Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppstillingsbilder


xxx12345

Recommended Posts

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Jeg vet ikke så mye om rasen men slik som det ser ut på bildet så ser det ut som om at beina skal være rette både bak og framme?

Da skal vell den ene bak foten litt lengre bak?

Og frambeina var litt skrå framover eller hvordan jeg skal forklare det.

Men ellers var det kjempe flott bilde! Fin bakgrunn og fram beina var helt perfekt på rekke!

Skal se om jeg får tatt et bilde av Blondie og kanskje også Gipsy oppstilt..

EDIT: Endret på det jeg hadde skrvet, fant et bilde av en oppstilt på google og da var vell ene bakfoten litt langtb framme.

Mille.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bilde fra i fjor som jeg er rimelig fornøyd med, selv om pelsen var veldig lang og ustelt. Synes han står veldig fint her, selv om bildet ikke er av det aller beste.

oppstillingax8.gif

Nå er han nynappet, så han ser liksom ikke så pen ut akkurat for tiden(tok en del underull i samme slengen), så da blir det ikke noe nyere oppstillingsbilde med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en tråd i fjor med oppstillingsbilder så åpner en ny en for denne sesongen - selv om sesongen jo har startet for mange.

Her er oppstillingsbilde av lillemor, nå 16 måneder. Tilbakemeldinger mottas med takk.

Hun er så pen :icon_cry:

Kira (nesten 2år):

170207%20076.jpg

Hun står veldig bra, men "henger" litt. Så skulle ha holdt opp hodet litt mer.

Ronya (3 1/2år):

Aronya3.jpg

Bakbenet mot oss kunne vært litt lenger bak, men da er det alltids en fare for at hun henger litt i A, så da er det penere om hun er hakket understilt.

Pepper (9mnd):

IMG_04302.jpg

Synes han står veldig bra, eneste jeg skulle ønske var annerledes var at han så rett frem og ikke på meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For deg med dvergschnauzer så kan denne siden fra den amerikanske dvergschnauzerklubbens sider være nyttige.

Intressant lesning, selv om min lille dvergschnauzer aldri blir en utstillingshund. Oppstilling for oss er kun for morroskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av bildene jeg er mest fornøyd med tiltross for at det var før han stod uten godbit. Nkk Tr.heim i fjor.

Bildet tatt av Mari Stine Johansen

Guro; Syntes Pepper står som en gud! :icon_cry:

Aris-NKK.jpg

Er klar over at bildet er noe stort, men sist jeg krympet det syntes jeg det ble fælt..

Edit; her kommer jo de ekstreme bakbensvinklene frem, hihi :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så pen :D

Takk for det ;) Og selvfølgelig er jeg enig - objektiv som jeg er :icon_cry:

Men hun er et sjarmtroll og maskoten i schnauzerklubben avd trøndelag - lita og nett som hun er og med et utrolig trivelig temperament.

klipper ut bilder

Liker Ronja utrolig godt, kanskje fordi hun har andre farger enn de myndene jeg vanligvis treffer. Men som du selv sier så ser se kanskje litt slukøret og lei ut begge to. Noe av "problemet" med mynderasene kanskje? Jeg kjenner dem ikke så godt, bare wippeten til Freya's oppdretter (men hun tror jo hun er dvergschnauzer stakkar).

Pepper derimot står som den stramme og fine karen han er :P Han får meg til å huske hvorfor jeg ønsket meg dalmis en gang i tiden! Lurer på om Freya må få treffe ham på Lengen så hun skjønner at dalmiser er trivelige hunder de og (hun ble angrepet av en og har etter det vært usikker på store hunder).

Edit: Femidotten, Aris står som en gud han og - men det er kanskje ikke så rart med den superhandleren jeg har skjønt at du er :P

Edit2: Yodel, en gang i tiden hvis jeg får overbevist kjæresten blir det basenji på meg og - det er jeg like sikker på hver gang jeg ser bilde av en av dine :P Håper å treffe dere på Oppdal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Femidotten, Aris står som en gud han og - men det er kanskje ikke så rart med den superhandleren jeg har skjønt at du er :D

Haha, jeg er nok ikke noe sendt fra himmelen eller noe nei :icon_cry:

Og hadde du sett meg med Aris før han lærte å stå selv, så hadde du verken kalt meg handler (bare handler) eller skjønt hvordan jeg fikk velvist på kritikkene den gangen :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guro; Syntes Pepper står som en gud! :P

