Jump to content
Hundesonen.no
Guest LXT

Marvin og Dany

Recommended Posts

Guest LXT

Herregud, så utrolig vakker! :wub:

Så skjønn! Ingenting er søtere enn små valper! :D

Hun er jo bare skjønn med det lille rampefjeset sitt :heart: .

Hurra, endelig fikk dere internett så Dany kunne få egen tråd også! :D

Hun er kjempesøt. :wub:

Å, endelig! :wub:

Takk! :D

Hun er en glad hund med mye fart i, og hun prater også. I store og små bokstaver. Alt ettersom :P

Guest LXT

Så PEN hun er, i tillegg til å være SØT! :wub:

Veldig pen og søt, og bøllete :whistle:

Ang bitingen, så er den delen med å lage sår på hendene over. Litt knasking må vi nok regne med en stund til :P

Forumet fortsetter under annonsen
Guest

Endelig! :D

Og så fantastisk du skriver, gøy å lese!

Hun er jo helt sukkersøt og bedårende pen! Vil hilse på!

Ellie hilser til Marvin og sier at det varer ikke lenge før det er han som må jage etter henne med pinner, og at det noenganger er veldig veldig vanskelig å få tak i pinnen igjen. :no:

Veldig pen og søt, og bøllete :whistle: Ang bitingen, så er den delen med å lage sår på hendene over. Litt knasking må vi nok regne med en stund til :P

Allerede? Jeg minnes arrete armer i sikkert 4 mnd etter henting. :lol:

Gleder meg til å høre mer, og ikke minst treffe henne!

Noen er litt pen, tenk! :aww:DSC_7223.jpg

Bittelille skatten vår. :heart:

DSC_7325.jpg

Sjokofanten og knertmonsteret. :wub:

Sjokoknert.jpg

Alle valper burde ha en Aiko! :yes:

DSC_7159.jpg

"Kom ut derfra, da, lille sjokofant!"

DSC_7175.jpg

Skjønningene:

DSC_7177.jpg

Dany the ork:

DSC_7156.jpg

Studie av en rynkemunn:

DSC_7187.jpgDSC_7195.jpgDSC_7188.jpg

• Like 2

Guest LXT

Lille gullet :wub:

Jaaa det er akkurat det hun er :rofl:

Min favoritt i kullet :wub: grattis, blir spennende å følge dere videre! :)

Aww, Dany hilser og lover røverhistorier frammover :innocent:

Altfor søt! <3

Ja hun er det, derfor må jeg bare susse henne opp med jevne mellomrom :lol: Spesielt den myke bollemagen!

Endelig! :D

Og så fantastisk du skriver, gøy å lese!

Hun er jo helt sukkersøt og bedårende pen! Vil hilse på!

Ellie hilser til Marvin og sier at det varer ikke lenge før det er han som må jage etter henne med pinner, og at det noenganger er veldig veldig vanskelig å få tak i pinnen igjen. :no:

Husk at hun heter Dany, det er å forvente at en drage dukker opp innimellom :whistle:

Hun er ganske sukkersøt når hun har sovet, for da er hun slomotion og litt groggy. Med de trøtte øynene og så kan hun bare ligge eller sitte der å eksistere mens hun kommer til seg selv.

Men når hun er i farta så er hun virkelig en turbo altså :ike:

Marvin får bare venne seg til at det har kommet en pinnefant i hus, han går ikke inn i diskusjoner med damene. Så da får heller mamsen leke litt :P

Allerede? Jeg minnes arrete armer i sikkert 4 mnd etter henting. :lol:

Gleder meg til å høre mer, og ikke minst treffe henne!

Småsårene på hendene er på vei til å gro nemlig. Men det er ikke fordi hun har sluttet helt med å være krokkofant, men jeg prøver å ha litt fokus på denne pirayaglefsingen :P Og det er ikke like gøy å henge i armen uten noen kul respons enn å fange lekene/pinnene mamsen leker med. Så får vi bare ta det derfra :)

Guest Jonna

Åh nå fikk dere meg faktisk til å savne sovene valpe på armen og kose bebis mage :wub:

Og det er godt gjort :lol:

Gleder meg til å hilse på! (jeg kan få hilse på din valp så kan du få hilse på min;) (Og HAR du farga håret?! HVA er galt med å være blondine om jeg tør spørre? ;)

Naaaawwww :D.

