Gå til innhold
Hundesonen.no

Rollington Bob's Your Uncle


tm100021
 Share

Recommended Posts

Oliver er født 01.05.2011. Har var ikke akkurat planlagt, men etter å egentlig ha vært litt ute etter en tispe ble jeg tilbudt en hannvalp fra Tomas Rohlin, og etter å ha sett bilder og film, så falt jeg pladask :)

Etter en laaang og slitsom Danmarks tur, så er Oliver endelig fult og helt min (Og Sophia sin! Ikke verst å være medeier i sin første hun når man er 5 mnd gammel... Fin 5 mnd gave, eh? :P )

Han er uredd og tøff, frempå men ikke "vill i blikket" mer tankefull. Han trenger ikke tid til å takle ting, men liker å studere rundt seg. Han har vært igjennom mye på flyplassen idag, og takler alt med strak labb, med å sitte oppi baggen og titte rundt seg. Han er veeeeldig glad i folk som løper og barn :)

Føler dette virkelig er rett! Er forelsket :wub:

post-478-0-82993200-1311180667_thumb.jpg

Oliver

251770_2151219380676_1252118398_2625587_3679461_n.jpg

264833_2177379554664_1252118398_2662627_195630_n.jpg

246713_2138717308132_1252118398_2606258_3737673_n.jpg

250040_2122393060036_1252118398_2582787_11273_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nytt bilde av han idag

Oliver har nå avsluttet sin valpeshow karriere og endte opp med 7 (av 7!) BIR, med BIG&BIS som beste resultat Jeg er veldig fornøyd med utviklingen hans. Han og Sophia er virkelig best

Takk alle sammen! Ja, han begynner å bli mann nå, og han er enda penere uten selvlysende øyne kan jeg fortelle dere Han har forresten en ro over seg som jeg digger, uten at det går utover treningskva

Posted Images

Forøvrig så er navnet hans et utrykk " Bob's your uncle" blir brukt til at "sånn er det bare", oppdretteren ga han det navnet da han er veeeldig fornøyd med han i kullet, og ville gi det navnet til den han følte presenterte oppdrette hans, fordi han bare er en Rollington som han ønsker en Rollington hund skal være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er i slekt :) Moren hans (Rollington Perhaps, Perhaps, Perhaps) er etter Rollington Flæskelækker(for et navn :lol: ) og Pahlex Dollar N Dime. Hun er broren til uhm. Farfaren til Mikkel, om jeg ikke blander nå :P

På far siden er Milas Lativ Fever faren :)

Stemmer som du sier, Rollington Flæskelækker og Rollington Fidusen (Mikkels farfar) kommer fra samme foreldre. :)

Milas Latin Fever, ja, er han på lån fra USA, eller har de kjøpt ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer som du sier, Rollington Flæskelækker og Rollington Fidusen (Mikkels farfar) kommer fra samme foreldre. :)

Milas Latin Fever, ja, er han på lån fra USA, eller har de kjøpt ham?

På lån. Et CACIB til så er han int så skal han tilbake... De har veldig lyst til å kjøpe , men eieren er ikke intr i å selge han :) (Skjønner godt de vil kjøpe han, han var virkelig herlig.) Og absolutt ikke så ekstremt hode som på amerikaner bildene jeg har sett av han, amerikanerne har en tendens til å klare å få det fremt veldig ekstremt på bildene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...