Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

Oppi lia hjemme på Fauske, sender pappa opp på handletur så sender han bare ned hit. Jeg shipper videre, om nødvendig  :) 

 

Om det er nøyaktig samme sokken, det vet jeg ikke. Men liknende iallefall, står på venstre side litt langt ned her. Jeg hadde slike til Bonnie, de holdt veldig godt både på asfalt, fjell, grus, snø og skare, hun var et ordentlig subbe/gnissedyr. Bruker samme til Keo nå, har bare brukt de noen mil på asfalt og grus, men ingen tegn på slitasje annet enn helt i hjørnet på innersiden som har gnisset  :ahappy:

Hva var prisen? Hvor stort må vi kjøpe? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Guest lijenta

Jeg ahr erfart at hvor mye en potesokk tåler avhenger stort av poten som er oppi. Den puddelen som var her på krise hjem slet potesokker nesten fortere enn vi gikk tur. Mens den vorsteh jeg hadde hun brukte samme potesokker hele vinteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men jeg kjøper sikkert 24 eller 32 sokker. Men de tåler grus og asfalt? For det er barmarkssokker jeg trenger!

Det er der jeg bruker sokkene, så vil absolutt si de tåler en støyt! Men som nevnt handler det litt og hundens gangelag også :)

Kan snappe deg bilde av Keos sokker som vi har brukt 3-4mil på asfalt, grov og fin grus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der jeg bruker sokkene, så vil absolutt si de tåler en støyt! Men som nevnt handler det litt og hundens gangelag også :)

Kan snappe deg bilde av Keos sokker som vi har brukt 3-4mil på asfalt, grov og fin grus.

Ok. Har brukt noen grove fra non stop på Nora på grus som holdt. Men de er selvsagt forsvunnet. Vanlige er fillete etter en tur. Nå har jeg malt alle jeg har med silikon, så de skal tåle mer. Hvordan er Str på disse? Nora har veldig små poter. Nesten en kattepote :P haha

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har brukt noen grove fra non stop på Nora på grus som holdt. Men de er selvsagt forsvunnet. Vanlige er fillete etter en tur. Nå har jeg malt alle jeg har med silikon, så de skal tåle mer. Hvordan er Str på disse? Nora har veldig små poter. Nesten en kattepote :P haha

Alt jeg vet er at Keo har grønn størrelse. Tenkte jeg skulle høre med dem om fult størrelsekart :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvantumspris på 15kr pr sokk ved kjøp over 50stk, så det kommer litt ann på hvor mange folk trenger og hvor mange vi evt blir på laget :)

Vet du om de har flere farger enn svart? Vi trenger knæsje farger sånn at jeg finner de igjen om de faller av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å kjøpe inn refleksvester (med glidelås) med klubben sitt navn og logo på til vår lokale hundeklubb. Noen som vet om en nettside hvor man kan bestille vest og trykk samtidig? En fordel om man kan få vestene i spreke farger. Voksne størrelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde selvfølgelig tatt de aktuelle sokkene ut av sortimentet og gått over til den gummierte typen med fór i. Størrelser er på vei, men er de aktuelle? :)

Hvilke sokker er det? Like gode på grus/asfalt? Pris?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planlagt litt dårlig, og trenger muligens flere dummyer før neste søndag. Noen som vet om noen nettbutikker som er kjappe eller en fysisk butikk på østlandet? @Betty @MarieR @Pim?

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt. :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt. :)

Så bra! Takk for tips!

Nå fikk jeg akkurat vite at det er ikke sånn "må ha"- visstnok, men jeg skulle jo gjerne hatt flere uansett... Men når portoen nesten dobler prisen på et par dummyer, kjenner jeg lommeboka krymper seg litt. *tenke, tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Rosa bitepølse, anyone? :) Vet jeg har sett det, men finner det ikke igjen... husker også at det var et sted som hadde rosa biteskinn, men finner ikke det heller. :P

http://agilityshop.mamutweb.com/Shop/List/Leker/119/1

http://www.4dogs.no/hund/bruks-og-trening/losbitt-stoff#&variation=228788

http://brukshund.net/butikk/belonningleker

Noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjenestedekken som man kan bestemme farge og broderi på selv? Jeg vet kun om Kiffani og ønsker ikke å støtte dem.

Edit:

Fant noen selv, men det er svensk. Så da står det SBK istedenfor NBF.

http://www.mach.nu/

http://loboo.se/ lager også. Det står SBK, fordi det er påbudt hvis man skal konkurrere i Sverige. Men det er sikkert mulig å høre om de kan skrive NBF?

Red: CM design kan visst også lage.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjenestedekken som man kan bestemme farge og broderi på selv? Jeg vet kun om Kiffani og ønsker ikke å støtte dem.

Edit:

Fant noen selv, men det er svensk. Så da står det SBK istedenfor NBF.

http://www.mach.nu/

Jeg har bestilt fra Arkoz hundeutstyr til Lykke (fb side). Er veldig fornøyd, og kommer til å bestille til Harly derfra også :)

post-838-0-06191000-1405103463_thumb.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...