Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Endelig nye bilder av dem! :P Fine bilder! De ser smashing ut begge to! :ahappy: Men jeg holder en knapp på Kita, hun er litt mer fast i ansiktet (slik jeg liker dem best :whistle: )

Får du mange kommentarer om fargene til Nanti? De er jo ikke de vanligte så :lol:

Vil tro Nanti vil stramme seg opp en del i hode når hodet utvikler seg mer :D Får faktisk fler kommentarer på Kitas farge, mange som har sett bilde av kuperte harlquiner, mye brukt i reklamer osv :P Eller tenkte du på det gråe hun har?? :P

Vi er i hvertfall meget spent på debutten til den unge damen, hun har en rå kropp, og et bra steg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro Nanti vil stramme seg opp en del i hode når hodet utvikler seg mer :D Får faktisk fler kommentarer på Kitas farge, mange som har sett bilde av kuperte harlquiner, mye brukt i reklamer osv :P Eller tenkte du på det gråe hun har?? :P

Vi er i hvertfall meget spent på debutten til den unge damen, hun har en rå kropp, og et bra steg :P

Nanti mener du vel :whistle::lol:

Men ja de er virkelig skjønne begge to! Vi trenger å møtes snart igjen! Tass savner iallefall Kita :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er nydelig den blå fargen, men det er sjeldent jeg har sett "ku farget" før :ahappy: Det er kult, og regnet med det ble et blikkfang ute blant folk.

Ang slapphet i ansiktet, jeg ser mange voksne GD som har hengeøyne og lepper, så det virker som det går på linjer. Kom over en fransk oppdretter og alle hundene så nesten ut som en Nappe i ansiktet! Ikke særlig pent! Nanti er ikke ille sånn sett, ikke misforstå, men man ser litt forskjell på de to i ansiktet. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er nydelig den blå fargen, men det er sjeldent jeg har sett "ku farget" før :D Det er kult, og regnet med det ble et blikkfang ute blant folk.

Ang slapphet i ansiktet, jeg ser mange voksne GD som har hengeøyne og lepper, så det virker som det går på linjer. Kom over en fransk oppdretter og alle hundene så nesten ut som en Nappe i ansiktet! Ikke særlig pent! Nanti er ikke ille sånn sett, ikke misforstå, men man ser litt forskjell på de to i ansiktet. :whistle:

Ja, det er absolutt #mer" av alt på Nanti, og hun kunne vært strammere :ahappy: Mens Kita kunne hatt en aning mer lepper, hun blir fort litt snipete hvis hun strammer truten :P

Haha dyrlegen vår kaller Nanti for kua LOL Generelt når man går rundt med GD får man mange blikk og spørsmål :lol: Folk som kjører forbi kjører nesten av veien til tider hihi

Og GD'er fra tyske linjer er ikke pent, masse løsskinn, slik du forteller om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanti er bare RÅ! Hun har også en sinnsykt bra front, og det er virkelig noe som trengs i rasen. Og hun har akkurat nok lepper, som du sier har faktisk Kita litt lite, til tross for mye tysk blod. Veldig pene jenter begge to :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanti er bare RÅ! Hun har også en sinnsykt bra front, og det er virkelig noe som trengs i rasen. Og hun har akkurat nok lepper, som du sier har faktisk Kita litt lite, til tross for mye tysk blod. Veldig pene jenter begge to :ahappy:

Helt enig med deg Tulip :lol: Nanti har et veldig pent skåret hode, med bra leppevinkel og parallellitet i hode :D Fronten er gull vært :P Kita har litt lite, men bra lengde på hode :P

Gleder meg til å se Nanti som voksen dame om et par år :P:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige nydelige jentene!

