Dagens Middag

2,884 innlegg i emnet

I dag ble det sushi, gratis til og med :ahappy: Det er ikke så galt å ha en bra fiskebutikk ved siden av jobben, de kommer innom med sushi som er helt fin, men som de ikke kan selge i morgen på grunn av holdbarhetsregler. Jeg liker sushitorsdager :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knekkebrød i dag og... :icon_redface: I morgen må jeg lage ordentligmiddag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i Dag blir det vafler til middag. Matlysten er blåst bort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Scampi rørt i kokosmelk med litt sweet chili, fullkorns ris og wok grønnsaker :)

Det hørtes godt ut :drool:

Jeg hadde også wok i dag.

Kylling med chili, hvitløk, selleri, vannkastanjer, gulrøtter, ris og østerssaus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scampi rørt i kokosmelk med litt sweet chili, fullkorns ris og wok grønnsaker :)

Det hadde jeg på onsdag :) Deilig!

Idag blir det Sushi tror jeg. Fredag jo :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kyllingfilet, kokte poteter og fløtesaus, jeg hater grønnsaker så slikt skvip har jeg ikke til :)

Hundene stakk visst av med kyllingfileten :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag spiste vi billigtaco :lol: Det er rett og slett mexicansk gryterett + kjøttdeig + lefser (+ dressing) = Taco, bare mye billigere xD

Mmmm det var en god idé, samme med tacogratengen :)

Igår lagde jeg pizza, enkelt og greit med deig, pizzasaus, ost og pepperonipølse som jeg kutta opp i små biter.

Nå har pizza i lange tider fremover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag blir det tikka masala lasagne (vegetar selvfølgelig). En av mine absolutt favoritter til middag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kokt laks med grønnsaker og løksaus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag blir det kylling i pita med kinakål, mais, paprika, rømme og taco saus. kan hende jeg slenger mine en tur i grilljernet etter at alt fyll er stappet inni også, rask og god fredags mat :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

McDonald :lol:

Me too :lol:

Jeg hadde allerede satt mat i ovnen da det tikket inn sms fra Jeanette om dinnerdate - og hvem er vanskelig å overtale?? :whistle:

Knekkebrød i dag og... :icon_redface: I morgen må jeg lage ordentligmiddag.

:lol::lol:

Dagens middag ble det jeg egentlig skulle ha i går: ovnsbakte fiskepinner og potetbåter med pepper og Maldoonsalt, med cherrytomater, sukkererter - og en dæsj remulade til :D. God og mett i magen i dag også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag blei det stekt seibiff med poteter,revne gulerøtter,kokt brokkoli og smeltet smør :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag blei det stekt seibiff med poteter,revne gulerøtter,kokt brokkoli og smeltet smør :)

Flink og sunn du er da :)

Siden jeg klarte å brenne pizzaen jeg lagde igår, lager jeg en ny idag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag blir det "lasagne" uten plater. Karbonadedeig, kjøttdeigsaus med pesto oppi blandet med røde linser, i en form med hvit saus over og ost på toppen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del blir det marinert indrefilet av svin (de andre i husstanden skal spise får, men det gjør ikke jeg), fløtegratinerte poteter og brokkoli.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag ble det kryddretfile av storfe med grønnsaker :) nam nam

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag ble det pasta med parmesansaus, den varianten på boks som tryller seg til mat når du tilsetter kokende vann :whistle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag ble det pasta med parmesansaus, den varianten på boks som tryller seg til mat når du tilsetter kokende vann :whistle:

Du må gjerne komme en tur og kline bebiser og spise ordentlig middag som ikke er basert på pulver og kokt vann, hvis du vil det :ahappy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag skal jeg lage hjemmelaget pizza til samboeren. han hadde kjøpt alle ingrediensene og håpet på at jeg ville lage til han i kveld :aww:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjeeelp! :ahappy:

Hva skal jeg ha til middag?

Baktpotet med noe slags biff.. :ahappy:

Pasta.. mmm..

Taco/gratinert taco eller

mosakka?

Livets kvaler... :ahappy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag blir det kylling i pesto!

Bland en boks fløte og ett glass grønn pesto i ei ildfast form og legg oppi 2-4 kyllingfileter.

Del opp litt paprika og sopp og legg over kyllingfileten. (Jeg liker hverken sopp eller paprika, så jeg bruker ikke dette)

Sett i ovnen på 200 c. i 45 minutter. Server med stekt bacon, ris, hvitløksbaguetter og salat. Namnam!

Tacoform er også en favoritt.

Stek kjøttdeig og ha på vanlig taco kryddermix. Hell over ett glass med chunky salsa, om man vil bruke mild, medium eller hot kommer an på hvor sterk man liker maten. Jeg bruker som regel medium. De som liker det ekstra sterkt kan hakke opp litt jalapenos og ha oppi kjøttdeigen. Putt fyllet i tacolefser, rull de sammen og legg de på rekke i ei ildfast form. Hell over en boks med creme fresh og strø ost på toppen. Server med salat!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive