Gå til innhold
Hundesonen.no

Stavanger 8-9 april


tm100021

Recommended Posts

Noen som skal ditt? Jeg skal.. Haha.. på den andre siden av landet i håp om å få cert :) hehe... Guro skal kanskje ha dem seg Salukien Ronya, eller bare Chi'n sin Prunty... Hihi en tog tur med en chi og en borzoi ;) Snakk om størrelse forskjell :D

Skal da stille for Rita Kadine-Skadina.. Aldri hørt om henne før, og finner ingen ting på nettet om henne eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

er det noen som vet om jeg KAN gå der med en valp født 21 desember?

Hva er grensen for første utstilling?Tenkte jeg skulle gå å se der uansett..

Grensen går som regel på 4 mnd, så jeg tviler på at du får stilt valpen.. :P

Men du kan jo alltids ha den med deg da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går buss i fra Stavanger til Orre?

Har så lyst til å komme å se, men tror jeg må bo i stavanger :)

Tviler på det. Det kan være det går buss fra Bryne til Orre, da må du ta toget til Bryne.

_____________________________________________________________________________________

Jeg skal stille på søndagen, men skal sikkert bort å kikke på lørdagen også :) Er bare 15 min fra oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det. Det kan være det går buss fra Bryne til Orre, da må du ta toget til Bryne.

_____________________________________________________________________________________

Er det så langt fra togstasjonen på bryne at en ikke kan gå bort ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med Guro. Vi tenkte vi skulle bo i lag. Noen som vet om noen hoteller eller hytter det går ann å leie? :)

Finnes hotell på Bryne, men vet ikke hvordan de er med hund... Men Lazita var på NKK Orre mener jeg, kanskje hun vet... Jeg bor rett i området men jeg har aldri hat behov for å overnatte så jeg vet rett og slett ikke så mye om overnattingsmulighetene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja orre er ett stykke fra togstasjoen.... Du må nok ta toge te bryne så buss videre!! Du kan stille valpen før 4 mnd men du får ikke premie og det blir ikke registrert..

Registrert? Det blir det ikke uansett, for valpeshow er uoffisielt... Såvidt jeg vet kan man heller ikke stille valpen før den er 4 mnd. med mindre man lyver på datoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal!!!!!!!!!!!! :D

Min første utstilling med henne, har null erfaring, vet knapt hva jeg skal gjøre :unsure:

Noen som kan gi meg noen enkle råd og forklare enkelt hva som skal skje?

Skal dere på den 8 eller 9?

Vi skal titte den 8 og stille selv den 9 :icon_redface: Da treffer vi siden vi begge har terrier :P

Råd tror jeg du får få av noen som har litt mer erfaring enn meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...