Gå til innhold
Hundesonen.no

Stavanger 8-9 april


tm100021

Recommended Posts

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Her er all informasjon om tidspunkt ol :)

PM SBK

ÅÅ, mange fra hundesonen som kommer jo.. ;)

Skal bli gøy å se folk og hunder in real life.. ;)

Forresten dere som har fått pm, mange amstaffer eller?

Som du ser i mitt forrige innlegg ligger PM'en til utstillingen der! Så det er bare å sjekke ;) Etter det jeg leser av listen er det 2 amstaffer påmeldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille søsteren min sin Chinese Crested. :)

Men hvordan skal en Chinese stilles og klippes? Eller skal de bare barberes? :unsure:

(Hun har en Hairles da)

Hallo der.... Du skal, om den har hår på kroppen (noe som nesten alle har), barbere det bort. I fjeset og på resten av kroppen. Du skal barbere cresten i panna til ned mellom øynene og halen skal ha ca en pekefinger mellom halefestet og håret. Benene skal være barbert ned til siste leddet på beina. Hvor kommer din søster sin hund fra? Er så nysgjerrig:)

De voksne har møtetid i ring 2 klokka 11.00 og valpene skal møte klokka 11.30 i ring 3. Utstilingen er sikkert ved Orre hallen, der NKK har sin utstilling. Blir Morro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo der.... Du skal, om den har hår på kroppen (noe som nesten alle har), barbere det bort. I fjeset og på resten av kroppen. Du skal barbere cresten i panna til ned mellom øynene og halen skal ha ca en pekefinger mellom halefestet og håret. Benene skal være barbert ned til siste leddet på beina. Hvor kommer din søster sin hund fra? Er så nysgjerrig:)

De voksne har møtetid i ring 2 klokka 11.00 og valpene skal møte klokka 11.30 i ring 3. Utstilingen er sikkert ved Orre hallen, der NKK har sin utstilling. Blir Morro:)

Hei. Tusen takk.. :)

Har aldri stilt en Kineser før, og har nesten ingen erfaring i utstillings ringen, så dette kan bli morsomt..

Er veldig nervøs da, hvordan stilles en Kineser?

Hunden heter Maldinis Bonaire, og kommer fra denne Kennelen. http://www.maldinis.com/index.php ;)

Han er da 3 år, og hun har bare hatt han i litt over 1 mnd.

Takk for info.. ;) Har enda ikke fått PM.. Noe jeg aldri får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der Taz:)

Så det er Benny du skal stille. Har truffet han en del ganger da han bodde hos Martha, kennel De la Mahafu. Han er en skikkelig kosegris... hehehe.

Ja da blir det spennende, vi skal gå om certet begge oss to og med to helt forskjellige hunder.

Legger ved tre bilder der du kan se hvordan jeg stiller mine. Som regel så stiller jeg mine fristillt men to stk holder jeg litt, men det er fordi de er så vimsete... hehehehe.

Hilsen Steinar

Kennel House Of Fun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så fine CC'ene er! Den hvite din Steinar er jo et syn!

Jeg må vist jammen meg komme lørdag også jeg... så du får nok "besøk" av meg ved ringen :huh:

Hei der, takk skal du ha.

Ja du må gjerne komme bort til oss, det gjelder dere alle... hehe. Koselig å treffe folk man bare "snakker" med på nettet. Kan være litt stresset når jeg stiller, men etterpå er det flott å snakke hundesnakk... hehehe så kom bort da vel:)

TAZ: Har din søster noen hjemmeside til CC'n sin? Var inne på din side og så at du har en hollender fra Hollyboom, Line. Jeg skulle kanskje hatt en tispe på fòr derfra men ble ikke noe. Vi har to av valpene fra samme kull som din (tror jeg) her i Kristiansand:)

Steinar

Kennel House Of Fun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der Taz:)

Så det er Benny du skal stille. Har truffet han en del ganger da han bodde hos Martha, kennel De la Mahafu. Han er en skikkelig kosegris... hehehe.

Ja da blir det spennende, vi skal gå om certet begge oss to og med to helt forskjellige hunder.

Legger ved tre bilder der du kan se hvordan jeg stiller mine. Som regel så stiller jeg mine fristillt men to stk holder jeg litt, men det er fordi de er så vimsete... hehehehe.

