Gå til innhold
Hundesonen.no

Stavanger 8-9 april


tm100021

Recommended Posts

Skrevet

Tjorven fikk to røde bånd, og ble JK og JKK. Jeg er enda ikke helt inni utstillingsmiljøet, sløyfefarger, ulike grupper osv. Men jeg kommer meg ;)

Så jeg er fornøyd:)

Men i kritikken stod det at hun kunne vært litt livligere, og trengte mer ringtrening.

Også skulle vi løpt en runde i steden for å gå. Men det er jo ting vi kan trene på.

Jeg traff ikke på så mange fra sonen, men så ihvertfall Taz og Cody som gikk forbi og så så jeg en hund som var prikklik Kali, så jeg regner med det var dem :)

Silje så jeg ingenting av ;)

Hadde du et gult skjerf på hode? Viss du hadde det så jeg deg når du var i ringen ;)

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg traff ikke på så mange fra sonen, men så ihvertfall Taz og Cody som gikk forbi og så så jeg en hund som var prikklik Kali, så jeg regner med det var dem :)

Silje så jeg ingenting av :)

Det kan godt vær det var oss ja, vi gikk forbi en del wheaten, men jeg vet ikke hvordan du ser ut. Jeg er sikker på jeg så Trine, Cody og Silje, men jeg turde ikke å gå bort. Jeg så Aro og shaylee også.

Skrevet

Hvorfor er det ingen som tørr å komme bort til oss å snakke mon tro?! ser vi virkelig så skremmende ut!? hihi

Skrevet

Hvorfor er det ingen som tørr å komme bort til oss å snakke mon tro?! ser vi virkelig så skremmende ut!? hihi

Se på oss da, vi er jo megaskumle. B) Og Enya og Mala gjør jo ikke saken bedre.

Kamphundene sjøl jo..

Tror kanskje jeg så deg en gang Synne, men jeg var så nervøs og stresset som en tulling for jeg ikke fikk rett startnr, hadde ingen ring å stille i og viste ikke når jeg skulle stille.. ;)

Skrevet

Hadde du et gult skjerf på hode? Viss du hadde det så jeg deg når du var i ringen ;)

Tror jeg hadde gult skaut på ja... Men jeg så ikke deg.

Er ikke det at dere ser så skumle ut akkurat da, men :rolleyes: ... du vet... :P

Tørr ikke helt, vet ikke hva man skal si.

ja jeg vet, jeg er også oppgitt over meg selv :rolleyes:

Skrevet

Tror jeg hadde gult skaut på ja... Men jeg så ikke deg.

Er ikke det at dere ser så skumle ut akkurat da, men :rolleyes: ... du vet... :P

Tørr ikke helt, vet ikke hva man skal si.

ja jeg vet, jeg er også oppgitt over meg selv :rolleyes:

Skjønner deg godt jeg ;) Og itillegg så er jeg ikke helt megselv når jeg skal stille, og etterpå går det litt tid før jeg er megselv :P

Skrevet

Må bare komme bort til meg selv om dere ikke vet hva dere skal si, jeg tar meg av snakkingen jeg ser du!

Som de fleste som kjenner meg vet er jeg ganske bråkete! ;)

Skrevet

hehe, har ikke vært særlig mye her inne egentlig, så så topicen litt sent da, synd hadde sikkert truffet en del folk der (:

Ser i hvertfall ut som mange har oppnådd gode resultater!! Gratulerer til alle sammen!

Ble selv BIS2 veteran på søndagen, og blandt de 8 beste i veteran på lørdagen (var en av de 3 siste som ble tatt ut) Og småen fikk 1JK 2JKK HP og 1JK 4JKK HP (:

Skrevet

hehe, har ikke vært særlig mye her inne egentlig, så så topicen litt sent da, synd hadde sikkert truffet en del folk der (:

Ser i hvertfall ut som mange har oppnådd gode resultater!! Gratulerer til alle sammen!

Ble selv BIS2 veteran på søndagen, og blandt de 8 beste i veteran på lørdagen (var en av de 3 siste som ble tatt ut) Og småen fikk 1JK 2JKK HP og 1JK 4JKK HP (:

Jeg så på til siste slutt på søndag så da så jeg deg ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...