Gå til innhold
Hundesonen.no

Stavanger 8-9 april


tm100021

Recommended Posts

Skrevet

Noen som skal ditt? Jeg skal.. Haha.. på den andre siden av landet i håp om å få cert :) hehe... Guro skal kanskje ha dem seg Salukien Ronya, eller bare Chi'n sin Prunty... Hihi en tog tur med en chi og en borzoi ;) Snakk om størrelse forskjell :D

Skal da stille for Rita Kadine-Skadina.. Aldri hørt om henne før, og finner ingen ting på nettet om henne eller.

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg skal nok stille der ja ;) Ikke så rart i og med at der er rett i nærheten :)

Skrevet

Vi skal stille for første gang! ps. det er ikke i stavanger men på Orre! hihi! gleder oss! gi ett vink da hvis du ser en liten papillon som ikke aner noe hva han gjør der! hih!

Skrevet

er det noen som vet om jeg KAN gå der med en valp født 21 desember?

Hva er grensen for første utstilling?Tenkte jeg skulle gå å se der uansett..

Skrevet

er det noen som vet om jeg KAN gå der med en valp født 21 desember?

Hva er grensen for første utstilling?Tenkte jeg skulle gå å se der uansett..

Grensen går som regel på 4 mnd, så jeg tviler på at du får stilt valpen.. :P

Men du kan jo alltids ha den med deg da.. :P

Skrevet

Noen som vet om det går buss i fra Stavanger til Orre?

Har så lyst til å komme å se, men tror jeg må bo i stavanger :)

Skrevet

Noen som vet om det går buss i fra Stavanger til Orre?

Har så lyst til å komme å se, men tror jeg må bo i stavanger :)

Tviler på det. Det kan være det går buss fra Bryne til Orre, da må du ta toget til Bryne.

_____________________________________________________________________________________

Jeg skal stille på søndagen, men skal sikkert bort å kikke på lørdagen også :) Er bare 15 min fra oss :P

Skrevet

Da har jeg snakket med Guro. Vi tenkte vi skulle bo i lag. Noen som vet om noen hoteller eller hytter det går ann å leie? :)

Skrevet

Tviler på det. Det kan være det går buss fra Bryne til Orre, da må du ta toget til Bryne.

_____________________________________________________________________________________

Er det så langt fra togstasjonen på bryne at en ikke kan gå bort ? :)

Skrevet

ja orre er ett stykke fra togstasjoen.... Du må nok ta toge te bryne så buss videre!! Du kan stille valpen før 4 mnd men du får ikke premie og det blir ikke registrert..

Skrevet

Da har jeg snakket med Guro. Vi tenkte vi skulle bo i lag. Noen som vet om noen hoteller eller hytter det går ann å leie? :)

Finnes hotell på Bryne, men vet ikke hvordan de er med hund... Men Lazita var på NKK Orre mener jeg, kanskje hun vet... Jeg bor rett i området men jeg har aldri hat behov for å overnatte så jeg vet rett og slett ikke så mye om overnattingsmulighetene :)

Skrevet

ja orre er ett stykke fra togstasjoen.... Du må nok ta toge te bryne så buss videre!! Du kan stille valpen før 4 mnd men du får ikke premie og det blir ikke registrert..

Registrert? Det blir det ikke uansett, for valpeshow er uoffisielt... Såvidt jeg vet kan man heller ikke stille valpen før den er 4 mnd. med mindre man lyver på datoen...

Skrevet

Mener du Guro henriksen:p Da skal jeg bo med deg:p

Ja, det er henne :P Så kjekt da :) Får jeg også møte noen fra hundesonen :)

Skrevet

Jeg skal!!!!!!!!!!!! :icon_redface:

Min første utstilling med henne, har null erfaring, vet knapt hva jeg skal gjøre :unsure:

Noen som kan gi meg noen enkle råd og forklare enkelt hva som skal skje?

EDIT: Se nytt innlegg...

Skal dere på den 8 eller 9?

Skrevet

Jeg skal!!!!!!!!!!!! :D

Min første utstilling med henne, har null erfaring, vet knapt hva jeg skal gjøre :unsure:

Noen som kan gi meg noen enkle råd og forklare enkelt hva som skal skje?

Skal dere på den 8 eller 9?

Vi skal titte den 8 og stille selv den 9 :icon_redface: Da treffer vi siden vi begge har terrier :P

Råd tror jeg du får få av noen som har litt mer erfaring enn meg :P

Skrevet

har fått bekreftelse på mail at de er påmeldte ja...

Den kom etter en time ca...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...