Takk :P Er veldig fornøyd med det bildet for jeg var på fjelltur med han alene (og han er jo ikke energisk løs på fjellet :rolleyes: ) og likevel stod han helt stille uten å røre et øre :D *drømme tilbake til før trassalderen*

Liker Ronja utrolig godt, kanskje fordi hun har andre farger enn de myndene jeg vanligvis treffer. Men som du selv sier så ser se kanskje litt slukøret og lei ut begge to. Noe av "problemet" med mynderasene kanskje? Jeg kjenner dem ikke så godt, bare wippeten til Freya's oppdretter (men hun tror jo hun er dvergschnauzer stakkar).

Pepper derimot står som den stramme og fine karen han er ;) Han får meg til å huske hvorfor jeg ønsket meg dalmis en gang i tiden! Lurer på om Freya må få treffe ham på Lengen så hun skjønner at dalmiser er trivelige hunder de og (hun ble angrepet av en og har etter det vært usikker på store hunder).

Ronya er min absolutt favoritt i utseende og farge (hadde bare gemyttet vært topp ville oppdretter muligens bruke hun). Bilde av Ronya ble tatt på myndeuts for noen uker siden og det var VARMT, veldig varmt! Så etter å ha løpt rundt og rundt i ringen ville hun ikke akkurat stå og vise seg frem :P Kira derimot synes som regel alltid at utstilling er GØRR :rolleyes: I fjor sanket hun inn cert og i år vil hun ikke vise seg frem i det hele tatt, moro...

Pepper er kjekkasen min :icon_cry: Han digger å vise seg frem, slik dalmatineren ofte gjør. I tillegg er han alltid snill og skjønner ikke hvorfor noen hannhunder knurrer på han (han er jo gedigen). Han vil jo bare leke stakkar! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D Er veldig fornøyd med det bildet for jeg var på fjelltur med han alene (og han er jo ikke energisk løs på fjellet :rolleyes: ) og likevel stod han helt stille uten å røre et øre :icon_cry: *drømme tilbake til før trassalderen*

Ja han er knallflott! Og så må jeg le litt - chihuahuaen nederst i hjørnet ser jo mikroskopisk ut i forhold til Pepper :rolleyes: (kameravinkelen bedrar hihi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen gamle så lenge jeg ;)

Jóga, august i fjor:

i163666898_42075_2.jpg

Hun hater virkelig å bli stilt opp, så dette tror jeg er det beste man kan få til med henne :icon_cry:

Villa, april i år:

i197038887_77206_2.jpg

Villa elsker å showe! Jeg synes hun står litt vel utrstrakt bak her, men eller er alt som det skal

Saeta, august i fjor:

i163672902_48309_2.jpg

Nedrøytet og fæl, men hun står med beina i hvert sitt hjørne, og har en god holdning

Saeta, april i år:

i195763852_29092_2.jpg

Her er hun egentlig i "lekemodus" ute i hagen, så hun henger litt på bakparten og ser litt rar ut :D

Kommer med nye så snart jeg får bilder i posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Zima nesten 7 mnd. Hun står litt dårlig med ene bakfoten... og bakbensvinklene har mystisk nok bestemt seg for å forsvinne akkurat nå i vokseprosessen til fordel for en høyere bakkropp :rolleyes: Jaja, kan trøste meg med at det sannsynligvis stabiliserer seg etterhvert :icon_cry:

Fotografen er Taz :D

IMG_8187copylite.jpg

Her er enda ett fra annen vinkel

Zima3lite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her var det masse flotte hunder!

Herlige sheltier dere har, Caroline & Silje :D

Takk for alle kommentarer om Echo. Han er virkelig en herlig hund. Mer avbalansert, laid back og "cool", men samtidig usannsynlig sprek, morsom og leken gutt skal en lete lenge etter :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her var det masse flotte hunder!

Herlige sheltier dere har, Caroline & Silje :icon_cry:

Takk for alle kommentarer om Echo. Han er virkelig en herlig hund. Mer avbalansert, laid back og "cool", men samtidig usannsynlig sprek, morsom og leken gutt skal en lete lenge etter ;)

Takk Yodel!

Føler jo jeg har litt aksjer i Echo siden han var lille valpemaskoten på handlerkurs i fjor! man skal tidlig krøkes, og det viser at han har treningen, viser seg som en prest :D Han har blitt en lekker kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...