WheatenMali Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Enig med deg. Nå er jeg ikke noe utstillingsmenneske enda ( Buster blir merkelig nok nektet deltagelse på utstilling, skjønner ikke det jeg ) men syns det er kjempemorro å se slikt. Har snart sett alle filmene jeg . Var mange flotte hunder ja. Men må si at jeg ble skremt da jeg så irsk setteren. All den pelsen, og den klippen <_< . ja, helt fæl! Jeg satt og så juniorhandling filmene og så to store springer spaniel's, de var da Veldig store da, men så så jeg litt nærmere og så at det var irsk setter, stygge stygge irsk setter, Gordon setteren også, fæl fæl er den, hvorfor kan de ikke la dem være nydelige som i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Åh det var så mange flotte hunder! de dobberne var nyydelige! Ble helt misunnelig. Og for en PERFEKT oppstilling hehe. Snakk om proffer! Så er nok bare å gå å legge seg jah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 WEE! Så mosromt å se alle portisene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Hmmm...alle de som handlet gronnis hadde sånn "Ally Mcbeal" drakt med blå/lilla toner...Der ser du hva du har å ha på deg Hilde Hvis hun stiller i et sånt antrekk så har du bare å sende meg en mms assa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 [quote name='Marianne' date='Feb 15 2006, 12:18 12' post='164400' Men fysj og fy, de Schäferene var feite! også den ene gikk jo på knærne! Blærk.. Det var litt "rart" å se måten de gikk med dem på.. Vet heller ikke om jeg likte de halsbandene som ble brukt, såg jo ut som om de ble "hengt"... Men misunte dem litt det å få så inne i en hall med dem da, satt og tenkte at : hadde det bare vært sånn i Norge, og så få gå fint kledd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 16. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2006 Hvis hun stiller i et sånt antrekk så har du bare å sende meg en mms assa!!! Neimen hallo liksom! Jeg kan jo ikke ta glansen fra vakre Loke! (og det er bare derfor jeg ikke stiller opp i sånn drakt.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2006 Neimen hallo liksom! Jeg kan jo ikke ta glansen fra vakre Loke! (og det er bare derfor jeg ikke stiller opp i sånn drakt.. ) Så omtenksomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nenya Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2006 Det er gøy å se på de filmene men det var enda mer gøy å være på selve utstillingen i fjor. Må prøve å få med meg det en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2006 Det er gøy å se på de filmene men det var enda mer gøy å være på selve utstillingen i fjor. Må prøve å få med meg det en gang til. Åh, det hadde vært moro å få med seg noe sånt.. Men helst Crufts for min del OT: Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nenya Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2006 Åh, det hadde vært moro å få med seg noe sånt.. Men helst Crufts for min del OT: Gratulerer med dagen Ja Crufts hadde også vært gøy å besøke og da kanskje stille også. Det gjorde jeg jo ikke da jeg var NYC. Takk for gratulasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2006 Åh, det hadde vært moro å få med seg noe sånt.. Men helst Crufts for min del OT: Gratulerer med dagen Samme her - min rase hadde 20 påmeldte på Westminster - og Crufts 390 - valget er enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2006 Samme her - min rase hadde 20 påmeldte på Westminster - og Crufts 390 - valget er enkelt! Jepp, også er det rett type sheltie i England, det er det ikke i statene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2006 Jepp, også er det rett type sheltie i England, det er det ikke i statene Joda, typeforskjell er nok også medvirkende årsak til at jeg ville prioritert Crufts. Men handling kan de over there. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2006 Joda, typeforskjell er nok også medvirkende årsak til at jeg ville prioritert Crufts. Men handling kan de over there. Det er sant, ble imponert over nivået på videoene jeg så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzi Skrevet 17. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2006 så ikke dach der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzi Skrevet 17. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2006 fant di men får ikke se di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 17. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2006 fant di men får ikke se di Vet ikke hva som kan være problemet. Apropos dachser - de er vel også litt mer ekstreme i USA? Har de forresten ikke forskjellige størrelsesvarianter der - eller dømmes de bare sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 17. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2006 Jeg syns amerikanske hunder er stygge jeg. Og jeg fikk helt vondt av å se på de schæferene. Og sheepdoggene var litt ekstreme. Blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 17. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2006 Uff, de gronnisene var ikke så særlig pene. Noen så jo tjukke ut pga. all den stylingen. Ser ut som om de har fått skikkelig omgang med volum shampoo. Slik ser Raja sin pels ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 17. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2006 Uff, de gronnisene var ikke så særlig pene. Noen så jo tjukke ut pga. all den stylingen. Ser ut som om de har fått skikkelig omgang med volum shampoo. Slik ser Raja sin pels ut. Såg på bildet, er hun avrøytet? var ikke så mye pels på selve kroppen hennes synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzi Skrevet 17. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2006 Vet ikke hva som kan være problemet. Apropos dachser - de er vel også litt mer ekstreme i USA? Har de forresten ikke forskjellige størrelsesvarianter der - eller dømmes de bare sammen? det så ut som di ble dømt sammen. Løp over til naboen i dag jeg så fikk sett det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 17. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2006 Liker godt de amerikanske hundene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamilla Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Liker ikke de amrikanske hundene, alt er så overdrevent der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Finner ikke aussiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Finner ikke aussiene Til venstre på siden så står det 7 forskjellige kategorier. Gå på herding så finner du aussiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar