Gå til innhold
Hundesonen.no

Westminster 2006


LBL

Recommended Posts

Enig med deg. Nå er jeg ikke noe utstillingsmenneske enda ( Buster blir merkelig nok nektet deltagelse på utstilling, skjønner ikke det jeg :P ) men syns det er kjempemorro å se slikt. Har snart sett alle filmene jeg :( . Var mange flotte hunder ja. Men må si at jeg ble skremt da jeg så irsk setteren. All den pelsen, og den klippen <_< .

ja, helt fæl!

Jeg satt og så juniorhandling filmene og så to store springer spaniel's, de var da Veldig store da, men så så jeg litt nærmere og så at det var irsk setter, stygge stygge irsk setter, Gordon setteren også, fæl fæl er den, hvorfor kan de ikke la dem være nydelige som i Norge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

[quote name='Marianne' date='Feb 15 2006, 12:18 12' post='164400'

Men fysj og fy, de Schäferene var feite! også den ene gikk jo på knærne! :( Blærk..

Det var litt "rart" å se måten de gikk med dem på.. Vet heller ikke om jeg likte de halsbandene som ble brukt, såg jo ut som om de ble "hengt"... Men misunte dem litt det å få så inne i en hall med dem da, satt og tenkte at : hadde det bare vært sånn i Norge, og så få gå fint kledd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hadde vært moro å få med seg noe sånt.. Men helst Crufts for min del :D

OT: Gratulerer med dagen :P

Ja Crufts hadde også vært gøy å besøke og da kanskje stille også. Det gjorde jeg jo ikke da jeg var NYC. Takk for gratulasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, de gronnisene var ikke så særlig pene. Noen så jo tjukke ut pga. all den stylingen. Ser ut som om de har fått skikkelig omgang med volum shampoo. Slik ser Raja sin pels ut.

Såg på bildet, er hun avrøytet? var ikke så mye pels på selve kroppen hennes synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som kan være problemet.

Apropos dachser - de er vel også litt mer ekstreme i USA? Har de forresten ikke forskjellige størrelsesvarianter der - eller dømmes de bare sammen?

det så ut som di ble dømt sammen. Løp over til naboen i dag jeg så fikk sett det der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...