Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, Bø i Telemark. Hvem skal?


Scarlet

Recommended Posts

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar
Guest lijenta

Jeg skal da vøre der. Blir nok utstilling og lydighet og dugnad på lørdag og skriving på søndag regner jeg med. Har ikke meldt på enda, men det kommer det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal... men har ikke fått røven i gir og omregistret ham til NKK, så vet ikke om det blir stilling eller bare titting.

Hvordan er det, går det å stille hund som er registrert i DKK? Litt ot men...

Hund som er permanent innført i Norge må være innregistrert i NKK for å stille.

Send inn til reg. fort som svint, og forklar situasjonen, så ordner det seg nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal :D

Supra skal stilles på lørdagen og på søndagen er planen å debutere i lydighet med henne. (Forutsetter at ryggvondten jeg går sykemeldt med nå ikke viser seg å være prolaps sånn at vi kan få trent ordentlig fremover....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal,og skal stille dalmisfrøkna mi...

Lola- joda du tør- jeg vil nemlig hilse på Casper- så det så...

Elin: er det stygt å spør om vi skal møtes for lek, siden du er sykemeldt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Bella kommer opp i pels igjen til da så skal jeg stille, men det er nok ikke særlig sannsynlig. Vet ikke om jeg skal satse på ordinær frist eller vente litt og heller betale litt mer enda. Får se an når det nærmer seg.

Om oppdretteren min skal ivei så kommer jeg uansett for å se på. :D

Dommeren ga Bella ck og 2 btk. når vi stilte for han i november, men da var det bare 7 tisper påmeldt så jeg tror uansett ikke vi har noen sjanse om certet. Men man vinner i alle fall ikke om man ikke prøver.. :P

Labbis; Bor du langt unna? Kanskje jeg og Bella kunne sovet hos deg mot at du får sitte på med oss? :P:P Bare hvisomatte dersomatte, er ikke noe sikkert vi skal enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal,og skal stille dalmisfrøkna mi...

Lola- joda du tør- jeg vil nemlig hilse på Casper- så det så...

Elin: er det stygt å spør om vi skal møtes for lek, siden du er sykemeldt???

Jo jo, kommer uansett vi, vil hilse på dere og! :D (For man har vel lov til å ta med hund inn selv om man ikke stiller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbis; Bor du langt unna? Kanskje jeg og Bella kunne sovet hos deg mot at du får sitte på med oss? :D:P Bare hvisomatte dersomatte, er ikke noe sikkert vi skal enda.

To og en halv time unna, så du får vurdere om det er verdt det eller ikke :P Her er det alltid åpent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nedover med begge hundene, men bare for å se på og få trent litt i hallen.

I fjor ble jeg faktisk jaget når jeg reiste opp for å bare trene i hallen. Jeg trente i en ring som ikke var i bruk, så ikke sats på det liksom...

Jeg kommer, antagelivis, til å stille Talli (og kanskje Blaze bare for morro)

Bare sånn tillegg: Det er vel slik at om hund nr.1 får Cacib og er Int.uch men ikke godkjent enda, da får nr.2 overført det til seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor ble jeg faktisk jaget når jeg reiste opp for å bare trene i hallen. Jeg trente i en ring som ikke var i bruk, så ikke sats på det liksom...

Jeg kommer, antagelivis, til å stille Talli (og kanskje Blaze bare for morro)

Bare sånn tillegg: Det er vel slik at om hund nr.1 får Cacib og er Int.uch men ikke godkjent enda, da får nr.2 overført det til seg?

Ja, den som mottar res.Cacib får det da overført til seg og det skal gå automatisk, men det tar tid (har enda ikke fått vårt fra NKK Rogaland).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger å stille Cane på denne utstillingen. Noen som vet om overnatting i nærheten?

Vi bodde på Beverøya camping i fjor, og der var det veldig fint :D. Det tar vel ca. 10 min. å kjøre til hallen derfra, om jeg ikke tar helt feil. Vet ikke om de har noe ledig, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor ble jeg faktisk jaget når jeg reiste opp for å bare trene i hallen. Jeg trente i en ring som ikke var i bruk, så ikke sats på det liksom...

Oi, såpass ja :D Var dette i en lydighetsring eller utstillingsring?

Det er jo ikke lov å trene i LP-ring i følge reglene (vet ikke hvordan det er med utstilling, men folk trener i handling i tomme utstillingsringer hele tiden), men dersom det er siste dag og all bedømmelse er ferdig så ser jeg virkelig ikke problemet.

Jeg hadde tenkt å spørre LP-dommeren etter ferdig bedømmelse på søndag om jeg får lov til å trene i ringen for sikkerhetsskyld. Hvis jeg spør pent kan jeg jo umulig få nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...