Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm Dogs4All


MegaMarie

Recommended Posts

Kanskje litt tidlig, men shit au. Dette er en stor utstilling, og jeg som har drømt i så mange år om å dra dit, skal endelig i år realisere drømmen sin :aww:

Jeg stiller da jenten min i åpen klasse. Vi kan jo drømme om stor certet, men jeg har liten tro på det, ettersom at det sikkert blir en utstilling med mange hunder på ;) Vi stiller egentlig bare for gøy :hyper:

Papillon skal dømmes av Gunnar Nymann. Noen som har erfaringer med han?

Forøvrig er jeg behjelpelig som handler på lørdagen, og søndag, så samt det ikke krasjer med egen hund :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Planen er jo selvsagt å dra hit, men med termin 17. november kan jeg liksom ikke si noe sikkert. For alt jeg vet kan mikro være ordentlig pøbel, velge å gå på overtid slik at fødsel kræsjer med Dogs4all. Tror liksom jeg blir nødt til å prioritere fødsel da :hyper: ?

Fra spøk til alvor må jeg altså se an mikroen's ankomst før jeg kan planlegge denne utstillingen. Yodelmannen skal være medansvarlig på den tekniske biten som vanlig, og om jeg har fortsått det riktig skal jeg være med på å delegere og ordne skrivere (iallefall i forkant av arrangementet).

Jeg har fått beskjed om å være "ferdig-født" til denne utstillingen, så får vel prøve å holde det ;)

(Det beste hadde vært om mikroen kom etter Oktoberutstillingen i Leto og før 15. november- da er det ingen utstillinger på programet, og han er stor nok til å være med som tilskuer på Dogs4all).

Uansett skal jeg melde på noen hunder, så får vi se om det blir jeg som skal løpe med dem. Tara skal iallefall meldes på.

Tror Maren melder på Elvis selv (?), i tillegg kommer nok Fogo, Krona og Roxy.

Kanskje Gudrun kommer også???

Da hadde jeg fått til oppdrettergruppe med bare F'ene! DET hadde jo vært moro!

Kanskje jeg også burde melde på Luna? For å få til en avlsgruppe??

Ekstra gøy er det jo at man på denne utstillingen også kan få juniortittel! (Moro for oss som har 5-6 juniorer med iallefall :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg gikk glipp av i fjor, og ikke søren om jeg skal gå glipp av den i år igjen :hyper: Jeg kommer med basselusk Krona, og DP Fixa. Gleder meg skikkelig, skal hjelpe yodelmann der jeg trengs, det blir gøy ;) Yodel: viste ikke at man kunne få junior tittel, nå fikk jeg jo en del flere nerver! Går denne til beste junior tispe og hann da eller? Jeg synes også at du skal være "ferdig født", til den tid, du må jo få meg deg alle juniorene dine :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i og med at det i år er NORDISK blir det utdelt NordJV-10 tittel til beste juniorhann- og tispe ;)

(Dette skjer ikke under de "vanlige" norsk-vinner utstilligene. Nordisk blir arrangert i Norge hvert 4. år- og da med juniortittel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i utgangspunktet nedover og stille en av mine griffon bruxellois-tisper i juniorklassen, men valpeplaner kan sette stopper for hele turen. Har ei som skal parres og løpetida er forsinka... Med min flaks, så blir det vel termin akkurat den helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal, og det blir vel sannsynligvis første gang i championklasse med konkurranse for Linux (forrige gang var vi eneste kooiker på utstillingen, og da føler man liksom ikke så at man har "rykket opp en klasse")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst å ivei, men finner praktisk talt ingenting om dommeren som skal dømme..! Hun heter Moragh Bolton-Lockhart, og har såvidt jeg kunne google meg frem til, ikke dømt i skandinavia på endel år. Hun er også fra Skottland, og der er vel ikke internett en like stor del av en oppdretters verden som her i Norge.. Så det er praktisk talt håpløst å finne bilder av hunder hun har satt opp, og ergo blir det vel et skikkelig sjansespill! Tanken er vel å stille Nenya i alle fall, Tulla må jeg vurdere litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer dit med Tia, Cita og Ikke :hyper: Tror ikke jeg orker å konkurrere i noe lydighet, men kaanskje LP3 med Tia.

Skal hvertfall stille Memphis og Sting (vorstehhunder) i AK og champ.

Mannen med vorseth vurderer å melde på, så kanskje vi får til en liten duell? ;)

Jeg har veldig lyst å ivei, men finner praktisk talt ingenting om dommeren som skal dømme..! Hun heter Moragh Bolton-Lockhart, og har såvidt jeg kunne google meg frem til, ikke dømt i skandinavia på endel år. Hun er også fra Skottland, og der er vel ikke internett en like stor del av en oppdretters verden som her i Norge.. Så det er praktisk talt håpløst å finne bilder av hunder hun har satt opp, og ergo blir det vel et skikkelig sjansespill! Tanken er vel å stille Nenya i alle fall, Tulla må jeg vurdere litt senere.

Har satt opp denne som 1st i Limit (Dog da men, uansett) i 2008.Denne som 1st i Limit Bitch (kanskje mer aktuelt for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...