Da må jeg tenke litt på det. Gir beskjed litt senere idag hvis det er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Så dyrt ja :( Tenkte frakta kanskje var på en 50-lapp eller noe :P Da må jeg tenke litt på det. Gir beskjed litt senere idag hvis det er greit?

*fjernet da det ikke stemte alikevel*

Vekten på bøkene tilsammen er 2318g.

Så da går de ikke under 1-2 kg alikevel.

Endret av Taz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne kjøpe "Lek med meg"-boka dersom prisen er inkl porto?

Må nesten tenke litt på den, boka veier 560 gram, så den er tyngre enn det jeg trodde.

Edit: Kan se ut til at det ikke lønner seg for deg eller meg å sende den boka alene, siden den veier så mye, og hvis frakt er inkl i prisen så selger jeg den for 95 kr. Og da lar jeg heller være å selge den. :)

Endret av Taz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ingen av bøkene allikevel, i og med at frakta blir så dyr :(

Får heller vente til noen i Oslo-området har for salg så jeg kan hente selv eller møte noen en plass.

Ok. :) Takk for at du sa ifra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...