De e rjo bare så himla søte, men jammen har hun vokst mye siden jeg så henne, men det er jo noen uker siden faktisk :).

De e rjo bare så himla søte, men jammen har hun vokst mye siden jeg så henne, men det er jo noen uker siden faktisk :).

Hun har en helt vanvittig vekstkurve. Da jeg kom fra jobb i går hadde hun fått lengre rygg, og hadde i dag blitt kraftigere over magen og låra. :blink:

Guest LXT

Se de ørene da! :wub:

De er så gode å tafse på, bare vent så skal du få prøve :D

Åh nå fikk dere meg faktisk til å savne sovene valpe på armen og kose bebis mage :wub:

Og det er godt gjort :lol:

Hihi Det er veldig koselig å ha frøken Dany på armen altså. Og så lukter hun så godt bebis!

Gleder meg til å hilse på! (jeg kan få hilse på din valp så kan du få hilse på min;) (Og HAR du farga håret?! HVA er galt med å være blondine om jeg tør spørre? ;)

Ja vi må hilse på hverandres, helt klart! Jeg gleder meg :ahappy:

Ang håret så er det der annengangs hårfarging, fordi jeg bommet grovt på en dypere gyllen blond som ble brun-grønt-grått. Og det var IKKE pent. Så da måtte jeg velge mellom å bleike det eller å farge det litt mørkere med en god posjon gyllent i. Derav ble det veldig mørkt, men det var ikke planen hehe

Altså hun vokser veldig fort! Vi synes vi ser det omtrent dag for dag :o

Haha, nå har hun akkurat demonstrert sitt meget spesielle selestup, der hun stuper ned fra sofaen med hodet først, sklir langsmed bakken før hun padler seg opp til stående stilling! :lol: Alt bare for å komme over til den andre sofaen hvor jeg sitter! :wub:

Hun høres herlig ut! Gratulerer med å endelig ha henne i hus, jeg gleder meg til å følge henne videre :wub:

Guest LXT

Ro i stova

IMG_3941.jpg

IMG_3943.jpg

Alle koser seg ute i hagen

IMG_3997.jpg

IMG_3998.jpg

IMG_3999.jpg

IMG_4002.jpg

IMG_4006.jpg

IMG_4007.jpg

IMG_4009.jpg

IMG_4010.jpg

Dany underholder Aiko

IMG_4017.jpg

IMG_4018.jpg

IMG_4019.jpg

IMG_4020.jpg

IMG_4021.jpg

IMG_4022.jpg

IMG_4023.jpg

Aiko og Dany koser seg

IMG_4025.jpg

IMG_4028.jpg

IMG_4030.jpg

IMG_4031.jpg

LItt sofakos

IMG_4033.jpg

IMG_4037.jpg

Guest LXT

Så herlig hun ser ut og jeg gleder meg til å treffe henne i virkligheten :D

Hun er kul, gled deg! :D

Nå har hun kapitulert etter en real runde der hun ikke helt klarte å finne avknappen selv om hun var trøtt. Hun ligger inntil meg i sofaen og sover godt, og så har jeg han handre på den andre siden. Koselig det :)

Guest LXT

Legger ved en uredigert video fra lørdagen, dagen etter at jeg hentet henne :)

Så herlige bilder og så herlig film! Marvin ser ut til å være hakket mer gøyal enn det Tinka er. :lol:

Som jeg skrev på facebook kommer vi gjerne en tur på besøk i morgen litt utpå dagen, hvis det passer for deg! :)

Guest LXT

Aww så søte de er :wub:

De ser så lykkelige ut sammen! :D

Ja når Marvin ikke skal sove og Dany ikke har horn i pannen, så har de det riktig så bra sammen :lol:

Så herlige bilder og så herlig film! Marvin ser ut til å være hakket mer gøyal enn det Tinka er. :lol:

Som jeg skrev på facebook kommer vi gjerne en tur på besøk i morgen litt utpå dagen, hvis det passer for deg! :)

Oj, det så jeg ikke. Face har ikke gitt meg en sånn rød notis. Men bare å komme! Så gøy! :bananas:

Forumet fortsetter under annonsen