Nanti begynner å se "voksen" ut, moro. Kita er flott som alltid, majestetisk dame!

hehe Nanti er en forvokst valp på 56,6kg og 84 cm høy :lol: MYE igjen der fortsatt :whistle: Men fint at hun vokser sakte men sikkert :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BasenjiCosmo: Ja, de er søte ikke sant? :whistle: Og de begynner å ta form nå :ahappy: Klart en del igjen på Nantipanti, men det kommer seg :lol: Spennende frøken jeg håper gjør suksè i ringen :D

Cavalita: Vi kommer nok opp til Tr. Heim til sommeren, NGDK arrangerer utstilling der oppe da :P Så da tar vi nok turen, så sant økonomien tillater det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BasenjiCosmo: Ja, de er søte ikke sant? :whistle: Og de begynner å ta form nå :lol: Klart en del igjen på Nantipanti, men det kommer seg :D Spennende frøken jeg håper gjør suksè i ringen :P

Cavalita: Vi kommer nok opp til Tr. Heim til sommeren, NGDK arrangerer utstilling der oppe da :P Så da tar vi nok turen, så sant økonomien tillater det :P

Ja, dit har jeg og tenkt meg. :P

Var forresten på miljøtrening med Baby i går, og fikk en kommentar fra ei som ikke var der forrige uke, hun har altså ikke sett Baby på 2 uker. Hun sa at hun var sikker på at hun hadde vokst 20 cm siden sist. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dit har jeg og tenkt meg. :D

Var forresten på miljøtrening med Baby i går, og fikk en kommentar fra ei som ikke var der forrige uke, hun har altså ikke sett Baby på 2 uker. Hun sa at hun var sikker på at hun hadde vokst 20 cm siden sist. :whistle:

Haha kan jeg tenke meg :ahappy: Innimellom er det nesten så man ser det selv, fra dag til dag :P Så man må frem med målestokken :P

Brått er de dobbelt så høye som da man hentet dem :P Kos deg med valpisen din du :lol: er ikke lenge de har hendig valpestørrelse hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren du har utrolig flotte hunder!

Har savnet nye bilder av de :whistle:

Nanti ser skikkelig lekker ut, er det på Hellerud hun skal debutere? Må prøve å få sett dere isåfall.

Takk :ahappy: Ja, på hellerud er Nantipanti klar for ofesielle klasser :lol: Må trene litt emr føre NKK Bø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, så fine de er! Elsker ståbildet an Nanti. Hun ser bare sååå staselig ut. Måtte vise det til typen, som ikke er sånn spesielt hundeinteressert, men han likte virkelig hundene dine :whistle: Heldiggrisen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BasenjiCosmo: Ja, de er søte ikke sant? :whistle: Og de begynner å ta form nå :ahappy: Klart en del igjen på Nantipanti, men det kommer seg :lol: Spennende frøken jeg håper gjør suksè i ringen :D

Cavalita: Vi kommer nok opp til Tr. Heim til sommeren, NGDK arrangerer utstilling der oppe da :P Så da tar vi nok turen, så sant økonomien tillater det :P

Helt sant :P

Vi møtes vel i ringen om noen mnd vi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria: Ja, hun er ei staselig flo0tt dame blitt :lol: Begge to er noen skikkelig sjarmører :D Ikke verst at du fikk typen din til å like to GD'er :) Ikke alle som liker så store hunder :D:lol:

BasenjiCosmo: Det gjør vi nok :D Gleder meg til å se fler blå :D

Rottmaneier: Ja, jeg var i flatebyhallen :D Var med ei vennine med sin brindla tispe :lol: Gikk bra med Lara som hun heter også, blei BIG 2 :D Var DSG i gruppa din??

Sissi: Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria: Ja, hun er ei staselig flo0tt dame blitt :D Begge to er noen skikkelig sjarmører :D Ikke verst at du fikk typen din til å like to GD'er :D Ikke alle som liker så store hunder :(:)

BasenjiCosmo: Det gjør vi nok :) Gleder meg til å se fler blå :P

Rottmaneier: Ja, jeg var i flatebyhallen :) Var med ei vennine med sin brindla tispe :D Gikk bra med Lara som hun heter også, blei BIG 2 :D Var DSG i gruppa din??

Sissi: Takk :P

DSG er i samme gruppe som GD, så jeg gikk foran GD`en :P Litt rart og gå med ei litta plutt på noen og 20 cm sammen med store beist som GD og Dobermann :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSG er i samme gruppe som GD, så jeg gikk foran GD`en :D Litt rart og gå med ei litta plutt på noen og 20 cm sammen med store beist som GD og Dobermann :D

Hehe mente å ha lest at den var din i tråden fra Flatebyhallen :getlost: Var ikke stor mellom Lara og Dobbisen nei :P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...