Gå til innhold
Hundesonen.no

Test av evner


Ulvinna

Recommended Posts

Jeg har "snakket" med dyr tidligere og fått korrekte svar,dog noe vage. Jeg har også lest mennesker og fått korrekte svar men dette også noe vagt.

Jeg tenkte derfor og prøve meg på mennesker og dyr jeg ikke kjenner noe til for og se om jeg faktisk har noe eller om jeg bare har hatt flaks tidligere.

Dette er et seriøst forsøk og skulle jeg klare og få opp noe om deg eller ditt kjæledyr så vil jeg selvfølgelig bli veldig glad om du gir tilbakemelding,dette gjelder også om noe skulle vise seg og være feil.

Er du intr i og hjelpe meg litt på vei så send meg gjerne en PM slik at du kan få e-post adressen min,det eneste jeg trenger er et nylig tatt bilde hvor øynene synes tydelig(altså ikke røde øyne osv), jeg vil ikke ha noe som helst info om hverken deg eller kjæledyret ditt. Det koster deg selvfølgelig ingentingen annet enn det minuttet det koster deg og sende bildet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all interesse! :) Jeg setter meg ned i 9 tiden i kveld og forsøker meg på bildene jeg får. Sender dere svar så fort jeg er ferdig med ditt bilde. :)

Tar litt tid. Forsøkt meg på noen av dere nå,men tror ikke jeg rekker alle i kveld. Jeg må ha noen tilbakemeldinger på de jeg har forsøkt meg på alt slik at jeg vet om jeg driver i riktig retning. Går igjennom alle bildene så fort jeg kan. :)

*Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod Miriam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for all den fine responsen. :icon_confused: Det var litt fler enn jeg trodde som meldte seg så dette kan ta litt tid. Tar litt tid og få kontakt med hvert enkelt dyr og til nå har jeg passert 30 personer som da gjerne også har flere dyr de vil høre fra.

Jeg skal prøve og få unnagjort de fleste i dag men jeg kan ikke love noe. Så vet dere at det kan ta et par dager før alle får svarene sine. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Utrolig kult da.. Men mange her på sonen har jo hjemmesider som du kan titte innom. Derfor blir jeg straks skeptisk.. Men skal sende deg bilder uansset.. Hørtes gøy ut. =)

EDIT:

Jeg kan nesten ikke vente på svar.. Så spent =) . (Håper dem er fornøyde med meg som eier da:S)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager så mye men jeg har hatt så mye og gjøre at jeg har ikke hatt tid til og skrive her. Jeg må nesten si stopp nå, det dukket opp noen uventede ting her og jeg har rett og slett ikke tid til og prøve meg på dere alle sammen. Skal prøve så godt jeg kan og få tatt noen til men dessverre har jeg ikke mulighet til alle enda.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager så mye men jeg har hatt så mye og gjøre at jeg har ikke hatt tid til og skrive her. Jeg må nesten si stopp nå, det dukket opp noen uventede ting her og jeg har rett og slett ikke tid til og prøve meg på dere alle sammen. Skal prøve så godt jeg kan og få tatt noen til men dessverre har jeg ikke mulighet til alle enda.. :/

Men du prøver vell en annen dag?? Ver så snill.. :thumbs: .. Tenkte ikke å få svar på sekundet altså.. Det tar sikkert litt tid å "snakke" med vert dyr/menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Håper du får tid til å prøve på meg etterhvert også:icon_confused:

Men nå ble jeg egentlig litt nysgjerrig på hva de andre har fått ut av dette, dere som har dyr som har blitt snakket med altså:ahappy: Kanskje noen kan fortelle?;)*HåpeHåpe*

*Håpe sammen med*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk dette? Noen som har lyst å fortelle? Fortsetter trådstarter med dette og hva er evt. din konklusjon?

Vel, Emma var en travel og glad hund, men som har mange viktige ting å gjøre, så hun hadde ikke så mye så god tid til å prate med damen :yes: Hun måtte vel løpe avgårde og passe på hva My finner på, antar jeg. Den jobben har hun jo tatt veldig over seg.

Men hvis man skal være realistiske, så kunne jo den lille beskrivelsen passet på de fleste hunder i Norge vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig lyst på svar.

Til trådstarter: Har du sagt stopp for "alltid" nå, eller kommer det svar snart? Jeg sendte inn bilde for lenge siden...

Flere som vil skrive om svaret sitt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Håper du starter opp igjen! Hadde vært moro å få en reading på meg selv.

Jeg skal forøvrig på kurs 06-07 des på Gjøvik, kurs i dyrekommunikasjon. Om jeg får noe ut av det, og får det til, så kan jeg være villig til å prøve meg på noen få hunder til å begynne med. Kommer tilbake til dette etter kurset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...