Hilsen Steinar

Kennel House Of Fun

Takk. :)

Da skal jeg prøve å stille han fristillt.

Takk for bilder, trenger all hjelp jeg kan få.. Hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så fine CC'ene er! Den hvite din Steinar er jo et syn!

Jeg må vist jammen meg komme lørdag også jeg... så du får nok "besøk" av meg ved ringen :)

Du har vel ikke tilfeldig lyst å være med meg? Hjelpe meg litt?

Jeg skal stille han selv altså, men trenger fortsatt hjelp.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der, takk skal du ha.

Ja du må gjerne komme bort til oss, det gjelder dere alle... hehe. Koselig å treffe folk man bare "snakker" med på nettet. Kan være litt stresset når jeg stiller, men etterpå er det flott å snakke hundesnakk... hehehe så kom bort da vel:)

TAZ: Har din søster noen hjemmeside til CC'n sin? Var inne på din side og så at du har en hollender fra Hollyboom, Line. Jeg skulle kanskje hatt en tispe på fòr derfra men ble ikke noe. Vi har to av valpene fra samme kull som din (tror jeg) her i Kristiansand:)

Steinar

Kennel House Of Fun

Jo, jeg skulle tro hun har en hjemmeside til Benny, skal se om jeg finner noen Url. :)

Ja, det er meget mulig at de to valpene er fra samme kull som Cody.. ;)

Hvofor ble det ikke noe av da? Hvis du ikke har noe i mot at jeg spør. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg skulle tro hun har en hjemmeside til Benny, skal se om jeg finner noen Url. :)

Ja, det er meget mulig at de to valpene er fra samme kull som Cody.. ;)

Hvofor ble det ikke noe av da? Hvis du ikke har noe i mot at jeg spør. :P

Gjør ikke noe av at duspørr :P

Tiden var ikke riktig da valpene ble planlagt og når de skulle komme. Hadde en del med mine egne hunder da og kunne ikke tenke meg en valp som krever en del på samme tidspunkt. Men etter sommeren eller til sommeren så blir det kasnje en hund av større rase .

Jeg har Linken til kennel De la Mahafu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har en mail addresse til en kontaktperson til denne utstillingen?

Jeg har enda ikke fått PM og har ikke peiling hva klokkeslett jeg skal stille Cody. Hollender er ikke oppført på listen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har en mail addresse til en kontaktperson til denne utstillingen?

Jeg har enda ikke fått PM og har ikke peiling hva klokkeslett jeg skal stille Cody. Hollender er ikke oppført på listen.. ;)

Det har vært mye kluss med PM fra denne utstillingen. Mange som ikke har fått og mange som ikke er satt opp på oversikten, fant ut i går at det var to stk til som var med så da var vi oppi ti påmeldte i min rase. Du kan prøve å ringe til Tarja 51696557/91714079 eller Kjell: 51563026. Hjemmeside: www.sbk1968.com

Hilsen Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mye kluss med PM fra denne utstillingen. Mange som ikke har fått og mange som ikke er satt opp på oversikten, fant ut i går at det var to stk til som var med så da var vi oppi ti påmeldte i min rase. Du kan prøve å ringe til Tarja 51696557/91714079 eller Kjell: 51563026. Hjemmeside: www.sbk1968.com

Hilsen Steinar

Tusen takk.. ;)

Har nå sendt mail til dem, fått svar også, og prøver nå å finne ut når jeg har oppmøte med Hollenderen.

Orker ikke å møte opp på utstillingen klokken 9 for å få tak i startnr hvis jeg ikke skal stille før i 11-12 tiden.

Det blir bare altfor stressende for Cody.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.. :wub:

Har nå sendt mail til dem, fått svar også, og prøver nå å finne ut når jeg har oppmøte med Hollenderen.

Orker ikke å møte opp på utstillingen klokken 9 for å få tak i startnr hvis jeg ikke skal stille før i 11-12 tiden.

Det blir bare altfor stressende for Cody.

Hørtes meget lurt ut:). Skal ikke være stressende for en valp. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det til med stelling av hunder. Bestemte meg for å dra tidlig i morgen tidlig og kjøre frem og tilbake på samme dag. Da er det fire hunder som må være helt klare til i morgen tidlig. Puffen som jeg har på fòr var full av floker.... for en jobb... kjijpt...

Lykke til i morgen alle sammen!!

Steinar

Kennel House Of Fun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...