Gå til innhold
Hundesonen.no

World Winner Paris + French winner show


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Hva skjer med personen i ehm.. klatre gear.. ? :P

Det er utstyr for å ta bilder - diverse linser og blitzer og ulike kameraer i lommer og vesker. Jeg fikk fryst skjerm da, men antar at sponsorene Our Dogs og Eukanuba skulle ha noen ord.

Så fantastisk med BIS2 til Norge! Den akitaen var virkelig lekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jøsss... den terrieren må være feil :blink:

Men 2.BIS til Tangetoppen!!! Grattis! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Jeg trodde Akitaen kunne gjøre det bra, selv om det ikke er "min" type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg likte ikke akitaen jeg - jeg synes den så feit ut - men moro med BIS2 til mopsen da. Den terrieren var jo helt horribel - stod pent, men kunne jo ikke bevege seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Seriøst, slike fanfarer har ikke noe på en hundeutstilling å gjøre. Greit en gang med ett instrument.

Og hva pokker har en flokk med jakthunder brått i ringen å gjøre :blink: Man skal liksom se vinnerene nå, ikke masse annet tull!

Så mye bråk de lager generellt i ringen imens det står på!? Roping og skriking fra speaker damen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Seriøst, slike fanfarer har ikke noe på en hundeutstilling å gjøre. Greit en gang med ett instrument.

Og hva pokker har en flokk med jakthunder brått i ringen å gjøre :blink: Man skal liksom se vinnerene nå, ikke masse annet tull!

Så mye bråk de lager generellt i ringen imens det står på!? Roping og skriking fra speaker damen osv.

Jeg slo av jeg, hoppet jo som en stukken gris her jo! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...må bare få det ut...

Si etter meg:

american akita, american akita, american akita, american akita, american akita, american akita, american akita, american akita...

Tøft med BIS2 til Norge!

Og hinsides med norsk verdenmester i LP!!!!!

Litt trist å sitte her oppe og prøve å få resultater når planen var å være der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at en nasjon som arrangerer WDS vil vise sine nasjonalraser, litt hundekultur, etc - og jeg synes det er sånt som er gøy å få se, lære mer og få sett mange individ av en rase en ikke ser ofte i Norge.

Men det er, kjære Frankrike, noe med TIMING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en time foran skjema. Satte meg ned og skulle se BiS, og så var det over. Frankrike har skuffa så jæ... gjennom hele arrangementet. Virker mer som om det er en nystartet lokal hundeklubb som arrangerer et lokalt stevne, ikke WDS :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, så utrolig mye morsomt som har skjedd på skjermen som jeg ikke har fått sett da! Håper Østerike er like ille jeg, slik at jeg kan more meg :lol: Haha!

Hvem vant forøvrig? Trodde det var terrieren da alle tok bilder av den mens jeg så på.

Super kult med norsk i toppen på både LP og utstilling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...