Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Veldig fornøyd med at Kita fikk sitt andre CERT om søndagen :D Juhuuuu :aww: Nå trenger hun kun ett lite CERT til før hun er champion :D Samme dommeren digget henne som valp, plasserte henne som nr. 4 av 27 valper på GD spesialen, og han hadde ikke forandret så mye mening :D Og han skal dømme på NKK Kristiansand :) Så da tar vi turen dit :D

Kritikken var også knall:

2 år. meget god type, meget gode proposjoner. Velskåret hode. God leppevinkel. Tilstrekkelig snutebredde. Velplassert hals. Velvinklet frem + bak. Brystkasse som kunne hatt noe mer bredde i dybden. Faller en aning i kryss. Effektive bevegelser, noe løs i front. Vakker farge :D

Så nå skal vi jakte det siste CERTET før vi skal ut i det store utlandet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :aww: Skal se om jeg finner et bilde av frøken blå :aww: Litt vanskelig å få fine bilder innendørs i disse hallene. Men skal se hva jeg finne :lol:

Bilde tatt på Exporama for 14 dager siden

KitapExporama2011.jpg

Får ta CERT bilde når det blir bra vær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med at Kita fikk sitt andre CERT om søndagen :) Juhuuuu :lol: Nå trenger hun kun ett lite CERT til før hun er champion :) Samme dommeren digget henne som valp, plasserte henne som nr. 4 av 27 valper på GD spesialen, og han hadde ikke forandret så mye mening :lol: Og han skal dømme på NKK Kristiansand :P Så da tar vi turen dit :)

Kritikken var også knall:

2 år. meget god type, meget gode proposjoner. Velskåret hode. God leppevinkel. Tilstrekkelig snutebredde. Velplassert hals. Velvinklet frem + bak. Brystkasse som kunne hatt noe mer bredde i dybden. Faller en aning i kryss. Effektive bevegelser, noe løs i front. Vakker farge :)

Så nå skal vi jakte det siste CERTET før vi skal ut i det store utlandet :P

Gratulerer! :P

Godt du klare å tyde kritikken, jeg var "litt" sliten i hånden når GD var i ringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk MrsPowers :lol: Må si meg enig i at hun er ey sjarmerende vesen :) Så utrolig snill og god frøken :P

Var du skriver Anette!?? :) også gir du ikke lyd fra deg eller et tegn på kritikken :lol::P Neste gang ffår du gjøre som soppen, tegne blomst eller smily :) så veit vi at vi har med en sonis å gjøre :P Ikke noe stress å tyde kritikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du skriver Anette!?? :P også gir du ikke lyd fra deg eller et tegn på kritikken :P:lol: Neste gang ffår du gjøre som soppen, tegne blomst eller smily :P så veit vi at vi har med en sonis å gjøre :) Ikke noe stress å tyde kritikken :lol:

Jeg hadde tenkt til å lage blomst til alle soniser i løpet av helgen, men det ble litt for knapt med tid, i tillegg til at både dommer og ringsekretær hang over bordet og så på hva som ble skrevet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt til å lage blomst til alle soniser i løpet av helgen, men det ble litt for knapt med tid, i tillegg til at både dommer og ringsekretær hang over bordet og så på hva som ble skrevet :P

Haha ja, så det :lol: Da så du et stk glad meg også :) haha var nesten ikke fornøyd med CERT :P Skal jeg sveve på frem til NKK Bergen :P

Så neste gang får dommer og ringsekretær holde øya for seg selv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få frem nakkebue, overlinje og parallellitet i hode. Hodet ser mer finskåret ut når de blir holdt :) Og i andre land som USA blir GD'en ørekuppert :D

Flotte hunder altså! Vil se mere bilder av dine!

Forretsen, takk gud for at det ikke er lov å kupere i Norge! Hunder er finest med hele ører :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte hunder altså! Vil se mere bilder av dine!

Forretsen, takk gud for at det ikke er lov å kupere i Norge! Hunder er finest med hele ører :D

Har en del bilder fra Exporama og Leto jeg kan legge opp senere i dag, hvis det er av interesse?? :P

Ja, fint det ikke er lov å kuppere, samme effekten ved å holde de opp :) Og de kan ha normale ører til vanelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...