Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke?


Henriette

Recommended Posts

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
:rolleyes: Jeg stiller en junior tispe, og en junior hann... Og i og med at de er de eneste basenjier i scandinavia født sommeren 2006 (og således er de eneste som er juniorer) og har fått CK på omtrent alt de er stillt på, er sjansen faktisk STOR for at BEGGE kvalifiseres! *Drømme* Meen.. en skal aldri være for sikker på noe her i verden.

Da satser vi på masse Crufts-kvalifiseringer på Hundesonen da :) Lykke til til alle sammen iallefall... Jeg gleder meg iallefall til utstillingen... Begynner å bli en stund siden sist.... hehe... hele 2 mnd :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen med portugisisk vannhund som skal dit, og som jeg kan låne en liten stund for å trene litt utstilling?

Jeg skal nemlig velge portugisisk vannhund som rase når juniorhandlerlaget til Norge skal konkurrere i Sverige i desember, og får tildelt en tilfeldig portis - så jeg prøver å trene utstilling med så mange som mulig for å være borti ulike individer innenfor rasen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen med portugisisk vannhund som skal dit, og som jeg kan låne en liten stund for å trene litt utstilling?

Jeg skal nemlig velge portugisisk vannhund som rase når juniorhandlerlaget til Norge skal konkurrere i Sverige i desember, og får tildelt en tilfeldig portis - så jeg prøver å trene utstilling med så mange som mulig for å være borti ulike individer innenfor rasen:)

Jeg kan muligens få ordnet deg noen vanskelige portiser? :icon_confused: Hvis hun dama er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor skal folk bo da? om det ikke klaffer med caroline så ender jeg sikkert opp på en camping plass :)

Men nå er Dachesn påmeldt, så nå er det ingen vei tilbake ;)

Jeg aner ikke hvor jeg skal bo enda=/

Noen som har tips til en campingplass eller et hotell i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor jeg skal bo enda=/

Noen som har tips til en campingplass eller et hotell i nærheten?

Linne Hotell ligger i hvert fall i nærheten, men jeg er litt usikker på om det kun er forretningshotell etter at Thon overtok i fjor. Du kan jo ta en titt: http://www.linne.no/.

Ellers kan jeg godt lete opp andre alternativer om ingen andre har noen :)

Edit: Linne er greit for privatpersoner, men du får sjekke om hund er tillatt. Eventuelt kan du sjekke i nærheten av Helsfyr eller Nydalen (SAS i Nydalen i hvert fall). Disse blir riktignok lenger unna, så da blir du avhengig av kollektivtrafikk, taxi eller sitte på med noen.

Eventuelt kan du velge et hvilket som helst sted i Oslo, og sitte på med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor jeg skal bo enda=/

Noen som har tips til en campingplass eller et hotell i nærheten?

Kommer an på hva som er "i nærheten". Du har jo både Bogstad og Ekeberg camping, men et lite kvarter å kjøre til utsillingsområdet er det fra de. Sånn ca i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor jeg skal bo enda=/

Noen som har tips til en campingplass eller et hotell i nærheten?

Du har jo Rica Helsfyr hotell. Tror det er det nærmeste. (ca 5+ min unna) Det er det hotellet NKK selv bruker når de arrangerer utstillinger i Oslo området.

Tror at du også får rabatt som medlem i NKK, og hunder er tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre om hjelp til overnatting jeg også. Vi kommer med fly, og har derfor ikke tilgang på bil. Jeg er ikke kjent i Oslo i det hele tatt, men har ringt til mange av hotellene i sentrum, og ingen har plass. Er det noen som har forslag til overnattingsplasser som er litt sentralt (buss, tog, trikk tilgang)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva som er "i nærheten". Du har jo både Bogstad og Ekeberg camping, men et lite kvarter å kjøre til utsillingsområdet er det fra de. Sånn ca i hvert fall.

Helst ikke mer en halvtimes kjøretur ca.

Takk for tips. Ekeberg camping har ikke hytter så vidt jeg kan se?

På Bogstad kosa det 1225,- for ei hytte med dusj og do. Synes det var litt mye, men vi får se. :)

Snakket med Linne hotell ista og der fikk vi ikke ha med hundene.

Noen som har link til andre hoteller i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst ikke mer en halvtimes kjøretur ca.

Takk for tips. Ekeberg camping har ikke hytter så vidt jeg kan se?

På Bogstad kosa det 1225,- for ei hytte med dusj og do. Synes det var litt mye, men vi får se. :)

Snakket med Linne hotell ista og der fikk vi ikke ha med hundene.

Noen som har link til andre hoteller i Oslo?

http://www.hotell.no/

Kan evt gå inn der å søke. Vet ikke om det står på siden om de tillater hund, men du kan jo se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretteren min kommer fra Sverige, hun har med 4 hunder. Så det blir hund-somt hos oss den helgen!

6 spinnville pinschere i ett hus! :D

Å, hun skal bo hos dere altså? Så moro :) Kanskje jeg kan få prøcd å få møtt henne når hun først er her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.hotell.no/

Kan evt gå inn der å søke. Vet ikke om det står på siden om de tillater hund, men du kan jo se :)

Takk :D

Rigte rundt 20 hoteller i går uten å få noe napp, så hadde begynt å gi opp hele greia. Men i morgest ringte de fra Rica hotell å sa de hadde fått ett ledig rom :P

Litt dyrt, men vi har iallefall en plass å sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...