Silky Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2012 Er så spent at jeg går på veggen snart, så må bare få startet denne tråden for å lette litt på trykket. En liten tass fra Marajuyo (oppdretter i Nederland) skal snart komme hjem til meg! Nåvel... snart og snart, det er gode 4 uker til ennå, men det er ikke lenge syns nå jeg! Jeg er fortsatt ganske ny her på Sonen, men vil gjerne presentere et nurk! Tadaaaa! (Hvilken det blir er ikke helt sikkert ennå, men at det blir en hann er allerede bestemt.) Har ikke noe navn for den lille ennå, så det er bare å poste forslag på gøy! Her er far: pE, s.r. Xanova Wolf Walker Og mor: pE, Kamp. Liquid Marajuyo Og her er de søte små når de var 2 uker gamle! (Lyselilla og gul til venstre er tisper, resten er hanner) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2012 Faren var lekker Gratulerer og velkommen hit! Dette blir spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Gratulerer! Veldig vakre foreldre, syns jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Nydelige foreldre!Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Gratulere med nurket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Kjempeflotte forelde! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Så spennende! Gleder meg til å se flere bilder av nurket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Gratulerer så mye, ser bra ut dette Har selv truffet pappaen til kullet i Frankrike i fjor, og han er en kjempetrivelig fin kar Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silky Skrevet 6. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Født 5/6 og nå 4 uker. Har vokst littegrann...Vet ikke helt om de er gamle nok for den ølen ennå, da... Jeg måtte vente til jeg ble 18! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2012 Gud så søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silky Skrevet 18. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Litt oppdatering. Her er de 6 uker. Bare 2 uker igjen! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 sdfljhshfkbrgbskldfgbslehrg BELGERVALPER :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silky Skrevet 24. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Slitne etter å ha sett masse nytt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Grattis! Den ventinga er forferdelig, men før du vet ordet av det så er dagen her! Har du funnet ut av navn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silky Skrevet 24. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Nope, ikke ennå. Sliter skikkelig med å komme på noe jeg liker, men håper på en måte at det bare popper opp når valpen er i hus 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Gratulerer så masse Hva er planen med hunden? Og hvorfor har du valgt i fra akkurat den kombinasjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silky Skrevet 24. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Gratulerer så masse Hva er planen med hunden? Og hvorfor har du valgt i fra akkurat den kombinasjonen? Planen er LP og agility, så får vi se hvor langt vi kommer. Ellers blir det "følgehund" som skal være med overalt. Hehe. Akkurat kombinasjonen var litt tilfeldig faktisk. I første omgang valgte jeg etter oppdretter, fordi jeg liker at oppdretter og jeg har samme tankegang om hva som er viktig og hva man verdsetter. Denne oppdretteren virket veldig interessert i å finne akkurat valpen som passet meg, mens andre jeg var borti (i Holland) var litt mer "Det er vel det samme, du skal jo trene'n likevel". Så viste det seg at de hadde kull om ikke så lenge og da jeg så foreldrene så falt jeg pladask Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silky Skrevet 28. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Da er det bestemt hvilken det blir! Var på besøk i går og det endte med brun hann, kalt "Brick" av oppdretter. Skal hentes neste uke! Oppdretteren var veldig fornøyd med uttrykket og de små ørene hans. Sosial liten krabat som elsker å følge med på tur allerede. (Det er den svarte valpen på det siste bildet) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Gratulerer med valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Gratulerer! Ingenting er som en belgervalp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 Grattis! Gleder meg til å se bilder av hans første dager hjemme hos deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silky Skrevet 1. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Nå er det valpesnakk i huset ja. Prøver å komme på et godt navn, men det er vanskelig! Jeg tenkte Munti, men "munt" er mynt på Nederlandsk, og vi er ikke helt sikre på den (kjærsten er Nederlender). Ellers kom Merlin opp som forslag. Syns det er vanskelig å velge siden jeg syns voksne Belgere ser litt ut som atletiske ulver (altså ganske majestetiske og elegante) men det lille nurket ser fortsatt ut som en dott.... Kan liksom ikke kalle'n "Dotten". Selv om det sikkert blir kallenavn... Noen som har noen gode ideer? Og ja, jeg er fantasy frelst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silky Skrevet 3. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Da er herligheta i hus! Bildet er fra turen hjem der han ikke klynka eller ble bilsjuk i det hele tatt Stolt av tassen allerede. Nå sover han ved siden av alle ledningene til dataen som han bare har prøvd å tygge på 3 ganger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Da er herligheta i hus! Bildet er fra turen hjem der han ikke klynka eller ble bilsjuk i det hele tatt Stolt av tassen allerede. Nå sover han ved siden av alle ledningene til dataen som han bare har prøvd å tygge på 3 ganger Nydelig, gratulerer! Blir spennende å følge deg og belgeren din! Har selv hentet meg en belger for 3uker siden på mandag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silky Skrevet 3. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Nydelig, gratulerer! Blir spennende å følge deg og belgeren din! Har selv hentet meg en belger for 3uker siden på mandag Ooh, da har vi race på gang om hvem som får den husren først! Hehe. Bare tuller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts