Gå til innhold
Hundesonen.no

Test av evner


Ulvinna

Recommended Posts

Samme her;)

Hehe, vi skal jo ha lekesession mens jeg er på kurs, da kan jeg teste på Bridie om jeg får til noe. :) Og kanskje jeg får Roya til å faktisk komme på innkalling? :) *ler*

Vi å btw prøve å få til et treff før desember og, det er så lenge til synes jeg. :):P Jeg har noen fridager til gode, har du noen ukedager ledige til leking? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Oh, kåmm ån?? Hold meg mens jeg besvimer av latter! :P

Verden vil bedras...

Nei nei, Mari, du må bare kjenne etter for evnene ligger inne i oss alle vet du :rolleyes: Jeg er sikker på at om du sitter ovenfor charliebassen og ser han dypt inni øynene så vil du få bilder av det han tenker på, om det er helt blankt- så er det vel en årsak til det også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig, greit om dere ikke tror på det - men helt unødvendig med slikt latterligjøring.

Vel, Kristin, det er ikke slik at jeg velger å ikke tro på det, jeg har fått det bevist for meg selv at det er sprøyt. Enkelt og greit. Heldigvis så er det ikke sånn med dyretolking som det er med gud nemlig, jeg trenger ikke å dø for å finne ut at h*n ikke ekstisterer.

Jeg gir meg selv tillatelsen til å latterliggjøre jeg. Jeg ler av de som var overbevist om at det kom en haug med aliens til jorda den 14. oktober også jeg, for vet du hva? Det er bare komisk.

Men si ifra når du kommer til meg, Ulvinna. Du skal få sjansen til å overbevise meg om du tør å ta den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Kristin, det er ikke slik at jeg velger å ikke tro på det, jeg har fått det bevist for meg selv at det er sprøyt. Enkelt og greit. Heldigvis så er det ikke sånn med dyretolking som det er med gud nemlig, jeg trenger ikke å dø for å finne ut at h*n ikke ekstisterer.

Jeg gir meg selv tillatelsen til å latterliggjøre jeg. Jeg ler av de som var overbevist om at det kom en haug med aliens til jorda den 14. oktober også jeg, for vet du hva? Det er bare komisk.

Men si ifra når du kommer til meg, Ulvinna. Du skal få sjansen til å overbevise meg om du tør å ta den.

Men Mari, for å være i vitenskapens navn, så kan du vel ikke utelukke at absolutt INGEN kan ha slike evner, på grunnlag av EN observasjon du har gjort deg? :lol:

For å si det slik da; jeg kunne jo ha droppet alt som het gutter og kjærlighet etter min første kjæreste, fordi jeg da hadde fått bekreftet at alle gutter var som han? Og jeg vet jo nå at slik er det ikke.. Eller hva om en dyrlege ikke finner noe galt med den inkontinente bikkja, kan man da si at ingen dyrleger ville funnet noe? You see my point?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men si ifra når du kommer til meg, Ulvinna. Du skal få sjansen til å overbevise meg om du tør å ta den.

Men kjære deg..Du har jo misforstått hele poenget.. Poenget er ikke og overbevise noen, jeg vil enkelt og greit se for meg selv om jeg klarer det.. Jeg har ingen intr av og bevise meg selv for noen andre enn meg,funker det så synes jeg det er kjempe gøyog en flott mulighet, men funker det ikke så neivel, da funker det ikke..

Om du har sendt meg e-post allerede så kommer svaret etterhvert,om ikke så er du litt sent ute. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...