Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger


Wanderlust
 Share

  

15 stemmer

  1. 1. Hvilken dag passer deg?

    • Mandag
      8
    • Tirsdag
      8
    • Onsdag
      8
    • Torsdag
      6


Recommended Posts

  • Svar 241
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Men skal vi si torsdag da? Hvem kommer?

Aner ikke hvordan været er i Oslo, men her bøtter det ned nå. Så håper ikke det blir sånn at alle plutselig trekker seg, for jeg tenkte å dra uansett.

Vi kommer uansett! Regn, torden, storm = Koste det av seg! Ingenting skal stoppe oss! Men blir en del idag da og det er gøy! Mye å trene på idag vi.. Er jo bare ei uke til mesterskapet!

Vi har veldig lyst til å være med, men må se an om vi får tid og ork til å dra såpass "langt" når praksisen på skolen starter. Mandag, tirsdag og onsdag passer vel egentlig best, i hvert fall en stund fremover. Har ikke stemt, siden det som sagt ikke er sikkert jeg får vært med så mange ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra har vi middagsgjester (men ikke før 19, så hvis noen er med på trening kl 16 eller 17 f.eks., så er vi med!) :P Og tirsdager er det vanligvis lp-trening på Brekke. Mandager derimot, er fine dager! Skal trene med dyra i dag, er på Isdammen på Årvoll (friområde) fra kl 1730, om noen vil joine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i morgen klokken 18 :ahappy:

Imorgen kl 18 hørtes supert ut det :) Om det er flere interesserte så dukker nok Yaris og jeg opp (dette trenger vi altså!)

Vi kan sikkert imorgen. Så lenge jeg kommer meg dit uten problemer. Hvor blir det? Samme sted som sonentreffet i vår? Ekeberg Camping?

Da er vi hvertfall 4 stk da. Samme sted som sonentreffet ja. På motsatt side av veien for Ekeberg camping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...